•Bella•
Verveeld en toch ook wel wat nerveus loop ik na de laatste bel naar het nablijf lokaal.
Als ik de trap af loop komt er iemand naast me lopen. Riley.
"Wat moet je, sukkel?"
Vraag ik. "Ik moet nablijven, net zoals jij, Isabella."
Ik negeer hem en loop verder naar het lokaal.Als ik daar aankom zitten er al mensen binnen, ze zitten zeg maar in groepjes.
Je hebt de rare junkies die altijd high zijn, die zitten links achter in het lokaal.
Dan heb je de mensen die normaal nooit moeten nablijven, zoals ik, in het midden.
En tot slot de standaard nablijvers, zoals Riley, rechts achter in het lokaal.
Ik wil ik het midden gaan zitten maar Riley slaat zijn arm rondom mijn middel en trekt me mee naar zijn standaard plek."Dude laat me los."
"Sorry schatje, je gaat hier zitten."
"Wie bepaalt dat dan wel niet hè?"
"Ik."
"Pff, alsof ik naar jou zou luisteren!"
"Oh schatje, dat ga je echt wel doen." zegt hij grijnzend.
Dan komt de docent binnen.
Verbaasd kijkt hij Riley aan.
"Wow, het is een wonder! Riley Beers is gekomen!" roept hij.
Ik grinnik zachtjes.
Ik wil weer terug naar het midden lopen maar Riley trekt mij op zijn schoot en slaat zijn armen rondom mijn heupen zodat ik niet weg kan.
Waarom zegt de docent hier niks van?!Ongemakkelijk beweeg ik op zijn schoot en probeer los te komen.
"Stop met bewegen schatje."
Ik wilde wat zeggen maar snap dan waarom hij dat zegt.
Ik beweeg nog meer en een kreun ontsnapt uit zijn mond.
Iedereen kijkt op en begint te lachen.
Riley is zo druk bezig met iedereen boos aan kijken dat zijn grip verslapt en ik dus kan ontsnappen.
Ik sta op en loop snel naar een stoel in het midden.
Ik kijk om naar Riley en moet lachen om zijn gezicht, wat echt op onweer staat nu.
Hij komt op me afgelopen en net als hij mij omhoog trekt gaat de bel.
Opgelucht pak ik mijn tas en loop het lokaal uit, blij dat ik weer van zijn hoofd af ben voor de rest van deze dag.Ik loop naar buiten en stap dan in bij Lynn.
"Hee gurrll! Hoe was nablijven?"
"Wat denk jezelf?!" roep ik half lachend.
"Riley?" "Jupp!" zeg ik met een ploppende 'p'.
Als ik thuis ben wil ik naar boven rennen maar mijn moeder houdt me tegen.
"Schatje, we gaan vanavond eten bij mijn nieuwe vriend, dus trek een mooie jurk aan oké?"
Ow, dit is serieuze shit!
"Oke mam, hoelaat moet ik klaar zijn?"
"Om zes uur!"
"Oki!" ik ren de trap op. Het is nu vijf uur, dus ik heb nog een uur.
Ik neem eerst lekker een douche en droog daarna mijn haar.
Daarna doe ik een strakke zwarte jurk aan met een best wel diepe décolleté.
Voor als het koud wordt heb ik een cute beige jasje met franjes.
Mijn make up bestaat uit foundation en een wing van eyeliner met mascara en een beetje bruin/ roze lippenstift.
Als finisihing touch doe ik mijn zwarte pumps aan en pak een klein tasje en krul mijn haar nog.Het is precies zes uur als ik naar beneden loop.
"Oh lieverd, je ziet er prachtig uit!"
"Jij ook mam."
Ze knikt en we stappen het huis uit richting de auto.
"Oh mam, heeft je vriend ook kinderen?" "Oh ja, helemaal vergeten! Hij heeft een zoon van 19 dacht ik. Dicht bij jouw leeftijd, een erg leuke jonge moet ik zeggen!"
Ik lach en we rijden naar het huis van haar vriend toe.Als we dichterbij komen worden de huizen steeds groter.
We stoppen bij een gigantische vila.
Wow!
We stappen uit en lopen naar de deur en bellen dan aan.
Een vriendelijk uitziende man doet de deur open.
We worden naar de woonkamer geleidt en daar begroet een deftige, ook vriendelijk uitziende man ons.
"Hallo, ik ben Robbert Beers!" groet hij mij vrolijk.
"Ik ben Bella, leuk u te ontmoeten."
Hij knikt en kust dan mijn moeder gedag.Ik draai me om, om mijn jas te gaan ophangen als ik recht in het gezicht van Riley kijk.
"Wat doe jij nou hier!?" roepen we te gelijk.Geschreven door pauline1999
JE LEEST
The badboys new sister
RomanceToen Bella's moeder bekend maakte dat ze zou gaan trouwen, had ze nooit verwacht dat dat met de vader van de badboy van haar school zou zijn. Als haar moeder verteld dat ze bij hun gaan intrekken, verzet Bella zich er eerst tegen. Met de badboy in...