פרק 33 - מכור אמיתי

1.1K 67 26
                                    

"את מדברת על לשמור בבטן?" אני שואלת בקול נמוך.

"מה?" המבט שבפניה מסגיר את העובדה שהיא באמת אינה מבינה.

אני מחווה בראשי ומסמנת בעיני אל המפתח. אנאבל מרכינה את ראשה אל המפתח שמונח בכף ידה. "פאק.." היא ממלמלת.

"איך את קשורה לכל זה?" אני תובעת ממנה תשובה.

היא מתחמקת. "איך את יודעת משהו על המפתח הזה בכלל?"

אני קמה בחדות, שוכחת לגמרי שעלול מאוד לכאוב לי. אני נאנחת כשכאב חד מפלח במורד עמוד השדרה שלי ורגליי. אני צועדת צעידים מהירים שכל אחד מהם מלווה בכאב חדש. אני מרימה את המפתח הארור, מתקדמת ועומדת מול אנאבל. אני חושפת מולה אותו והיא נושפת קריאת הפתעה.

"המפתח המזוין הזה של ג'סטין והוא משאיר לי אותו למקרה חירום," אני אומרת לה בזעף ומתיישבת על הספה. "ומה איתך?" אני ממשיכה בשאלה.

"אני חברה של ברוס!" היא פולטת במהירות אך גם בצעקה. ברוס, חברו הטוב ביותר של ג'סטין..

"ממתי לעזאזל?" אני שואלת בשקט.

היא נאנחת ומנמיכה את קולה, "קצת יותר מחצי שנה."

"וואו.." אני ממלמלת. "למה לא סיפרת?"

"מאותה הסיבה שלא סיפרת לי שג'סטין חבר כנופיה." היא אומרת לי ואני מהנהנת.

"נחשפת לזה כל כך מהר.. כבר אתמול הרגשת את זה על בשרך." אנאבל אומרת לי בכאב.

אני מהנהנת, "אני לא מסוגלת לעזוב את ג'סטין, נקשרתי אליו יותר מדי. עם כמה שזה נשמע דביק, הוא החמצן שלי. אני גרה איתו יום יום וקשה לי להיות רחוקה ממנו גם אם זה רק למעט זמן. בסוף השבוע הזה ההורים שלי נוחתים, אני שמחה לקראת זה, אבל לא אשקר; אני עצובה שאני צריכה לעזוב פה.. אני אוהבת להיות במחציתו של ג'סטין, אני אוהבת להיות קרובה אליו, לישון איתו בלילות, לאכול איתו, להיות איתו כשהוא מעשן סיגריה ומתמרמר על החיים, נכנסתי לזה כל כך פאקינג חזק."

"אני גם.. ברוס גרם לי להתמכר בשניות." היא ממלמלת ואז מהרהרת במחשבותיה. אנחנו שותקות לפחות לעשר דקות, כל אחת חושבת על האהבה החזקה והמסובכת שלכדה אותה.

"איך נפלנו חזק אה?" אני אומרת לה ומגחכת. היא צוחקת כתגובה ומהנהנת אלי בחיוך.

אני נשכבת לה על הרגליים והיא מלטפת את שיערות ראשי, "אולי זה כואב ומסובך, אבל אני שמחה ששתינו נמצאות בזה יחד. זה יעשה את הכל יותר קל ויותר טוב." היא אומרת לי ואני ומהנהנת בהסכמה. אני שמחה שזה הולך לעבור איתה, אני שמחה שאני לא לבד, אני בתוך זה ביחד עם החברה הכי טובה שלי.

"התסיימה הדרמה?" אני קופצת למשמע קולו של ג'סטין. אני מרימה את עצמי מאנאבל ומבחינה בו עומד כשידיו בתוך כיסיו וחיוך קטנטן מבצבץ בין שפתיו. אוטומטמית אני מחייכת בחזרה.

Love Or False - Justin Bieber FanficWhere stories live. Discover now