•Bella•
"Oke, het zit dus zo.."
Begin ik mijn verhaal, terwijl iedereen hier om mij heen zit met verwachtings volle en ongeduldige gezichten.
"Mijn moeder heeft dus sinds kort een nieuwe vriend, dat had ik gezegd toch?" mijn vriendinnen knikken snel en maken een gebaar van dat ik door moet gaan met mijn verhaal.
"Okey, nou die nieuwe vriend van mijn moeder, daar gingen we gisteren avond dus avond maar ik wist nog niet wie het was dus ik ging gewoon mee daar naar toe, ik had me helemaal mooi gemaakt enzovoort" ik word onderbroken door Riley. "Ohja, ze zag er echt héél lekker uit man! Damn." "Uhuhm, mag ik weer verder?!" "Tuurlijk babe" ik geef hem een boze blik en schraap mijn keel om verder te gaan. "Oke ik had me dus mooi gemaakt enzovoort en toen we in de auto zaten zei mijn moeder opeens 'oh hij heeft trouwens ook een zoon, een echt leuke jongen en volgensmij van jouw leeftijd.' en ik dacht toen al van huh, het is haar vriend enz. En ik begon me zorgen te maken van een zoon die even oud iserg" ik dacht van straks ken ik hem ofso. Toen we daar aankwamen deed een vriendelijke man, in tegenstelling tot zijn zoon, en hij stelde zich voor en toen ik mijn jas in de gang wilde ophangen kwam Riley net naar beneden en toen was het van huh wat doe jij hier?! En daar moest ik toen mee eten en mee naar zijn kamer en toen sloeg hij op mn kont en toen gingen we weer weg en daarom was ik dus bij Riley gisteren.""Aha, en waarom bracht hij je dan naar school?" vraagt Lynn met wiebelende wenkbrauwen.
"Ieuw Lynn! Mijn moeder had er blijkbaar op aangedrongen dat hij me zou komen ophalen en brengen en dan weer thuis brengen."
"Ajuust, nouja veel sterkte toe gewenst dan meid!"
"Ach zolang die klojo uit mijn buurt blijft en me niet meer aanraakt vind ik het allemaal niet meer zo erg"
Ik glimlach nep naar Riley en loop dan naar mijn lokaal omdat de bel net gegaan is.
Als ik door de gang loop naar het lokaal word ik hard tegen de deur van de meiden wc's geduwd waardoor ik en die persoon de wc invallen.
"Luister jij eens Bella! Jij gaat mij niet meer vernederen waar mijn vrienden bij zijn, of waar iemand bij is!"
Riley dus.
"Wat is jouw probleem gast?! Het enige wat je hier mee bereikt is dat ik dit tegen mijn moeder kan zeggen en dan wilt ze jouw vader straks niet meer, gun jij je vader dan geen nieuwe liefde?" zeg ik iets gemener dan bedoeld, jeez ik ben echt een bitch geworden!
"Oh dus je wilt het zo spelen huh?" vraagt hij met een vieze grijns op zijn gezicht.
Oh god wat heb ik gedaan?!•Riley•
Dus ze wilt het zo gaan spelen? Dan zal ik dat doen. Ik buig naar haar toe naar haar oor.
"Luister schatje, als jij dit zo wilt spelen dan kan ik dat ook! Deze krijg je terug en je zult er niks aan kunnen doen." fluister ik.
Vlak voor ik weg gaan geef ik haar een kus op haar mondhoek en laat haar dan verbijsterd achter in de wc's.
Als ik buiten stap kijken de twee meiden me raar maar verlekkerd aan als ze naar binnen willen stappen. Een van haar trekt haar mond open en knippert hevig met haar wimpers en duwt haar borsten wat meer naar voren dan dat ze al liep en haar kont naar achteren. "Hey Riley, wat doe jij nou hier?" zegt ze met ren mierzoete stem. Gatver wat haat ik het als meiden zich zo voor me neer werpen. Ze zouden is een voorbeeld aan Bella moeten nemen, die werpt zich niet zo voor mij neer, wat haar alleen maar meer aantrekkelijk maakt.Wow wacht! Dacht ik dat nou serieus?! Shit wat gebeurt er met mij?! Oke ik moet haar uit mijn hoofd zetten en wel nu!
Ik pak mijn telefoon erbij en bel James en Jackson.
"Yo bro's lets get drunk tonight!" zeg ik met een grijns op mij gezicht ookal kunnen ze dat niet zien.
"Yo gast, is goed, maar hoezo nu opeens? Gisteren wilde je niet?"
"Ik moet even wat dingen vergeten en drank gaat me daar bij helpen!"
"Aha, je bedoelt vast Iemand vergeten?"
"Houdt je bek gast" ze lachen en we spreken af dat we samen naar een feest gaan dat een bovenbouwer geeft vanavond te gaan. Nu moet ik Bella vergeten daar gaat de drank mee helpen.•Bella•
Na de les komt er een knappe jonge op me af, Todd.
Hij zit in de bovenbouw en is heel populair.
"Hey Bella" "uuhm hey Todd?" zeg ik, afvragend wat hij van me moet.
"Uh ik geef vanavond een feest bij mij thuis, het is op uitnodiging dus hierbij nodig ik je uit om te komen, en je mag een vriend of vriendin mee te nemen. Ik zou het heel leuk vinden als je kwam." zegt hij een beetje te flirterig naar mijn smaak, maar hij bedoelt het goed. "Is goed, ik zal vragen of ik mag en dan zal ik zeker komen!" hij glimlacht en geeft me een knuffel. Wow. "Tot vanavond Bella." zegf hij met een knipoog.
Ik bel snel Lynn en Liv op om te vragen of ze mee gaan. Lynn zegt dat ze niet kan maar Liv kan gelukkig wel.
Ik had mijn moeder daarvoor al gebeld en ze zij dat het goed was.
Ik ga nu naar Liv, want ja ze heeft een auto, om ons klaar te maken enzovoort.
Ik besluit te gaan voor een strakke grijze jurk die tot net iets boven mijn knieën zal komen. Mijn make up is zoals het is en ik doe mijn nieuwe zwarte hakken aan waar ik heel blij mee ben. Ik pak een zwart tasje met een zilveren kettinkje en neem daarbij de bijpassende accesoires.Als we klaar zijn rijd Liv ons naar het feest, ik ben benieuwd.
Geschreven door pauline1999
JE LEEST
The badboys new sister
RomanceToen Bella's moeder bekend maakte dat ze zou gaan trouwen, had ze nooit verwacht dat dat met de vader van de badboy van haar school zou zijn. Als haar moeder verteld dat ze bij hun gaan intrekken, verzet Bella zich er eerst tegen. Met de badboy in...