פרק 36 - שומר ראש

1K 66 16
                                    

נקודת מבט של ג'סטין:

"מה את פאקינג עושה פה?!" אני צורח. אני עצבני.

"תוריד את האקדח ג'סטין!" היא צועקת ומנסה לשמור על קול יציב, אבל הקול שלה רועד ואני יודע שהיא מבוהלת.

אני נאנח אנחה כבדה, זורק את האקדח לריצפה בועט בו ומשחרר שאגה אדירה ביותר ועצבנית לאוויר. אנג'ל נראית מבוהלת ממני ומהעצבים שלי, אך אני לא מייחס לזה חשיבות כרגע. לפני שאני פוסע לעבר אנג'ל, אני יורק בפניהם של ג'רמי ומייק המזדיינים, הם מביטים בי במבט שטני ואני מחזיר להם אחד כזה.

אני מגיע אל אנג'ל, וכשאני עם גבי אל חברי הכנופיה אני אומר, "תישארו פה ואל תתנו להם לזוז."

אני תופס בידה של אנג'ל ומושך אותה איתי במעלה המדרגות, הרחק מקומת המרתף הארורה. כשאנחנו מגיעים לקומת הסלון אני מושיב אותה על הספה, אני עומד, משלב ידיים ומסתכל עליה במבט זועם. היא מביטה בי מלמטה ומבטה כעוס גם, אבל הרבה פחות משלי.

"מה את חושבת שאת עושה?" אני שואל אותה ומנסה להישמע רגוע אבל זה רחוק ממה שאני באמת. אני עצבני, מוכן לרצוח ולבעוט באנשים ללא הרף.

"מונעת ממך להרוג אנשים יותר ממה שכבר הרגת." היא משיבה באותו הטון כמו שלי.

אני מביט בעיניה הכחולות ומכווץ את גבותיי בכעס, "זה לא העסק שלך!"

נקודת מבט של אנג'לינה:

"זה לא העסק שלך!" הוא מטיח בי. פלאשבק מתעורר בי כשאני נזכרת בדיוק באותן המילים שאסף אמר לי כשישבנו על הספסל, זה לא העסק שלך.

"אם אני בת הזוג שלך זה הופך את כל העסק לשלי!" אני קמה גם ממקומי ומביטה ישירות בעיניו.

"אני רוצה לשמור אותך הכי רחוק מזה!" הוא צורח ושוב דוחף אותי, מושיב אותי על הספה.

"תפסיק לעשות את זה!" אני קוראת אליו בעצבים. הוא נושף בחוזקה, מושך בשיערו- התנועה שהוא תמיד עושה במצבי כעס ולחץ. הוא בועט בכד אדום ויפה ביותר שהיה מונח על ריצפת הסלון. המים נשפכים על הריצפה הלבנה והמצוחצחת והפרחים נשזרים על הריצפה.

"אתה משוגע." אני אומרת לו ומפנה אליו אצבע מאשימה.

הוא מביא לי מבט חודרני, הוא חושק את שפתיו בכעס, לסתותיו ננעלות בעצבים והוא מתאפק שלא להתחרפן ולהשתגע יותר. אני לא רוצה להרגיע אותו, אני לא רוצה להגיד לו מילים יפות, זה לא מעניין אותי. שיתחרפן עד מחר, אני אמשיך לצעוק.

"את שיגעת אותי!" הוא שואג.

"אז אולי מוטב שאני אעזוב!" אני פולטת מבלי להתכוון, אבל לעזאזל, זה מגיע לו. אני קמה ממקומי.

"את לא." הוא אומר בחדות ותופס ביד שלי בחוזקה. "את לא זזה ממני מטר, הבנת?"

אני לא מגיבה.

Love Or False - Justin Bieber FanficWhere stories live. Discover now