פרק 28 - My beautiful virgin

1.5K 75 17
                                    

נקודת מבט של אנג'לינה: 

אני לא בטוחה מה אני מרגישה עכשיו. אני מכורה לג'סטין, אני מכורה למגע שלו, לדיבור שלו, לריח שלו, להכל אצלו.

אבל הוא בגד בי.

איך הוא יכל לעשות לי את זה? לשכוח ממני, להשתכר ופשוט לעשות את זה עם מישהי אחרת? אולי אני צריכה לתת לו את עצמי ואת הגוף שלי כדי שלא ירצה אחרות? כדי שירגיש סיפוק ממני?

לעזאזל זה כל כך מסובך. לא רציתי להגיע למצב כזה. הלב שלי כואב. זה ג'סטין שמחבק אותי בלילות, מחמם לי את הלב עם המילים היפות שלו וגורם לי להצטמרר כל פעם מחדש, אבל זה גם אותו ג'סטין שפשוט הלך ובגד בי. איך אפשר?

אני אוהבת אותו. לא אמרתי לו את זה אפילו פעם אחת, אבל כל פעם שהוא אומר לי את שלושת המילים הללו, אני כמעט אומרת לו בחזרה. המילים עומדות לי על קצה הלשון ואני שניה מלהתוודות ברגשות העמוקים שלי כלפיו. כשאני חושבת על זה, אולי אני לא בסדר פה. אני וג'סטין יחד כבר שבועיים ולא הזכרתי לו את זה אפילו פעם אחת. לא אמרתי לו שאני אוהבת אותו, לא נתתי לו מילה טובה ולא החמאתי לו. אולי זאת הטעות, ואולי זה מה שגרם לי ולו ליפול.

אני שוכבת במיטתי לצידה של אנאבל. שתינו שקועות במחשבות. "אנאבל?" אני קוטעת אותה ממחשבותיה.

"כן אן?" היא שואלת בקולה הצלול.

"מה את חושבת שעליי לעשות?"

"אני לא באמת יודעת.. אני אוהבת אותך אנג'ל, אהבת נפש. אני מפחדת שתיפגעי אבל אני יודעת שהוא לא יעז להכאיב לך שוב, בשום צורה שהיא." היא אומרת לי את האמת.

"אכפת לו ממני, אני מרגישה את זה. כל פעם שאני נפגעת הוא פשוט הופך עולמות כדי שאבין שזה לא היה בכוונה, כדי שאסלח לו. הוא מתעצבן כל כך כשאני לא איתו וזה רק גורם לי להרגיש כמה באמת אכפת לו ממני."

"אולי.. אולי פשוט תחזרי אליו ותתני לו עוד צ'אנס?" היא מציעה.

"אם לומר את האמת, מההתחלה ידעתי שאני אחזור. ידעתי שלא אפרד ממנו. עזבתי את הבית שלו רק כדי שיבין שהוא הצליח לפגוע בי, ושלא קל כל כך לפייס אותי הפעם."

"פשוט תלכי לישון ותתראי איתו מחר בבית הספר. אני מאמינה שכבר שם תחליטי שאת חוזרת אליו בריצה." היא אומרת לי ואני מחייכת לעצמי.

אני רוצה לישון איתו עכשיו. חסר לי המגע הזה, החיבוק הזה והחום גוף שלו בלילה, במיטה. אני צריכה אותו, אני צריכה את המילים החמות שלו, את הלילה טוב שלו. אבל במקום זה, אני נמצאת עכשיו חבוקה עם השמיכה, מרגישה לבדי למרות שאנאבל נמצאת סנטימטרים ספורים ממני.

אני מוצאת את עצמי ערה כשעה לאחר מכן. לא עצמתי עין לשניה. לפנות בוקר. אני מתיישבת, שולפת את הטלפון שלי ומתקשרת לאמא שכל כך התגעגעתי אליה.

Love Or False - Justin Bieber FanficWhere stories live. Discover now