Hoofdstuk 8

3.3K 176 26
                                    

•Bella•
Ik stap uit de auto, en voel al meteen vele blikken op me branden.
Riley stapt met een grijns uit en gaat naast me staan.
Snel loop ik van hem weg, maar hij komt me achterna.
"Lekkerding, waar ga je heen?"
"Ergens waar jij niet bent!"
"Kom op, zo erg kan ik niet zijn!"
"Oh jawel!"
Een hand grijpt mijn pols vast en draait me om, waardoor ik recht tegen een gespierde borstkas aan kijk.
Het lichaam hoort bij Riley, wat ik ook niet anders had verwacht.
"Wat nou, Beers?" Grom ik voor ik een stap naar achter zet en hem geïrriteerd aan kijk.
"Jou" knipoogt hij terug.
Met een harde zucht draai ik me om en begin ik van hem weg te wandelen.
"Babe! Kom terug!" Roept hij en ik hoor zijn voetstappen achter me aan komen.
"Ga weg!" Schreeuw ik en ga nog wat sneller wandelen.

Liv en Lynn staan al voor het lokaal te wachten.
Ze begroeten me beide met een knuffel, en kijken raar op als Riley helemaal buiten adem naast me komt staan.
"Jij, hebt een goede conditie" hijgt hij en zet zijn handen op zijn knieën, om op adem te komen.
"Wat heb jij allemaal gedaan, Rils?" Vraagt Jackson die samen met James naast Riley gaat staan.
Snel ga ik naast mijn vriendinnen staan.
"Ik moest achter dat jong aanrennen."
Hij wijst naar mij.
"Het was maar twintig meter, mietje" grom ik en draai me om naar het lokaal.
Mijn pols wordt vastgepakt, maar ik schud hem los en loop het lokaal binnen.

Er klinkt een hard geluid door het bijna volle klaslokaal, als Riley me op mijn kont slaat.

Woedend draai ik me om naar Riley. Hij schrikt maar deinst niet achteruit, jammer genoeg.
"Als je me gisteravond niet op mijn kont mocht slaan, mag dat nu ook niet hé?" Vraag ik hem kwaad.
"Waarom niet, babe" zegt hij schouderophalend en steekt zijn handen in zijn zakken.
"Als ik je dat duidelijk moet gaan maken, dan ben je wel heel achterlijk."
"Nou, dan moet ik wel heel achterlijk zijn. Want ik zou niet weten waarom niet" grijnst hij, wat me alleen nog maar kwader maakt.
"Ga gewoon weg!" Gil ik voor ik op mijn plek ga zitten en boos voor me uit staar.

"Waarom was je bij Riley gisteren?" Vraagt Lynn meteen nieuwsgierig als ze naast me gaat zitten. "Leg ik straks wel uit" fluister ik terug, net op het moment dat de docent binnen komt lopen.

Afwezig zit ik in de les, te wachten tot de bel eindelijk gaat.
Het is bijna pauze, dan moet ik hun gaan vertellen dat mijn moeder wat heeft met de vader van Riley...
Als de bel dan eindelijk gaat wil ik me uit de klas haasten als mijn pols wordt vasgegrepen, alweer!
"Riley stop! Verdomme stop gewoon!" "uhm sorry Isabella is het toch?" o shit.
"Oh sorry, ja dat ben ik. Wat is er?"
"Nou ik wilde vragen of je misschien het aankomende project van scheikunde samen zou willen doen" vraagt Evelynn, een meisje waar ik vroeger veel mee om ging.
"Uh ja, tuurlijk! Maar als je me excuseert, ik moet echt gaan!"
"Ja is goed! Dankje."
Snel loop ik van haar weg, richting de aula.
Jackson, James, Lynn en Liv zitten al aan een tafel en kijken me met grote nieuwsgierige ogen aan.
Riley zit er grijnzend bij, zo graag zou ik die er nu willen afslaan.
"En? Waarom was je bij Riley gisteren?"
Lynn is de eerste die praat.

"Oke, het zit dus zo.."

Deels geschreven door mij & deels geschreven door pauline1999

The badboys new sisterWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu