Hoofdstuk 2

4K 190 51
                                    

•Bella•
Na een lange gaap stap ik uit mijn warme bedje. Jammer genoeg moet ik mijn heerlijke bed inruilen voor school. De vakantie is weer voorbij.
Langzaam loop ik naar mijn kast en haal er een setje kleding uit. Een simpele high waisted skinny jeans met gaten op de knieën met een bordeaux rode trui zonder opdruk.

 Een simpele high waisted skinny jeans met gaten op de knieën met een bordeaux rode trui zonder opdruk

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

Met de kleding op mijn arm wandel ik naar de badkamer. Snel maak ik een slordige knot boven op mijn hoofd en begin aan mijn make-up. Nadat ik het af heb trek ik het stiekje weer uit mijn haar. Mijn lange bruine haar valt naar beneden en ik besluit om het te stijlen.
Na zo'n drie keer bijna mijn oor te hebben verbrand is mijn haar dan toch echt gestijld. Snel kleed ik me om en spuit nog wat deo op. Terug in mijn kamer haal ik mijn telefoon van de oplader en kijk of ik nog bijzondere berichtjes heb. Wat natuurlijk niet zo is, zoveel vrienden heb ik niet. Één bericht valt me echter wel op. Een bericht van mijn moeder.

Sorry dat ik niet thuis ben gekomen. Ik ben bij een vriend blijven slapen kusjes mama

Staat er. Met een zucht sluit ik mijn telefoon weer af en laat het ding in mijn zak glijden. Die 'vriend' van haar zal wel weer zo'n date zijn geweest. Het wordt nooit wat. Sinds mijn vader is overleden twee jaar geleden, date mijn moeder alleen nog maar.
Ik dender de trap af en maak een ontbijtje voor mezelf wat ik snel naar binnen werk. Mijn tas had ik gelukkig de avond ervoor al klaar gemaakt dus kon ik zo de laatste spullen erin gooien en vertrekken naar school.

Langzaamaan word ik wel steeds zenuwachtiger. Niemand zal me waarschijnlijk herkennen, maar toch ben ik bang dat ze er wat van gaan zeggen ofzo.
Mijn vriendin, Lynn, belt om acht uur stipt aan. Zoals ze altijd doet. Liv zit al in de auto en zwaait naar me als ik de deur open. "Hey meid, ben je er klaar voor om jongens te gaan laten kwijlen?" Vraagt Lynn als ze me in een knuffel trekt. "Hey, ik denk het?" Zeg ik vragend terug en pak mijn tas van de grond. "Hey chick!" Roept Liv vrolijk als ik ook in stap.

Natuurlijk waren mijn vriendinnen op de hoogte van de make over. Hun waren wel de enige die het wisten.

Lynn begint te rijden en al snel staan we op de parkeerplaats van de school. "Jullie moeten echt nodig jullie rijbewijs halen" zegt Lynn lachend waarna we met zijn drieën naar binnen lopen. "Zo, hebben jullie die nerd gedumpt voor deze mooie dame?" Vraagt Riley die naar ons toe komt wandelen met, natuurlijk, James en Jackson achter zich aan.
"Dit is anders 'die nerd'" snauwt Liv en kijkt hem kwaad aan. Ze kan er niet tegen als iemand mij of Lynn beledigt. Ook heeft ze ooit bij hem in bed gelegen en is ze de volgende dag gedumpt.
"Nee, dit is ze niet" lacht Jackson waarna hij mijn tas ruw uit mijn handen trekt. Hij opent de tas waarna James mijn boeken eruit trekt. "Er staat geen naam op" zucht hij en zoekt verder.
Als hij het Engels werkboek van Riley vindt, stopt hij onmiddelijk. "Hoe kom jij hier aan?" Sist hij en houdt het boek recht voor mijn neus.
"Jij hebt het me gegeven. Vrijdag, je weet wel, als je me altijd je huiswerk geeft" zeg ik overduidelijk, alsof hij dom is. Ergens schrik ik wel van mijn stem. Nog nooit ben ik tegen hem in gegaan, of probeerde ik hem iets duidelijk te maken. Het was altijd omgekeerd.

"Nee, jij bent die nerd niet!" Roept hij en slaat op een kluisje, nog steeds niet gelovend dat ik het wel gewoon ben. "Ja dat is ze wel!" Roept Lynn nog voor ze mijn tas uit Jackson zijn handen trekt.

"O ja, ik heb zojuist besloten dat ik je huiswerk niet meer ga maken! Zoek maar iemand anders om af te persen!" Roep ik voor ik snel wegloop, met Lynn en Liv achter me aan.

Geschreven door mij.

-

Hey! Ik was op vakantie maar hier is weer een nieuw hoofdstuk! Hopelijk vonden jullie hem leuk.

Kusjes, yara

The badboys new sisterWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu