•Riley•
Die ouwe man had niet eens gemerkt dat Bella schreeuwde. Zou ik dat dan ook kunnen? "Ieuw jezelf!" Riep ik heel kinderachtig terug naar Bella. "Meneer Beers, waar was dat voor nodig? Vertrek maar. Ik zie je vanmiddag om vier uur in dit lokaal" zegt hij bijzonder kalm. Bella moet moeite doen om haar lach in te houden, zie ik in mijn ooghoek.
"Bitch" fluister ik nog naar haar voor ik mijn spullen in mijn tas gooi. "DAT HOORDE IK! JE BLIJFT MORGEN OOK MAAR NA!" schreeuwt mnr Wijners. Je kon veel doen en laten in zijn les, maar schelden? Nee, dat moest je hier echt nooit proberen. Zijn gehoor is toch nog best goed, aangezien we achterin de klas zitten.
"Ik krijg jou nog wel" sis ik nog voor ik richting de deur wandel. Ik trek hem open en dan weer met een klap dicht.
No way dat ik ga nablijven! In zijn dromen. Ik loop de school uit en ga op een muurtje zitten.
Uit mijn zak haal ik een pakje sigaretten en een aansteker. Met de aansteker steek ik één van de sigaretten aan. In de verte starend blaas ik een rookwolkje uit.Als de bel gaat doof ik de sigaret onder mijn hiel en wandel weer naar binnen. "Dude, waar was je?" Vraagt Jackson meteen als ze me opmerken. "Buiten" antwoord ik droog en loop voor ze uit naar de volgende les.
•Bella•
Nadat Riley was vertrokken was het best rustig geweest in het lokaal. Alleen James en Jackson die nog een beetje zaten te lachen. "Wat zei hij?" Vraagt Lynn meteen nieuwsgierig als we de klas uitlopen. "Iets met of ik ook zo pittig zou zijn in bed ofzo?" Antwoord ik vragend en loop door naar de volgende les.
Net als ik naar binnen wil lopen, besluit meneer badboy dat ook te doen. "Kijk eens wie we daar weer hebben" lacht James. "Mij, we zitten in de zelfde klas, weet je wel?"
Ik duw de jongens aan de kant en trek Liv en Lynn mee naar binnen. "Pittig" hoor ik Riley nog net mompelen voor hij ook naar binnen loopt.Om Riley nog wat meer te irriteren, besluit ik om weer achterin de klas, op zijn plek, te gaan zitten. Hij gromt geïrriteerd maar gaat toch maar naast mij zitten. Ik grinnik zacht. Riley hoorde het toch en kijkt geïrriteerd mijn kant op. "Kun je daar mee stoppen?"
"Nee, jouw hoofd is te grappig" zeg ik en lach nu wat harder.
"We gaan het dus zo spelen" grijnst Riley waardoor ik meteen stop met lachen. What the fuck is hij van plan?
"Wat?" Vraag ik daarom. "Nee nee, niks" grijnst hij en draait zijn hoofd weg.
"Wát?" Vraag ik nu wat harder. De docent komt binnen wandelen en legt zijn tas op het bureau voor hem.
"Niks, niks. Laat maar zitten" zegt hij met een klein lachje en laat daarna nog een grinnik uit zijn mond ontsnappen.
Ik stress me aan hem. Die sukkel moet antwoord geven. "Riley, wat is er?" Vraag ik dreigend aan de lachende jongen naast mij. Ik ben er best wel klaar mee nu."Echt niks." Hij begint steeds harder te lachen. Uiteindelijk kan ik er echt niet meer tegen en spring ik op van mijn stoel. "Wat is er verdomme zo grappig!?" Gil ik naar Riley.
"Meisje, waar was dat voor nodig? Zou je je niet eerst even voorstellen aan de klas?" Vraagt hij. Ik laat een gefrustreerde kreet horen. "Ik ben Bella!" Gil ik kwaad en laat me weer vallen op mijn stoel. "Oh, nou Bella, dan mag je vertrekken. Vier uur nablijflokaal!" Roept hij terug. "Niet voor deze debiel mij verteld wat er zo grappig is!" Schreeuw ik en draai me om naar Riley. Hij seint dat ik dichterbij moet komen.
Zuchtend verplaats ik mijn hoofd dichter naar dat van hem.Hij gaat naar mijn oor en begint te fluisteren. "Ik lach omdat je nu met mij moet gaan nablijven, en ik heb net besloten om naar het nablijven te komen." Ik weet dat hij nu grijnst en als ik mijn hoofd naar achter trek word dat bevestigd.
"Ik haat je!" Gil ik voor ik alles in mijn tas gooi en de klas uit storm.Hier gaat hij zo hard voor boeten.
Geschreven door mij.
JE LEEST
The badboys new sister
RomanceToen Bella's moeder bekend maakte dat ze zou gaan trouwen, had ze nooit verwacht dat dat met de vader van de badboy van haar school zou zijn. Als haar moeder verteld dat ze bij hun gaan intrekken, verzet Bella zich er eerst tegen. Met de badboy in...