Hoofdstuk 18

2.9K 140 33
                                    

•Riley•
Na een tijdje probeer ik me weer terug te trekken uit de knuffel en dit keer laat ze het toe. Langzaam trekken we ons terug en dan gebeurt alles heel snel. Onze gezichten zijn heel dicht bij elkaar en voor ik het weet liggen haar lippen op de mijne. Hoe graag ik dit ook wil, ik kan dat haar niet aan doen. Ze is een emotioneel wrak op het moment en weet niet wat ze doet, en ik weet hoeveel spijt ze hier van zal krijgen als ze het te weten komt. Ik trek snel terug en geef haar een legging en zoek naar een trui maar vind er geen dus ik trek de mijne uit en geef hem aan haar. "Hier Bella, ga maar even lekker douchen en trek dit dan aan. Ik ga thee voor je zetten." ik druk een kus op haar haar en loop naar beneden.

•Bella•
Met mijn hoofd vol kleed ik mij uit en luister naar Riley en stap dus onder de douche.
Na een half uur ofso stap ik helemaal gerimpeld onder de douche uit en droog me af en kleed me aan. Ik trek Riley zijn trui aan. Hij ruikt lekker.
Ik haal mijn make up eraf, het boeit me helemaal niks dat ik er niet uit zie. Ik slof naar onze kamer en ga weer op het bed zitten.
Dan komt Riley binnen met een grote kop thee. Hii zet het op zijn nacht kastje en komt naast me zitten. "Bel, gaat het een beetje?" ik knik. En leun tegen zijn schouder met mijn hoofd. Ik voel en hoor hem slikken maar ik negeer het. "Bel, heeft hij...?"  "Nee, daarvoor kwam jij net optijd. Heel erg bedankt Riley." zeg ik zacht. "Geen probleem Bel, maar luister. Eigenlijk moet je dit wel tegen je moeder vertellen.."  "I-ik... Nee, dat kan niet! Dan moet ik vertellen waarom ik ben gegaan en dat kan niet want dan komt ze te weten over je tattoo en je vader ook en dat is juist wat ik wilde voorkomen en.. -"  ik kap haar af. "Shh, het is oke. Dan komt mijn vader het maar te weten, dit kun je niet geheim houden. Hij heeft je tegen je zin in gekust en uitgekleed en aangeraakt. Dit is misschien een rare vraag, maar heeft hij je gezoend met tong?" stil knik ik 'ja' als de beelden voorbij flitsen. "waarom?"  "Omdat het bij de politie dan wordt gezien als verkrachting."
Ik voel de tranen weer komen en hij knuffelt me. "Ik wil het wel aan je moeder vertellen, wil je dat?" snikkend knik ik. Hij sust me en blijft me knuffelen. Zo val ik in slaap, in zijn armen.

•Riley (again)•
Als ze slaapt trek ik voorzichtig mijn armen van om haar heen en loop stil naar de deur en loop naar beneden. Ik zie mijn vader en haar moeder aan de keukentafel zitten. Ik zucht diep en loop naar ze toe.
"Hey Riley, waar is Bella? "
Ik slik hoorbaar en ga zitten.
"Riley? Wat is er gebeurd?"  "Pap, ik heb een tattoo-" hij wilt me al boos onderbreken maar ik schud mijn hoofd. "Pap, je mag straks boos worden en straf geven en noem maar op maar laat me alles even uit leggen." Ik kijk naar hem voor toestemming en hij knikt. "Oke, vlak na dat mam stierf had ik een zware tijd, ik miste haar zo erg en ik had niet eens doei kunnen zeggen. Ik wilde zo graag iets hebben wat altijd bij mij blijft, iets wat veel voor haar betekende. Dus ik had besloten om een tattoo te zetten van haar lievelings bloem, degene die ze overal schilderde enzovoort.
" Ik stop mijn verhaal even en kijk ze verwachtingsvol aan. De moeder van Bella kijkt me medelevend maar verward aan. "Maar, wat heeft dit met Bella te maken?" vraagt ze dan. "Er zijn bijna geen mensen die ervan af wisten, van mijn tattoo, een paar vrienden, en sinds eergisteren ook Bella. Zij werd wakker voor dat ik wakker werd en zag mijn tattoo dus ik had haar gesmeekt niks te zeggen. Daar ging ze mee akkoord en we gingen gewoon naar school. Blijkbaar heeft ze op school een brief gekregen van een jongen, Todd, hij vindt haar heel erg leuk en wilde haar zeg maar hebben. Hij had gedreigd alles aan mijn vadee te vertellen over mijn tattoo als zij niet naar hem toe zou komen na school tijd. Ik wist niet dat ze om me gaf, en het dus deed. Hij heeft haar tegen haar zin in gekust, betast en uitgekleed en ik kan wel raden wat er gebeurd was als ik niet optijd kwam. Ze is nu heel erg in shock en heeft de hele tijd bik mij zitten huilen." Haar moeder zit in tranen voor mij en mijn vader knuffelt haar. "Wa- hoe, hoe is het nu met haar?" "Ze ligt nu te slapen in mijn bed e.. - " net als ik dat zeg hoor ik de deur open gaan en zie daar bella staan in mijn veel te grote trui en een legging en wollen sokken. Haar moeder rent op haar af. " Oh lieverd toch, we gaan hiervoor naar de politie."  Angstig kijkt ze haar moeder aan en schud wild haar hoofd. "Bella, dit valt onder verkrachting en dat moet je melden bij de politie. Ik snap dat dat eng is maar het is het beste."
Ze laten haar om kleden en gaan dan met zijn alle naar het politie bureau. Ik zelf begin nu ook aardig zenuwachtig te worden.
Als we geroepen worden in de wachtkamer gaat mijn hart te keer. Hier gaan we dan....

Geschreven door pauline1999

-

Heyhey

Sorry voor het niet updaten vorige week, ik was ergens heen van 's ochtends vroeg tot 22.00 uur en toen moest ik nog gaan eten. Dusja😂

Maar hier is het nieuwe hoofdstuk! Hopelijk vonden jullie het hoofdstuk leuk!

Doeidoeii

The badboys new sisterWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu