•Bella•
Als ik wakker word, hoor ik een hoop gesnurk van naast me komen.
Ik zie Riley met zijn hoofd op mijn hoofd liggen, die weer op zijn schouder ligt.
Op de wekker staat dat het kwart voor zeven 's ochtends is, de volgende dag alweer.
Hebben we dan echt zo lang geslapen?
Als ik omhoog probeer te komen, wordt Riley wakker.
"W-waar ben ik?"
Hij wrijft in zijn ogen en gaat recht zitten.
"Ook goedemorgen Riley" grinnik ik.
"En we zijn op mijn kamer, we hebben hartstikke lang geslapen."
"Word jij een keer niet wakker in mijn bed, word ik wel wakker in jouw bed" grinnikt hij waardoor ik ook even kort lach.
"We moeten straks wel naar school" mompel ik en ga languit op mijn bed liggen.
"Jammer genoeg wel" antwoord Riley en gaat naast mij liggen.
"Dat betekent dat jij hier weg moet, zodat ik me kan gaan aankleden."
Ik probeer Riley van mijn bed af te duwen, iets wat mislukt en hoor hem grinniken.
"Ga gewoon weg" lach ik.
"Jaja, ik ga al. Wil je wel meelopen naar de deur?" Vraagt hij met een pruillip waardoor ik even grinnik maar toch knik.
We staan allebei op van mijn bed en lopen de trap af.
Onze vader en moeder zitten op de bank, in elkaars armen.
"Pap, ik ga even langs huis. Om me om te kleden enzo. Ik zie je vanavond denk ik weer?"
"Ja, is goed. Tot vanavond!" Roept Robbert terug met een glimlach.
Mijn moeder kijkt me aan maar ik kijk weg.
Ik weet niet hoe ik er op moet reageren.
Riley begint al richting de deur te lopen en trekt een beetje aan mijn arm, om te laten weten dat ik moet meelopen.
"Wat moet ik zometeen tegen mijn moeder zeggen, als ze al wat zegt?" Vraag ik paniekerig.
Riley legt zijn grote handen op mijn schouders en kijkt me diep in mijn ogen aan.
"Het komt goed, vertel haar gewoon rustig wat je er van vindt, ga er geen ruzie om maken. Dat is het niet waard" stelt hij me gerust en ik knik.
"Nou, ik zal je zometeen ook maar op komen halen. Tot zo, zusje."
Riley knipoogt naar me en opent de deur.
Ik kijk toe hoe hij in zijn auto stapt en wegrijdt.Met een zucht draai ik me om en doe de deur achter me dicht.
Als ik het kleine halletje uit loop zitten mijn moeder en Robbert nog steeds op de bank, in elkaars armen.
Ik loop meteen de trap op en door naar mijn kamer.
Als ik zie dat Riley's telefoon nog op mijn bed ligt, grijns ik.
Met nogsteeds dezelfde grijns op mijn gezicht raap ik het ding op.
Er staat wel een code op, maar ik denk zo eens dat ik die wel kan kraken.
Als eerst besluit ik '0000' te proberen.
Tot mijn geluk is deze goed, het was eigenlijk ook wel te verwachten dit.
Grinnikend scrol ik door de apps die hij heeft, maar blijf hangen bij whatsapp.
Ik druk er op en zie dat hij een bericht heeft.
Een bericht van Todd.Todd: het maakt mij niet uit wat je me gisteren hebt verteld. Ik zal Bella in mijn bed krijgen en jij kunt me niet stoppen.
Ik kijk er verbaasd naar en besluit er niet op te antwoorden.
Dat mag Riley zelf doen.
Grijnzend laat ik mezelf op mijn bed vallen en ga naar het eerste gesprek dat onder Todd staat.
'Wil je neuken?'
Stuur ik naar de persoon, zonder te kijken wie het is.
Dit doe ik bij de vijf mensen die eronder staan en leg de telefoon dan weer weg.Ik besluit om gewoon een simpel setje kleren aan te trekken en maar een beetje make-up op te doen.
Mijn haar is gelukkig nog redelijk stijl dus haal ik er alleen een borstel doorheen en laat het dat zo hangen.
Met mijn, nu nog, lege tas ren ik de trap af.
Ik gooi alle nodige boeken voor vandaag in mijn tas en stop er ook nog wat te eten bij.
Als ik net alles in mijn tas heb gestopt, waaronder Riley's telefoon, gaat de bel.
Riley staat voor de deur met een geïrriteerde blik in zijn ogen."Geef me mijn telefoon" commandeert hij me en steekt zijn hand uit.
"Hmm, oke dan" antwoord ik en zoek naar het ding in mijn tas.
Ik vind hem al snel en geef hem aan Riley.
"Jezus, je bent echt raar" mompelt hij als ik de deur achter me sluit.
"Dankje, jij ook!"
Ik stap in de auto, waar Jackson en James ook in zitten.
"Jullie ook nog" mompel ik en maak mijn gordel vast."Ja, wij weer" grijnst James, die naast mij zit.
"Oh ja, Riley, hoe kom ik aan een bericht van jou waarin staat of ik wil neuken?" vraagt Jackson dan.
Ik begin te lachen, waarop Riley geïrriteerd met zijn ogen rolt en gromt.
"Telefoon vergeten bij dat kind op de achterbank" zegt hij.
"Hoe kwam die telefoon daar dan?" vraagt hij verbaasd.
"Leg ik straks wel uit" mompelt hij.Ondertussen zijn we al weer op school en ik zie Lynn en Liv me al weer vragend aanstaren.
Oh hemel, dit wordt nog wat.
Geschreven door mij.
JE LEEST
The badboys new sister
RomanceToen Bella's moeder bekend maakte dat ze zou gaan trouwen, had ze nooit verwacht dat dat met de vader van de badboy van haar school zou zijn. Als haar moeder verteld dat ze bij hun gaan intrekken, verzet Bella zich er eerst tegen. Met de badboy in...