Hoofdstuk 10

3.5K 169 50
                                    

•Riley•

Samen met de boys loop ik het feest binnen. "Yo Rils, lang niet gezien!" zegt Todd als hij mij ziet. Hij geeft me een bro-hug en laat dan weer los.
"Hoe gaat het joh?" vraagt hij enthousiast, die heeft duidelijk al wat op.
Net als hij wilt antwoorden gaat zijn blik ergens anders naar toe, vlak langs mij.
Ik draai me om en volg zijn blik en voel dan mijn adem stoppen voor een paar secondes.

Daar komt Liv binnen lopen,maar mijn aandacht en die van Todd gaan naar het meisje dat vlak na haar komt. Bella.
Nee, nee! Vanavond moest ik haar gaan vergeten en dat kan niet als zij hier is en al helemaal niet als ze er zo verdomd sexy uit ziet in die strakke grijze jurk van haar.
"Yo Todd, wat doet zij hier?!" vraag ik hem. "Ik heb haar uitgenodig, want weetje ze is hot als je dat nog niet gezien had. Als je me nu even wilt verontschuldigen, ik ga even naar haar toe." Hij knikt naar me en loopt naar haar toe. Ik zie haar blije reactie en hoe ze elkaar een stevige knuffel geven. Onbewust knijp ik mijn handen samen tot vuisten en woede borrelt in mijn maag op. Ze is van mij!

Haar blik gaat de kamer rond en als onze blikken kruisen schrikt ze duidelijk. Ze stoot Liv aan die vervolgens ook mijn kant op kijkt en dan een wiebel met haar wenkbrauw maakt. Bella trekt een vies gezicht en lacht dan. Waar zou het over gaan?
Wacht. Nee! Haar vergeten, dat ging ik doen! Ik grijp een biertje en drink hem snel leeg.

•Bella•

Als ik Riley zie schrik ik. Ik had er natuurlijk wel over na gedacht dat hij er misschien ook wel zou zijn, maar ik hoopte gewoon heel erg van niet.
Ik tik Liv aan die op kijken en dan naar Riley kijkt. Ze draait zich naar mij terug en geeft me een wiebel wenkbrauw. Ik trek een vies gezocht en lach dan. "Iew Liv, doe normaal!"
Ze lacht en loopt dan naar Liam, haar stiekeme Crush die haar sowiso ook leuk vindt.
Ik besluit wat drinken te pakken, dus ik loop naar de drank tafel.
Als mijn naam wordt geroepen kijk ik om maar ik zie niet wie het riep en loop ondertussen door tot ik tegen iets, of beter gezegd iemand op loop. Dankzij de onhandigheid die ik altijd mee draag val ik. Ik sluit mijn ogen en wacht op de knal van mijn lichaam die de grond raakt, maar word dan op gevangen.

"Babe, kijk nou eens uit waar je loopt want niet alle jongens zullen zo lief zijn om je op te vangen. " zegt een zware, sexy stem. Als ik mijn ogen open kijk ik recht in de ogen van Riley. Shit! Ik moest hem ontwijken." Uhm sorry, bedankt voor het vangen maar kun je me nu weer los laten? "" Ofcourse babe. " zegt hij voor hij mij recht zet en los laat en voor ik het weet is hij weer weg. Ik voel een tintelend gevoel in mijn armen op de plek waar hij mij vast hield maar ik negeer het en pak wat te drinken.

....

Na een paar uur ben ik Liv alweer kwijt en loop een beetje door het huis heen als ik plotseling word vast gepakt. "Heyy Bbabbeee" zegt Riley straalbezopen terwijl hij mij bijna omtrekt door zijn zware lichaam.
"Jezus Riley hoeveel heb jij op?! "" Ooh maaaarr een ppaar biertjjs" "Ugh kan je dan echt niet voor jezelf zorgen?" Als hij bijna omvalt besluit ik dat het tijd is om naar huis te gaan dus ik neem hem om mijn schouder en loop naar buiten waar ik mijn telefoon pak om liv te bellen. Als ik hem aan zet zie ik dat ik een bericht heb van liv.

"Hey meid, sorry maar ik ben er vandoor met Liam 😏 Je regelt toch wel vervoer? Xxjes l. "

Aaah shit! Het is te ver om naar huis te lopen en mam slaapt al want ik zou bij Liv slapen. Wacht, woonde Riley hier niet dichtbij?
" Riley? "" Hmmm? "" Hoe heet je straat ookal weer? "" Prinsenlaan 27" ik knik en loop met hem naar zijn huis toe. Als ik aan bel doet er niemand open. "Mn pa is niet thuis die ging naar jouw ma." " Uhm gross. Maar waar is je sleutel? " Hij wijst naar zijn broekzak en begint dan te lachen. Ik ga met mijn hand in zijn broekzak en haal de sleutel eruit en laat ons binnen. Als ik hem bij de tral los laat valf hij bijna gelijk weer om. Ik zucht en breng hem naar boven toe. Als ik hem los laat bij zijn bed trekt hij mij mee. "Riley laat me los en wel nu!" Shit hij slaapt al. Gosh hij is schattig. Ik ga het niet eens ontkennen dat ik dat dacht. Al snel voel ik mijn oogleden zwaar worden en val dan zo, half onder Riley in slaap.

Geschreven door pauline1999

The badboys new sisterWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu