נקודת מבט של ג'סטין:
הוא השתעל והיה חנוק. ברוס כמעט השתגע אבל סימנתי לו להירגע כי יש איתי בחורה. אני עוד לא מתכוון להגיד לאף אחד שיש בנינו מעבר לסטוץ, למרות שיתכן שרמזתי את זה כשצעקתי עליו ואמרתי לו לא לדבר על חברה שלי. כשהסתובבתי יכולתי לראות את המבט המופתע של אג'לינה כתוצאה מהמילים שהוצאתי מפי. אני לא יודע אם יש לזה משמעות, אבל אני בהחלט לא מתחרט שאמרתי את זה. "את מפחדת ממני?" שאלתי כשהיא קצת התרחקה ממני.
"לא.." היא הרכינה את ראשה.
"הי, מה קרה?" שאלתי בדאגה והרמתי את סנטרה, ובאותה הזדמנות גם הוצאתי אותנו מהמחששה, רחוק מכל העיניים הבוחנות. היא הביטה בי בעיניה הכחולות וכמעט שנפלתי. "אני.. תודה ג'סטין, באמת." יכולתי לשמוע את הכנות שלה.
חייכתי חיוך צדדי והיא הבחינה בכך. "אני תמיד כאן בשבילך, ילדה.." אמרתי לה וחיבקתי אותה חזק, עוטף אותה בכל גופי. אני באמת מרגיש שהיא הילדה הקטנה שלי, שעליה אני צריך להשגיח ולשמור. ומה שבטוח, אני יודע שמהיום אני שומר אותה קרוב אלי. היא התכרבלה עליי ואני חיזקתי את אחיזתי. נשימתי נעתקה כשהיא נישקה לי את החזה, מעל לבד החולצה הדקה שלי. היא כל כך.. כל כך מיוחדת, ושונה.
כשהגענו לכיתה שלה החלטתי לשבת איתה שם ולא לפנות לכיתה שלי. "למה.. למה אמרת את זה שם?" היא שאלה לאחר שתיקה מטורפת של שנינו. אני מבטיח שלא ידעתי מה לענות לה, כי אני בעצמי לא יודע פאקינג למה. ואני גם לא יודע אם לענות לה את האמת, שאני לא יודע, או פשוט לשקר.
"כדי שלא יגיד לך משהו כזה בפעם הבאה, לבחורות לא אומרים דברים כאלה." שיקרתי. לעזאזל, לא אכפת לי מבחורות אחרות, אכפת לי ממנה. זאת גם אחת מהסיבות, אבל זה לא כל כך מדויק, וכשהבטתי בה היא השפילה את ראשה.
"טוב" היא ענתה ביובש והלב שלי נפל.
נקודת מבט של אנג'לינה:
כשהגעתי לבית של ג'סטין הייתי לבד כי הוא מסיים בשעה מאוחרת ממני, אז הוא נתן לי את המפתח הממולא בשלדים. עליתי לחדרי וזרקתי את התיק על רצפת הפרקט, ולאחר מכן פושטת את בגדיי ומכניסה אותם בקיפול לארון. המון מחשבות התרוצצו במוחי. הן עברו בראשי נון-סטופ.
בליבי אני מודה על ג'סטין ברמה מחרידה על כך שהוא שמר ושומר על הכבוד שלי. אני יודעת שמהיום עליו אני אוכל לסמוך כשמישהו ינסה להוריד טיפה מהערך שלי, בתור אנג'לינה או בתור בחורה. וזה בדיוק מה שמציק לי. אני לא יודעת אם הוא הגן על הכבוד שלי כי זו אני, או כי אני בחורה, ולא עושים דברים כאלה לבחורות. בתחילה חשבתי שזה בגלל שזו אני, והוא לא יתן לאף אחד להוריד ממני, כי הוא מיד התקרב אלי וחיבק אותי, כמו סימן. אבל אחר כך, כששאלתי אותו מדוע הוא בחר דווקא במילים האלו - שאני חברה שלו, הוא הסביר לי שזה היה כדי לגרום לו להתרחק ממני - כי לא ככה מתנהגים לבחורות.
YOU ARE READING
Love Or False - Justin Bieber Fanfic
Romansaג'סטין ביבר הוא אחד מהכנופיות המסוכנות בעולם. פצצות, כלי נשק וסמים הם החיים שלו. אף אחד לא ידע שיתרחש בינו לבין ילדה בת שבע עשרה רומן. "את.. את משהו מיוחד. אבל אולי אני פאקינג לא מספיק טוב בשבילך, אולי מגיע לך מישהו אחר." הוא מתוודה. "אני רוצה להיות...