Bella
Verwachtingsvol en verbaasd kijken mijn vriendinnen mij aan als ik uit de auto van Riley stap en naar ze toe kom.
Ik geef hun een teken dat ze mij moeten volgen en loop de school binnen, recht naar de wc's.
Daar aangekomen kijken ze me nog steeds hetzelfde aan.
"Nou, ga je ons nog vertellen waarom je weer bij Riley en zijn gang in de auto zat? " vraagt Liv ongeduldig.
"Mijn moeder heeft een nieuwe vriend, de vader van Riley, en ze gaan trouwen dus ik moet voortaan bij Riley wonen." zeg ik in één adem.
" Shit zeg. " zeggen ze tegelijk.
Ik knik en staar voor me uit.
Dit gaat moeilijk worden.Skip school, door naar de middag.
Ongeduldig zit ik op het bankje voor school te wachten op Riley.
Als hij eindelijk aan komt rijden stap ik snel in.
" We gaan eerst langs mijn huis voor mijn kleren en spullen. " zeg ik.
" Nee, onze ouders hebben alle spullen al opgehaald." zegt hij terug. Ik houd me stil en knik en dan rijdt hij weg.
Als we bij zijn, nu ook mijn, huis aankomen stap ik uit en loop naar mijn moeder die buiten staat.
"Mam, hoezo heb je niet gezegd dat je al mijn spullen al opgehaald had? "" sorry liefje, helemaal vergeten. Ga jij maar even naar boven, je slaapt voorlopig nog bij Riley op de kamer totdat jouw kamer gereed is." Mijn mond valt open. "Wat" roep ik verontwaardigd. Ik kijk naar Riley die een enorme grijns op zijn gezicht heeft. Ik geef hem een stomp op zijn arm en mijn moeder kijkt mij boos aan. "Bella! Het is maar voor 1 week, gedraag je een beetje!" "Pff, ik mij gedragen?! Zeg dat maar tegen deze oversekste puber hier." zeg ik verontwaardigd terwijl ik naar Riley wijs.
Mijn moeder kijkt mij streng aan en ik loop zuchtend het huis in en loop naar boven zo Riley zijn kamer in.
Ik weet nog waar het is van de laatste keer dat ik hier was.
Als ik binnen kom zie ik als geruststelling dat er een klapbed naast het bed van Riley staat. Dan hoef ik tenminste niet bij hem in bed. Riley komt boven met twee grote dozen die hij voor mij neer ploft. "Jezus hoeveel kleding heb jij bij je zeg!" roept hij uitgeput.
Ik lach en begin met uitpakken en loop naar de kast.
"Oeeh is lieve onschuldige Bella toch niet zo onschuldig. "
Zegt Riley. Ik draai me om en zie dat hij een paar strings van mij vast heeft. Ik voel mijn wangen donker rood kleuren en gris ze uit zijn hand en vouw ze op en leg ze in de la.
Als ik weer omdraai staat hij nog steeds te grijnzen." Ik denk dat ik dit wel een leuke week ga vinden. "
Ik rol mijn ogen en zucht.
Na een uur worden we geroepen om te gaan eten.
Tijdens het eten zitten mijn moeder en Riley zijn vader elkaar de hele tijd aan te staren en eng te grinniken naar elkaar terwijl ze onder tafel voetje vrijen. Gatver ik word hier echt misselijk van om mijn eigen moeder dit te zien doen.
Als ik klaar ben sta ik op en breng mijn bord plus bestek en glas naar de keuken, zet het in de vaatwasser en loop naar boven.
Ik pak een schoon setje lingerie en een handdoek en wil net kleding pakken als ik een bericht krijg van Liv.Liv: Hee bae, houd je het een beetje uit daar?
Ik: Hee Gurll, nee. Mijn moeder zit klef te doen en Riley is te oversekst en dan moet ik ook nog eens ongeveer een week een kamer delen met hem.
Liv: Het komt wel goed schatje. Als je het niet uithoudt kom je maar bij mij logeren! 😋
Ik lach en loop de badkamer in.
Ik: Haha, thanx Gurll. Ik ga ff douchen seeyah! 😘Ik zet mijn muziek aan en kleed me uit en doe mijn kleding in de wasmand en stap onder de douche.
Ik neurie mee met de muziek en zing er ook een beetje bij.'Oh, there she goes again
Every morning is the same
You walk on by my house
I wanna call out your name
I wanna tell you how beautiful uou are from where I'm standing
You got me thinking what we could because
I keep craving, craving
You don't know it but it's true
Can't get my mouth to say the words
They wanna say to you
This is typical of love
Can't wait anymore
Won't wait I need to tell you
How i feel when I see us together forever
In my dreams
You're with me
We'll be everything I want us to be
And from there, who knows?
Maybe this will be tbe night that we kiss
For the first time
Or is that just me
And my imagination?
We walk
We left we spend our time
Walking by the ocean side
Our hands are gently intertwined
A feeling I just can't describe
And all this time we spent alone
Thinking we could not be lone
Too something so damn beautiful
So damn beautiful
I keep craving, craving
You don't know it but it's true
Can't get my mouth to say the words
They wanna say to you
This is typical of love
Can't wait anymore
Won't wait I need to tell you
How i feel when I see us together forever
In my dreams
You're with me
We'll be everything I want us to be
And from there, who knows?
Maybe this will be tbe night that we kiss
For the first time
Or is that just me
And my imagination?'Na dat lied ben ik klaar en stap vanonder de douche. Shawn is echt such a bae. Imagination vind ik denk ik toch echt wel mijn favoriete lied van hem. Ik droog mijzelf af en trek mijn schone lingerie aan. Dan zoek ik naar mijn kleren en kom dan tot de conclusie dat ik ze vergeten ben.
Als ik kijk naar welke lingerie ik aan heb dan zit dat ook niet mee.
Ik heb een kanten string met bijpassende bh aan.
Ik open de deur voorzichtig en kijk of er iemand op de gang staat. Nee. Ik luister en hoor ook niemand.
Ik sneek stil de badkamer uit en loop naar Riley zijn kamer.
Ik open de deur en sluit hem achter mij.
"Omygosh! " roept er dan iemand van achter mij.
Ik kijk naar Riley zijn bed en zie hem daar liggen met zijn koptelefoon op terwijl hij naar mij kijkt.
Volgensmij kan mijn hoofd niet roder worden dan dat het nu is.
"Kan je stoppen met kijken ofso?!" roep ik. Natuurlijk draait hij zijn hoofd niet weg. Ik pak snel een joggingbroek en een losse crop top en kleed me aan.
Als ik op mijn bed ga liggen voel ik hem staren. "Wat?!" "Jezus rustig, damn ik wist niet dat jij zo'n lekker lichaam had!" "Riley stop! Ik ben je zus nu, nouja soort van bijna, dit kan niet!" "En als dat niet zo was wilde je het wel dan? " geërgerd zucht ik en draai me om. Dit overleef ik nooit.Geschreven door pauline1999
Hey! Sorry voor het niet updaten vorige week.
Pauline was op vakantie en zelf was ik het ook een beetje vergeten.
Maar hopelijk vonden jullie dit een leuk hoofdstuk! Langer dan normaal😉Doeidoeii!
JE LEEST
The badboys new sister
RomanceToen Bella's moeder bekend maakte dat ze zou gaan trouwen, had ze nooit verwacht dat dat met de vader van de badboy van haar school zou zijn. Als haar moeder verteld dat ze bij hun gaan intrekken, verzet Bella zich er eerst tegen. Met de badboy in...