•Bella•
Ik hoor het harde geluid van een toeter naast mijn oor waardoor ik wakker schrik. Riley staat voor mijn neus te schokken van het lachen.
"Ge-geweldig!" De tranen stromen over zijn wangen als hij zich bovenop mij laat vallen.
"Waar sloeg dat op, het is zaterdag?!" Schreeuw ik naar Riley. "We gaan naar het strand vandaag en je wilde maar niet wakker worden" lacht Riley nog na.
"Maar waarom met zo'n toeter!?" Schreeuw ik nogmaals. "Ik had dat ding nog ergens liggen."
Ugh, wat een rotreden.
Ik rol met mijn ogen terwijl ik Riley van mij afduw en dus ook van het bed. Hij gromt luid en krabbelt weer omhoog. "Pretverpester," mompelt hij terwijl hij de kamer uitwandelt.
Ik grinnik en sla de dekens van me af. Gelukkig had ik het tasje van de Victoria's Secret nog niet opgeruimd en hoef ik dus niet lang te zoeken. Ik neem het setje mee naar de badkamer waar ik mezelf snel aankleed.Ik doe mijn haar in een hoge staart en wandel terug naar mijn kamer. Onder mijn bed vind ik mijn slippers waar ik mijn voeten snel inschiet.
Na even zoeken heb ik een goede tas en mijn zonnebril gevonden. Ik stop twee handdoeken in de tas en loop dan de trap af. Daar zit Riley aan de keukentafel te eten.
"Riley hebben jullie ergens een koelbox hier?" Vraag ik terwijl ik een boterham voor mezelf klaarmaak. Riley knikt als ik aan tafel ga zitten, "als ik klaar ben zoek ik hem wel op." Zo gezegd zo gedaan, Riley loopt na zijn ontbijt weg en komt terug met een koelbox. "Ja dankje!"
"Graag gedaan!" Riley loopt al weer ergens anders naartoe als ik begin met het vullen van de koelbox. Er gaan koelelementen in, flesjes drinken, koeken en nog een hoop andere dingen. Riley komt weer terug en gooit zonnebrand en zijn zonnebril in mijn strandtas.
"Ik heb deze opblaasdingen ergens gevonden," deelt hij met mij en propt ze ook in de tas.
"Hebben we zo alles? Want dan kunnen we de rest op gaan halen."
Riley knikt en pakt de koelbox. "We kunnen!"
Ik zwaai mijn tas over mijn schouder en wandel met Riley naar zijn auto.
"Maar iedereen past toch niet bij jou in de auto?" Vraag ik me hardop af. "Nee, daarom rijd James ook in zijn auto." Ik knik en zet de radio aan.
Als ik begin mee te zingen rolt Riley eerst met zijn ogen maar begint daarna zelf ook mee te zingen.
Als we bij James' huis aankomen staan James en Jackson al in de voortuin. "Ey Bella, heb je een koelbox? Ik heb die van mij namelijk een jaar geleden gesloopt."
"Ja hij staat in de kofferbak!" James en Jackson stoppen hun spullen in de koelbox en stappen dan in James' auto.Riley begint weer te rijden en de jongens volgen ons. Als we bij Liv komen bel ik aan en komt ze al meteen naar buiten. Ze gooit haar spullen in de kofferbak en gaat bij ons achterin zitten.
"Nu alleen Lynn nog!" Roept ze en zwaait even naar James en Jackson. Ze zwaaien terug en we rijden naar Lynns huis. Als we daar zijn stapt Lynn achterin bij James en kunnen we vertrekken naar het strand.
Eenmaal op het strand aangekomen blijkt het al best druk te zijn. Maar aangezien het normaal in Nederland niet zo vaak warm is, is het logisch dat er zoveel mensen zijn.
We pakken onze tassen uit de kattenbak en Riley pakt de koelbox weer. Jackson had nog een parasol die hij uit de kattenbak van James' auto pakt.
We zetten de spullen in het zand en zorgen dat de parasol stevig staat.
De jongens gooien hun shirts uit en rennen meteen het water in.
Damn, Riley ziet er goed uit. Wacht wat?
Ik negeer mijn gedachtes en zoek in mijn tas naar de zonnebrand. Zodra ik hem heb gevonden smeer ik mijn gezicht, armen en benen in. Ik verbrand namelijk best makkelijk. "Wil een van jullie mijn rug insmeren, ik kan er namelijk niet bij," grinnik ik en Liv roept dat ze het wel wilt doen.
Terwijl Liv mijn rug insmeert, praten we met zijn drieeën over van alles en nog wat. "Zo, klaar!" Ik ga weer rechtop zitten en zet mijn zonnebril op."Hoe gaat het eigenlijk met je, na het, je weet wel, Todd-gebeuren?" Vraagt Lynn en ik slik. Tot nu toe was het me best goed gelukt om het weg te duwen en er zo min mogelijk aan te denken. "Uh ja, het gaat wel," antwoord ik zachtjes en beweeg een beetje ongemakkelijk. "Weet je het zeker? Je kan ons alles vertellen he." Liv kijkt me bezorgd aan. "Ja het gaat echt. Bedankt," antwoord ik en probeer een glimlach op m'n gezicht te zetten.
Liv en Lynn geloven me en zetten hun zonnebrillen weer af. "Gaan we ook het water in?" Liv knikt met haar hoofd naar de jongens, die elkaar onder water aan het duwen zijn. Ik grinnik om hun gedrag en knik dan.
We zorgen dat al onze spullen goed liggen en rennen dan ook richting de zee. Riley staart naar mijn lichaam en ik voel me weer een stuk onzekerder. Als Riley onder water wordt geduwd door Jackson glimlach ik en ga ik zelf ook het water in.Hopelijk krijg ik Todd uit mijn hoofd voor de rest van de dag en kan ik hier ook echt gaan genieten!
Geschreven door mij
-
Weer sorry voor het niet updaten! Ik was heel druk met mijn examens en toen ik op vakantie was heb ik mijn voet op drie plekken gebroken! Ik zit nu al weer vier en een halve week in het gips. Het gaat gelukkig veel beter en ik heb nu weer vakantie! Ik ga meer tijd besteden aan schrijven aangezien ik er nu veel meer tijd heb! Hopelijk kan Pauline binnekort ook weer schrijven!
Liefssx
JE LEEST
The badboys new sister
RomanceToen Bella's moeder bekend maakte dat ze zou gaan trouwen, had ze nooit verwacht dat dat met de vader van de badboy van haar school zou zijn. Als haar moeder verteld dat ze bij hun gaan intrekken, verzet Bella zich er eerst tegen. Met de badboy in...