פרק 30 - "אני אוהבת אותך"

1.1K 66 18
                                    

שבוע קודם- נקודת מבט של מייק:

אסף וג'רמי יושבים לצידי. אנחנו נמצאים בבית שלי.

"אחי אני ממש מעריך את מה שעשית." אסף פונה אליי.

"עשיתי את זה כדי להתנקם באדון פיליה וגם בג'סטין. ג'סטין הבן זונה לא יקבל ממני טיפת עזרה יותר."

אסף טופח לי על השכם.

"אני לא מרגיש בסדר עם מה שעשינו," ג'רמי נאנח. "זה לא האופי שלי."

"מה כבר עשינו?" אסף שואל את ג'רמי.

"רק אנסנו ורצחנו אישה." ג'רמי אומר בציניות ואני מתעצבן.

"זאת לא סתם אישה, זאת הבת של אדון פיליה. אני נשבעתי שאני אנקום בו, וקיימתי את זה." אני אומר לג'רמי ואז אסף טופח לו על השכם.

אסף וג'רמי מברכים אותי לשלום ויוצאים מהבית שלי. אני יושב על הספה ומרוצה מהעבודה שעשיתי היום.

אני מתקשר לעוד איזו זונה שתבוא לעשות לי את הלילה, ואני מחייך על היום שעבר עליי. אני נשבע שהתוכנית שלי הייתה טובה. אני וג'רמי תיכננו את זה המון זמן, ואז אסף הופיע, וידענו שהוא מסוכסך וכועס על ג'סטין, אז צירפנו אותו לתוכנית. מאז הכל הלך פשוט מושלם, ופעלנו מתחת לאף של ג'סטין ביבר.

-----
(חוזרים לזמן הרגיל, כבר לא לפני שבוע)

נקודת מבט של אנג'לינה:

הוא מאכזב אותי. ג'סטין.. הוא כל כך מעורפל ואני בטוחה כמעט במאה אחוז שהוא עישן משהו. זה מרתיח אותי, כי אני כל כך חיכיתי לו שיבוא ובסוף הוא מתנהג כמו אידיוט. אני מבחינה בכך שהוא נרדם ונשימותיו מדגדגות את עורפי.

לעזאזל אני כל כך אוהבת אותו.

אבל הוא לא יכול לעשן סמים. אני לא אוהבת שהוא ככה, זה מפחיד אותי, זה גורם לי להתרחק ממנו. לא אשקר, כל העניין של הכנופיות הצליח להלחיץ אותי מאוד. אני שוכבת לצידו של ג'סטין כשידו נמצאת על הבטן שלי ואני מודעת לעובדה שהידיים האלה היו מלאות בדם ואחראיות לרצח של אנשים.

המון שאלות בוערות בי; למה הוא רצח אנשים? איזה מניעים היו לא? איך הוא רצח, באילו אמצעים? כמה אנשים הוא הרג?

אולי מישהי אחרת שהייתה במקומי הייתה בורחת מג'סטין. כשאני אומרת זאת לעצמי, אני מיד נזכרת באלינור. האקסית של ג'סטין. כנראה שהיא עזבה אותו בגלל זה. היא אמרה שהוא היה פתאום מרוחק ממנה, ומתנהג שונה.  פאק. אז כנראה שהיא באמת מצאה אקדח בתיק שלו. הכל היה אמת. אלינור המסכנה..

אני לא יכולה ללכת, אני לא יכולה לברוח ממנו. אני מודעת לעובדה שאני מאזנת אותו, מיישרת אותו. אני יודעת שאני זאת שעוזרת לו לשמור על קו השפיות, ואני מוכנה לעזור לו בכל נפילה שתהיה לו. לא אתן לו להידרדר ולהסתבך יותר ממה שהוא עכשיו. אני לא אתן לו להיפגע. אני כל כך אוהבת אותו שזה מפחיד. זה מצחיק, כי לא אמרתי לו אפילו פעם אחת מה אני מרגישה, לא אמרתי לו אפילו פעם אחת שאני אוהבת אותו. וזה בטוח כואב לו. איך הוא מסוגל להישאר עם אישה כמוני?

Love Or False - Justin Bieber FanficWhere stories live. Discover now