•Riley•
Ze kust terug fuck dit voelt fijn maar het is zo verkeerd. Dan stopt ze opeens en rent ze weg. Ik sta even stil en loop dan achter haar aan.
Als ik voorbij haar toekomstige kamer loop hoor ik gesnik. Fuck.
Ik klop op de deur voor toestemming om binnen te komen. "Ga weg Riley!" zegt/schreeuwt ze. Ik zucht maar open dan toch de deur en als ik binnen stap krijg ik een bal naar mijn hoofd gegooid. Wacht een voetbal? Wat doet die in Bella haar kamer? Wait, back to now. "Bella stop alsjeblieft. Het spijt me, ik kon me niet inhouden. I-ik had gewoon even iemand nodig om dat te doen, omdat ik boos was oké." "Oh, dus dan moet het maar oké zijn. De eerste beste meid die je ziet zoenen en dat moet zíj maar oké vinden?!"
"Nou meestal vinden de meiden het niet erg als ze een kus van mij krijgen." "On-Ge-lofelijk! Nu laat je de situatie toch weer om jezelf draaien hè?! Altijd gaat er over hoe 'geweldig' jij wel niet bent of hoe 'lekker' jij wel niet bent. Ik ben het zo zat! Ik dacht echt dat je veranderd was na dat Todd gedoe Riley Beers, maar dit. Dit valt vies tegen!" Met dat gezegd staat ze op en loopt boos de kamer uit. Fuck en we hebben nu nog niet eens gepraat over die kus!Chagrijnig loop ik naar beneden en zie tot mijn verbazing Bella lachend met haar vrienden aan de keukentafel zitten. Wat voor actrice is zij?! Hoe kan zij in hemelsnaam van zo boos en verdrietig naar zo vrolijk gaan? Dat moet ze mij echt eens leren.
Ik tover een grijns op mijn gezicht en loop dan naar de keuken toe. "Hey dames." zeg ik dan. Ze lachen. "Hey Riley." "Kom er bij zitten, we hebben warme chocolade melk gemaakt, wil jij ook?" "Oeh lekker, ja graag!" ze knikken en schenken een mok voor mij in. Ik glimlach en neem een slok maar spuug die ook weer snel uit. "Wtf is dit?!" "Gewoon chocolade melk?" "Met sambal saus" voegt Bella eraan toe. Ik voel woede opborrelen maar weet mijzelf in te houden want ik weet dat ik dit verdiend heb door die kus. "Oke oke, leuk gedaan Bella, staan we nu weer gelijk?" "Oh hell no! Denk maar niet dat je hier zo gemakkelijk vanaf komt. Met jouw actie kan je de toekomst van onze ouders verpesten en dat laat ik niet gebeuren!" "Fuck, oke Bella zeg me maar wat ik moet doen om het goed te maken. Ik doe alles!" wauw ik klink zo wanhopig nu.. "Alles?" vraagt ze dan. Well fuck. Ik knik. "Oke mooi, dan ga jij nu mee winkelen want de meiden kunnen niet en ik moet nieuwe kleren hebben!" "Winkelen, serieus? Hoe kun je een jongen dat aan doen?!" vraagt James dan die net de keuken binnen komt lopen. "James het is al goed ik heb haar gezegd dat ik alles zou doen om het goed te maken dus ik zie je straks wel weer." "IF you survive." ik lach om zijn opmerking en loop dan met Bella naar mijn auto en rijd dan naar het winkel centrum.Eerst gaan we naar de h&m. Het is hier zo groot! "Bella, hoeveel geld heb je gekregen om nieuwe kleren te kopen?" "Oh maar €500 euro in totaal hoor." zegt ze met een knipoog. Uhg just kill me now please.
Ze heeft echt 10 kleding stukken uitgezocht en raad eens wie ze mag dragen. Jup, deze jonge! We lopen naar de paskamers en thank god er is er 1 vrij.
Na een paar minuten stapt ze naar buiten in een kort spijkerbroekje en een geel navel truitje. "Zeg eens eerlijk, wat vind jij? Ik twijfel.." Eerlijk? Ze ziet er echt heel mooi uit maar dat zullen anderen ook zeggen, andere jongens. "Ik vind het niet heel leuk." "Yes dat wilde ik horen." zegt ze opgewekt en duikt terug het pas hokje in. Even later komt ze weer naar buiten, ditmaal met een zwarte croptop en een kort leren rokje met bloemen. "Wauw" zucht ik. "Dat dacht ik nou ook!" ze glimlacht en gaat weer terug. Tijdens het omkleden hoor ik haar roepen "Dit wordt de laatste!". Ze komt naar buiten in een strakke, beige over the shoulder jurk naar buiten. "Wow Bella" ze bloost zacht en glimlacht dan. Ze loopt weer terug en komt daarna terug met alle kleding waar ze maar 3 kledingstukken van betaald.Na de H&M gaan we naar de Zara.
Hier pakt ze maar 3 dingen; een broek, shirt en schoenen.
We lopen weer naar de pas kamers en er zijn er hier genoeg vrij. Na wat uren lijkt te duren komt ze naar buiten in een strakke zwarte spijkerbroek, zwarte enkel laarsjes en een super sexy tshirt/bloesje. Mijn mond valt open. Ze lacht om mijn actie en draait dan om als een model en loopt ook zo terug de paskamer in.
Ze koopt alle dingen die ze net aan had en we gaan door.Na de Zara gaan we naar een of andere winkel, ik weet niet hoe hij heet maar oké.
Ze pakt hier uiteindelijk een shirt met van die veters in een v-hals, een strakke spijkerbroek met gaten, een fishnet panty ofso en ze koopt even later ook nog Vans bij de outfit.Als we deze winkel uit lopen ben ik het al zo vreselijk beu. "Zeg Bella, hoeveel winkels ben je van plan nog leeg te plunderen?" "Ahw rustig maar RileyPiley, nog maar 1 winkel hoor." "Noem me nooit meer zo!" ze lacht met haar mooie lach. Fuck ik moet echt stoppen.
Dan zie ik welke winkel we binnen gaan. Victoria's Secret. Well fuck.
Overal om me heen zie ik bh's en bikini's en onderbroeken. "Uhm ik voel me niet op mijn gemak hier." zeg ik twijfelend. Ze lacht. "Wat moet je hier hebben?" "Een bikini en een strand tunique." ik knik en ga op een van de stoelen zitten naast een man van middelbare leeftijd. "Lekker aan het shoppen met je vriendin jongen?" Was dat maar zo. "Uhm nee meneer, met mijn zus." Hij knikt. "Je hebt een mooie zus jonge, zorg goed voor haar." Ik knik en dank de man en zie dan Bella aankomen lopen met een tasje. "Ben je al klaar?" ze knikt trots. "Het was liefde op het eerste gezicht!" lacht ze.We lopen terug naar de auto en onderweg hebben we het over de kus en ze vergeeft me. "Dusss, wanneer gaan we naar het strand om je nieuwe bikini te laten showen?" "Uhm morgen?" ik knik "Dan nodig ik iedereen uit en zorg jij voor het eten en drinken?" zeg ik. Ze knikt.
Dit kan nog wel eens leuk worden, of heeel moeilijk!Geschreven door pauline1999
JE LEEST
The badboys new sister
RomanceToen Bella's moeder bekend maakte dat ze zou gaan trouwen, had ze nooit verwacht dat dat met de vader van de badboy van haar school zou zijn. Als haar moeder verteld dat ze bij hun gaan intrekken, verzet Bella zich er eerst tegen. Met de badboy in...