כן שיניתי את השם של הסיפור.. אבל למי אכפת, זה פרק 20!!!!! יש קצת ממש קצת תוכן מיני בפרק, אם יש מישהי שזה מפריע לה שתדלג.
-----------"אני אעשה ממך מלכה," הוא לחש לאוזני. "את תראי." הוא השעין אותי על הספה והשכיב אותי כשהוא מעלי. שרשרת השלשלאות שלו נהדפה קדימה ופגעה בחולצתי. ריחו המשכר חדר לאפי ואפף אותי בתחושה טובה. הוא רכן אלי והתכוון לנשק אותי. "בינתיים אתה מדרדר אותי וגורם לי להבריז מבית הספר" אמרתי והוא נחר בבוז, "אני יודע שעדיף לך להיות פה איתי מאשר ללמוד מתמטיקה" הוא אמר ושירברב על שפתו חיוך קטן.
הלחיים שלי האדימו, אני בטוחה בכך. השפלתי את ראשי וחייכתי חיוב רחב ונבוך. "את מסמיקה" הוא הודיע.
"ובכן תודה"
"זו לא הייתה מחמאה" הוא עקץ וחבטתי בו. "מטומטם." הוא צחק וטרף את שפתיי במהירות. "את צריכה לשתוק כל כך הרבה פעמים," הוא מילמל כנגד הנשיקה. "אז אני גם אנשק אותך כל כך הרבה פעמים." מילותיו הידהדו באוזני כאילו היה מלאך שנשלח אלי מלמעלה. "אני אוהב אותך.." הוא מילמל שוב. שפתינו נעו בקצב מתואם ומושלם, הבטן שלי הייתה מלאת פרפרים והרגשתי מאוהבת.
"תגידי לי בחזרה." דרש. הוא הוריד את כתפיית החולצה שלי ונישק את הכתף שלי בנשיקות עדינות. כל נשיקה נוספת השאירה צריבה עמוקה באותו המקום. "אני לא יכולה" השבתי והוא עלה למעלה לאט לאט, אל שקע צווארי. "תגידי את זה כבר," הוא השאיר נשיקה רטובה בצווארי. "אני רוצה שתגידי."
"לא."
הוא הפסיק לנשק אותי. "מה הבעיות שלך?" הוא הביט בי במבט חודר. "אל תתעצבן עלי עכשיו, אין לי כוח להתקפי זעם שלך" ניסיתי לדחוף אותו מעלי כדי לקום אך הוא נשאר במקומו בתנוחת שכיבה מעליי. "אני לא עצבני עלייך, תביני, אני מדבר איתך."
"אני לא אוהבת שאתה מדבר ככה"
"אז אני לא אדבר ככה" הוא ענה והמשיך לנשק אותי בצד השני של צווארי.
באותו רגע הבנתי שיש לי חודש תמים ושלם עם ג'סטין, רק עם ג'סטין. מחשבה כל כך טובה, כל כך מעודדת וכל כך חיובית. הוא כולו שלי.
"אם מישהו רק יעז לגעת בך.." הוא ענה ונישק את פי. ידו החזיקה במשענת הספה בחוזקה והוורידים שבידו בלטו. "הוא ימצא את עצמו חסר הכרה"
"אתה מגזים" אמרתי והוא הידק את אחיזתו בספה. הוא נשך את אוזני בפעם השניה להיום. "זה כואב תפסיק כבר!" קראתי בצחוק ובכאב יחד.
"אני אוהב את העור שלך," הוא לחש לאוזני והכניס את ידו תחת חולצתי. הוא העביר אותה מעלה ומטה. "הוא כל כך חלק."
YOU ARE READING
Love Or False - Justin Bieber Fanfic
Romanceג'סטין ביבר הוא אחד מהכנופיות המסוכנות בעולם. פצצות, כלי נשק וסמים הם החיים שלו. אף אחד לא ידע שיתרחש בינו לבין ילדה בת שבע עשרה רומן. "את.. את משהו מיוחד. אבל אולי אני פאקינג לא מספיק טוב בשבילך, אולי מגיע לך מישהו אחר." הוא מתוודה. "אני רוצה להיות...