Hoofdstuk 21

1.7K 91 11
                                    

•Bella•
Iedereen kijkt me bezorgd maar ook nieuwsgierig aan.
Ik zucht en begin met vertellen.
"Oke het zit dus zo, ik had zeg maar iets uhm uh iets gezien van Riley waar uhm.." "Ze zag mijn tattoo" onderbreekt Riley me. Ik kijk hem dankbaar aan. "Ja ik zag zijn tattoo voor hij wakker werd en bijna niemand wist daarvan en zijn pa mocht het niet weten. Maar goed ik had dat dus gezien maar ik heb er verder geen vragen over gesteld en ben gewoon naar school gegaan maar toen ik op school kwam kreeg ik een briefje van Todd dat hij mij heel leuk vindt en dat al meerdere malen duidelijk probeerde te maken maar dat zag ik niet omdat ik alleen maar oog voor Riley had zei hij en hij noemde ook incest alsof hij dacht dat ik op die manier over Riley denk." ik zucht even en ga dan weer verder. "Maar goed, hij zei dus dat als ik om Riley gaf ik naar zijn huis moest komen omdat hij anders iedereen, ook zijn vader, zou vertellen over Riley z'n tattoo dus ik ging daar heen.
Eenmaal daar moest ik op zijn bank gaan liggen en hij begon me helemaal te betasten en te zoenen en hij begon me ook uit te kleden en toen kwam Riley net optijd binnen om mij te sparen van dat gene wat Todd van plan was." zeg ik met tranen op mijn wangen en in mijn ogen. Mijn vriendinnen die naast mij zitten trekken me in een knuffel. Na een paar seconden hoor ik 'van onderen!' En springen de jongens ook in onze knuffel. Met nog wat tranen in mijn ogen lach ik om de jongens die opelkaar botsen omdat wij opzij doken.

Ik proest het uit van het lachen als ik Riley kreunend onder de twee jongens zie liggen.
"Is dit je bedankje voor mijn hulp in dit verhaal?" vraagt Riley pijnlijk.
Ik schud lachend mijn hoofd en probeer hem overeind te trekken. Met de nadruk op probeer. Ik zette zoveel kracht dat hij inderdaad overeind kwam, en toen weer neer ging. Met mij onder hem. Met een klap vallen we op de grond en met een awkward blik kijk ik hem aan. "Like what you see prinses?" fluistert hij en ik bloos en kijk dan weg. "Riley ga van me af." "Hmm neh ik lig wel lekker." "Wow déjà vu much. Maar ik niet dus ga van me af." Met dat gezegd duw ik hem met al mijn kracht van mij af en sta dan op.
Iedereen keek ons lachend aan. "Wat?!" roep ik. "Jullie zouden zo'n geweldig koppel maken eh." zegt James. Dan stop ik met lachen. Zouden we een leuk koppel zijn? Ik hoop he.. Nee dit kan niet! Hij wordt binnenkort mijn broer!
"James, hij wordt binnenkort mijn broer. Kun je alsjeblieft niet zo denken." Nadat ik dat gezegd heb hoor ik een deur dichtslaan en zie dat Riley weg is. Verbaasd kijk ik iedereen aan en James haalt zijn schouders op. Ik schud mijn hoofd en ren dan naar boven om te kijken bij Riley.

Ik loop zijn kamer binnen en zie hem op bed liggen met zijn hoofd in zijn kussen. "Hey, is er iets?" Hij kijkt op en ik zie dat er tranen in zijn ogen staan. "Nee" zegt hij dan. Ik loop naar het bed toe en ga naast hem zitten. "Weet je het zeker want volgensmij zijn dat tranen in je ogen..." "Ik zeg toch dat er niks is! Laat me gewoon met rust." schreeuwt hij opeens. Ik schrik en sta op. "Oke best, maar kom niet huilen bij mij als er toch iets is want ik bied je nu mijn hulp aan en dat doe ik niet..." ik kan mijn zin niet af maken of hij staat voor mij en drukt zijn lippen op die van mij. Fuck dit kan echt niet, dit is zo erg.

En het ergste komt nog: ik kus hem terug.

Geschreven door pauline1999

-

SORRYSORRYSORRYSORRY

Sorry dat het weer zo lang heeft geduurd dat er een hoofdstuk online kwam. We zijn beide heel druk met school en ik hoop dat jullie dat wel kunnen begrijpen. Hopelijk vonden jullie dit mooie hoofdstuk leuk! Ik wou dit hoofdstuk gisteravond al online zetten alleen toen kwam Wattpad weer met haar ongestelde periodes en lukte het niet :'(

Er is nog een rede dat ik de afgelopen tijd weinig online ben geweest: ik heb een engels account aangemaakt en was daar helemaal in het schrijven van mijn eerste verhaal & het lezen van een fantastisch verhaal gezogen. Ik hoop mijn verhaal heel erg binnekort online te zetten en ik zou het ook fantastisch vinden als jullie mij daarop zouden volgen! MBRLS_

Liefs, Pauline en Yara

The badboys new sisterWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu