•Bella•
De volgende ochtend word ik met twee sterke, warme armen om me heen wakker.
Ik glimlach kleintjes als ik me besef dat het Riley is. Dan denk ik terug aan de vorige dag en verdwijnd dat kleine glimlachje al weer.
Als ik wat meer om me heen kijk zie ik dat mam op mijn opklapbedje naar ons zit te kijken met een droevige glimlach op haar gezicht.
"Goedemorgen" komt er schor uit mijn mond.
"Goedmorgen schatje."
"Ik wil niet naar school" fluister ik, om Riley niet wakker te maken.
"Rustig maar, ik heb jullie al afgemeld" fluistert ze terug.Ik voel Riley een beetje bewegen naast mij en hoor hem zuchten.
"Morge" mompelt hij met een schorre ochtendstem.
"Morge" mompel ik terug en draai me op mijn rug zodat ik mijn moeder en Riley aan kan kijken.
"Goedemorgen Riley, jullie zijn al afgemeld voor school."
Riley knikt met een dankbaar glimlachje naar mijn moeder, "Dankje."
"Graag gedaan" glimlacht ze terug.
"Bel, wil je me mijn telefoon alsjeblieft even aangeven, dan app ik James en Jackson even. Anders worden ze boos" bij die laatste zin grinnikt Riley even waardoor ik ook even moet grinniken. "Is goed."
Ik geef Riley zijn telefoon aan en pak ondertussen ook de mijne.
"Zie ik jullie dan zo beneden? Ik heb ontbijt gemaakt."
"Ja we komen zo" glimlach ik naar mijn moeder.
Mijn moeder wandelt mijn kamer uit en sluit de deur achter zich.
"Vind je het erg als Jackson en James vanmiddag langskomen?" vraagt Riley.
"Nee hoor, ik ga dan wel even naar boven ofzo" antwoord ik en klim voorzichtig via het klapbedje van het bed af.
"Hé, vind je het echt niet erg?" vraagt Riley weer en komt tegenover mij staan.
"Nee, ik vind het echt niet erg" verzeker ik hem en draai me dan om naar mijn kast.
"Bella, als je liever wilt dat ik bij jou blijf moet je het zeggen hoor, dan zeg ik het af en komen ze gewoon een andere keer." Riley kijkt me bezorgd aan.
"Nee, laat ze maar gewoon langskomen. Je moet je vrienden niet in de steek gaan laten voor mij" vertel ik hem.
"Maar-" gaat Riley er tegen in maar ik kap hem af.
"Nee niks te maar! Ze komen gewoon hier heen en daar mij uit!" besluit ik en draai me nogmaals om maar mijn kast en haal er een setje lingerie uit en raap wat kleding bij elkaar. Wat bestaat uit een jogginsbroek en een wijde trui.
"Ik ga even douchen" deel ik mee aan Riley en draai me even om naar hem.
Hij kijkt me verbaasd aan, waarschijnlijk nog van mijn woorden van daarnet, maar knikt.
"Tot zo" zeg ik nog voor ik naar de badkamer wandel en de deur op slot doe.
Ik trek mijn kleding uit en ga onder de douche staan.
Nadat ik mijn haar en lichaam heb gewassen stap ik onder de douche vandaan en droog mijn lichaam en haar af.
Snel trek ik mijn kleding aan en gooi mijn haar in een simpele knot op mijn hoofd. Ik doe geen make up op want ik ga vandaag toch niet naar buiten.
Langzaam wandel ik naar beneden naar de keuken waar ik aan tafel ga zitten.
Riley en mijn moeder zitten er al te eten.
"Hoi" mompel ik terwijl ik aan tafel ga zitten en een bordje met wat broodjes onder mijn neus geschoven krijg.
"Dankje" glimlach ik naar Riley, die het bord naar mij toe schoof.
"Graag gedaan" antwoord hij en eet langzaam verder van zijn broodje.
Ik neem een hap van mijn broodje, maar ik heb echt geen zin om te eten.
Nadat ik mijn eerste hap heb doorgeslikt, leg ik mijn broodje terug op mijn bord en schuif hem weg van me.
"Moet je niet wat eten?" vraagt mijn moeder en staart me bezorgd aan.
"Geen honger" antwoord ik en schuif mijn stoel naar achter.
"Sorry" zeg ik nog voor ik naar boven ren en me daar op mijn opklapbedje laat vallen.
Ik heb nergens zin in.-
Blijkbaar was ik in slaap gevallen want ik word door Riley gewekt.
"Kom je naar beneden, we gaan lunchen en misschien kun je nu wel wat eten?" vraagt Riley en kijkt me met een bezorgde blik aan.
"Ik wil niet eten" mompel ik met mijn hoofd in mijn kussen.
"Je moet echt wat eten."
Ik voel dat ik word opgetild en naar beneden word gedragen. Riley legt me op de bank neer.
"Wacht hier" beveelt hij me en rent de keuken in.
Een paar minuten later komt hij terug met een kom soep en wat brood.
"Je moet echt wat eten" herhaald hij en zet me wat rechterop. Riley komt naast me zitten en begint mij soep te voeren.
Af en toe neem ik een hele kleine hap brood maar na een halve kom soep hoef ik niet meer.
Nadat Riley de soepkom en het bordje met brood heeft op geruimd, komt hij naast mij op de bank zitten en kijken we samen wat tv.Riley is net naar boven gegaan om zijn telefoon te pakken, die hij boven had laten liggen toen hij mij kwam halen, als de bel gaat.
Ik kom moeizaam omhoog van de bank en maak langzaam mijn weg naar de voordeur.
Door de deur heen hoor ik vier bekende stemmen tegen elkaar praten, ze klinken bezorgd.
Langzaam open ik de deur waar ik mijn twee bezorgde, beste vriendinnen zie staan, naast James en Jackson."Bella!" roepen ze alle vier tegelijk en stormen naar binnen.
Oké, hier komt het. Nu moet ik het gaan uitleggen.
Geschreven door mij.
Sorrysorrysorrysorrysorrysorrysorrysorry dat we zo lang niet hebben ge-update. We zijn allebei erg druk en we hebben echt geprobeerd om te updaten maar het lukte echt niet.
Hopelijk kunnen we vaker gaan updaten en zijn jullie blij met dit hoofdstuk!
X pauline en yara
JE LEEST
The badboys new sister
RomanceToen Bella's moeder bekend maakte dat ze zou gaan trouwen, had ze nooit verwacht dat dat met de vader van de badboy van haar school zou zijn. Als haar moeder verteld dat ze bij hun gaan intrekken, verzet Bella zich er eerst tegen. Met de badboy in...