"ג'סטין, תדבר איתי." אני מוצאת את עצמי מתחננת מחוץ לחדרו. אבל הוא דומם, הוא לא מגיב. כבר ארבעה ימים שהוא לא מתייחס אלי, ארבעה ימים שהוא נעול בתוך החדר שלו. ארבעה ימים שהוא לא נישק אותי, לא הניח עלי יד או אמר מילה מנחמת.
"אני מתגעגעת," הקול שלי מתחיל לרעוד. "אני באמת רוצה אותך שוב."
לאחר עשר דקות אני מוותרת, ויורדת מטה במדרגות הלבנות.
"בוקר טוב." ברוס, אנאבל, פיטר ומאט אומרים פה אחד.
"בוקר טוב." אני עונה ביובש. הם בוהים בי כאילו אני רוח רפאים שמתהלכת בבית. במשך ארבעת הימים הללו אנחנו גרים יחד בביתו של ג'סטין. לא צפוף לנו, ואני לא מרגישה שזה מפריע לי ולפרטיות של ג'סטין, אולי בגלל שאני וג'סטין לא תיקשרנו בימים האלה. מאז קול הירייה שנשמעה, ג'סטין חזר בן אדם שונה. אני נואשת לגלות מה קרה ואני נואשת לדעת מה מתחולל בלב שלו. אני רוצה לדעת במי הוא ירה. בהתחלה לא הייתי בטוחה שהוא ירה במישהו, היה בי ספק כי אולי זה ברוס, אבל מאחר וראיתי שרק התנהגותו של ג'סטין השתנתה לא נותר בי עוד הספק, הוא היחיד שיכול היה לירות.
אני שותה את השוקו הקר במטבח. כשאני עולה במדרגות חזרה לחדרי אני נתקלת בדמותו הגבוהה והסמכותית של ברוס. "איך את?" הוא שואל.
אני מושכת בכתפיי, אני באמת לא יודעת מה אני מרגישה.
"הוא יצא מתישהו." ברוס מנסה לנחם.
"אבל למה?" אני שואלת אך ברוס דומם ולא מגיב לשאלתי. "ברוס, למה? אם הוא לא מוכן לדבר לפחות אתה תגיד לי, מה קרה שם בשם אלוהים?"
"אנג'ל את ודאי יודעת שאני לצערי גם לא בדיוק מבין. בואי נשים את הדברים על השולחן, אוקיי? שנינו יודעים שג'סטין ירה באסף. מלבד זאת אין שום דבר אחר שאני יודע."
"ברוס אל תשקר לי!" אני מרימה את קולי אבל נרגעת מהר מאוד. "אם יש משהו שאתה יודע, בבקשה אל תסתיר. לא ממני לפחות."
הוא מחזיק בידיים שלי ומרגיע אותי, "אני לא יודע שום דבר שאת גם לא."
"זאת לא הפעם הראשונה שהוא רוצח מישהו, הוא אמר לי שהוא הרג אנשים בעבר. זאת לא יכולה להיות הסיבה שהוא מסתגר בחדר."
"אני פשוט חושב שאת לוקחת את זה קשה מדי. אנשים לפעמים אוהבים להתבודד, במיוחד כשעוברות עליהם תקופות לא מאירות פנים. את מוכרחה לקבל את זה באהבה, הוא בסך הכל מחפש שקט, וכשירגיש שהוא בסדר הוא פשוט יחזור להיות עצמו. זה לא שהוא לא יוצא לאכול או לשתות, הוא כן עושה את הדברים האלה והוא בסך הכל צריך את הזמן שלו. הי הי, אל תבכי."
הוא מושך אותי לחיבוק חזק ומנחם, שמנסה איכשהו לגונן עלי מכל הלחץ שתקף אותי בארבעת הימים האחרונים. קול סיבוב המפתח במנעול נשמע מכיוון החדר של ג'סטין, והוא יוצא מתוכה. הוא נעמד כמה שניות ללא תזוזה במקומו ומביט בי ובברוס שמתנתקים מהחיבוק שלנו.
YOU ARE READING
Love Or False - Justin Bieber Fanfic
Romansג'סטין ביבר הוא אחד מהכנופיות המסוכנות בעולם. פצצות, כלי נשק וסמים הם החיים שלו. אף אחד לא ידע שיתרחש בינו לבין ילדה בת שבע עשרה רומן. "את.. את משהו מיוחד. אבל אולי אני פאקינג לא מספיק טוב בשבילך, אולי מגיע לך מישהו אחר." הוא מתוודה. "אני רוצה להיות...