Hoofdstuk 17

3.3K 149 64
                                    

•Riley•
Geërgerd sla ik de autodeur dicht.
Bella rent gelijk naar haar vriendinnen en gaat met ze naar binnen. "Dude, wat is er met jou?" vraagt Jackson. "Ochtendhumeur, laat me maar." zeg ik nu ook een beetje boos. "Nee dude er is wat anders, je weet dat je me alles kunt zeggen?" "Ha, je klinkt nu net als een chick als Bella! " zegt James. Ik kijk hem boos aan. "Praat niet zo over haar." zeg ik boos maar rustig. "Oke Riley, wat is er nou mis met jou?" vraagt Jackson nu serieus.
"Ze zag het, ze zag mijn tattoo."  "Aye man, wat zei je dat de reden was waarom je hem hebt?"  "Ik zei dat het een weddenschap was."  "Wat zei je toen ze vroeg waarom het een bloem is?"  "Dat vroeg ze niet, of wel, ik weet het niet meer, maar dat hoeft zij niet te weten." hij knikt en we lopen dan samen naar binnen want James was al door gelopen.
Mijn eerste les heb ik met Bella.
Jeej. Ik bedoel oké ze is lekker en ik wil haar, maar ik ben nog steeds chagrijnig door dat ze me vragen ging stellen over de tattoo en het feit dat als ik niet oppas ze het zal gebruiken tegen mij, in de zin van het vertellen tegen mijn vader.
Als ik zie dat ze nog alleen zit besluit ik nig snel naast haar te gaan zitten.
"Hey Babe. " zeg ik grijnzend. "Donder op Riley, Liv zou hier gaan zitten." zegt ze geërgerd.
Ik schud mijn hoofd en maak een afkeurend geluid. Als Liv binnen komt, zoals altijd net optijd, zoekt ze het lokaal rond naar Bella en kijkt blij. Als ze mij ziet vertrekt haar gezicht naar geërgerd en ze gaat op de enige vrije plek zitten. Vooraan. Alleen. Niemand wilt daar zitten maar als je als laatste binnen komt en niemand houdt een plek voor je vrij dan moet je wel.
Tijdens de les voel ik Bella naar mij staren en ik grijns.
"Babe ik weet dat ik lekker ben naar bewaar dat gestaar voor een andere keer, na school bijvoorbeeld." zeg ik met een knipoog. Ze blijft staren. Ik ga met mijn handen vlak voorlangs haar gezicht. Dan schrikt ze op uit haar gedachten. "Wat, uhmn sorry." verontschuldigd ze zich en richt zich weer op de les.
Als sinds het begin van de dag, na het eerste lesuur, is bella heel erg stil en heel ergens dan erbij met haar hoofd. Als we weer thuis zijn gaat ze meteen naar boven. 'Ik ga huiswerk maken.' is wat ze zei.
Ik ga op de bank zitten/liggen en zet de tv aan terwijl ik het mijzelf confortabel maak. Na een uurtje ofso komt Bella weer naar beneden. "Ik ga naar Liv toe, ben voor het eten wel weer thuis denk ik."  "Okey, bay bay Babe." zeg ik met een knipoog.
Ik zet de tv uit en loop naar boven en pak Bella's boeken en die van mij en begin het huiswerk over te schrijven. Want ja, waarom zou ik het zelf doen als ik een Bella heb. Ik sla haar werkboek op maar laat het perongeluk vallen.
Als het op de grond valt, valt er een brief uit. Ookal is het onbeschoft besluit ik om het te lezen.

'Bella,
Ik wil je en dat heb ik al meerdere keren duidelijk proberen te maken maar je ziet me niet staan. Je hebt alleen maar oog voor die Riley van je en dat staat mij niet aan. Dat is nu toch je broer? Dat is insest wist je dat? Maar goed, kom vanmiddag naar mijn huis ;)  kom je niet? Dan vertel ik Riley zijn lieve vader en heel de school over zijn schattige kleine tattootje.
Dusja, als je om Riley geeft dan kom je na school naar mijn huis.
Tot dan,
Todd. '

Boos bal ik mijn handen tot vuisten en ren naar beneden.
Ik spring in mijn auto en rij naar Todd zijn huis. Deze gozer gaat eraan als hij Bella ook maar met één vinger aanraakt.
Ik stap uit mijn auto en ram op de deur. "Todd doe open klootzak!" roep ik boos. De deur is niet op slot dus ik kan hem open maken. Als ik binnen ben ren ik naar boven en zie daar Todd op Bella liggen terwijl hij haar kust en ze daar in haar lingerie ligt en hij in enkel zijn boxer.
Ik ren erop af en duw hem van haar af.
"Klootzak dat je er bent! Je moet verdommen met je poten van Bella afblijven jij vieze pedofiel! "
Ik sla hem op zijn neus en geef hem een knietje en laat hem dan liggen voor wat het is en loop naar Bella die in een bolletje gedoken op het bed zit. "Shh, het is over ik ben er. Alles komt goed Bel." Ik pak haar kleding bijeen en help haar aankleden. Als ze aangekleed is pak ik haar schoenen en til haar ook op in bruidstijl en loop naar beneden het huis uit naar mijn auto. Als we thuis zijn til ik haar weer de auto uit en breng haar naar onze kamer en leg haar op mijn bed, die ligt fijner, en ga bij haar zitten. Ze is helemaal in shock. Ik geef haar een knuffel en als ik haar los wil laten houdt ze me stevig vast en begint te huilen. Troostend wrijf ik met mijn hand over haar rug. "Shh Bel, alles komt goed." Terwijl ik haar troost vraag ik mijzelf af waarom ze dit voor mij deed? Geeft ze dan stiekem wel om mij?

" Terwijl ik haar troost vraag ik mijzelf af waarom ze dit voor mij deed? Geeft ze dan stiekem wel om mij?

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

Geschreven door pauline1999

The badboys new sisterWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu