MERHABA
SEVGİLİ OKUYUCUM
Yolu kitabıma düşen herkese kocaman sevgiler selamlar. Bu kitapta Pelda'nın dünyasını enine boyuna inceleme fırsatı bulacaksınız. Tarihe beşiklik ve şahitlik etmiş Mardin şehrini bizimle birlikte gezecek, Girne'nin sokaklarını bizimle birlikte adımlayacaksınız. Beşparmak dağlarına birlikte çıkacağız. 1974 Kıbrıs barış harekatının başladığı Pentemili plajına birlikte gideceğiz, Akdenizin serin mavi sularını birlikte seyre dalacağız.
Sırf kız çocuk doğuruyor diye eşine kızan ve küsen Şeyhmuz efendiye birlikte kızacağız. Eşinin elini sıcak sudan soğuk suya değdirmeyen, eşinin kahvesini kendi elleriyle yapan İsmail beyle sevgiyi, aşkı birlikte yudumlayacağız.
Şeyhmuz efendiye çok kızacaksınız biliyorum. Erkek çocuk doğuramadığı için kocasının ötekileştirdiği, yüz çevirdiği bir büyük kadın Besi ablaya üzüleceksiniz. İsmail beyle keyifleneceksiniz, Ziynet sultanla yeni bambaşka dünyalara kucak açacaksınız.
Aşkın en saf haline birlikte tanıklık edeceğiz. Dokunmadan sevmenin hazzını birlikte tadacağız. Sevmenin sadece vucud işi olmadığını İliklerimize kadar sevda yağmurunda ıslandığımız da bir kez daha anlayacağız.
Zaman zaman çocukluk yıllarımız, ergenlik yıllarımız, hatta gençlik yıllarımız canlanacak gözlerimizin önünde. Başımızda esen sevda yellerinin serinliğini alır gibi olacağız. Bazılarımızın gözpınarları nemlenecek, bazılarımız karşıki dağları yıkmasa da sallayacak oflar çekeceğiz.
PELDA mı? İşte onu en sona bırakacağım. Onu hiç sormayın.. O bambaşka bir hayat sergileyecek, yaşayacak, size de yaşatacak. Zaman zaman göz pınarlarınız ıslanacak bizimle, zaman zaman mutluluğun nirvanasına birlikte ulaşacağız.
PELDA'nın yolculuğuna eşlik etmeye davet ediyorum sizi. Keyifli okumalar...
OKUYUCUMA NOT ; Sevgili arkadaşlar,dostlar,kıymetli okuyucular çok yakında paylaşımlara devam sizi seviyorum. ;)
şimdiden keyifli okumalar Dilerim...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
PELDA
ChickLitKaranlık sarı verdi gecekonduların yorgun bedenini. Sokak lambalarının gözlerinin feri sönmüş. Bazı lambalar aydınlatmak tan vazgeçmiş bu sokakları. Bir kaç sokak lambası hala direniyordu. Bir baba belirdi sokağın en başında elinde meyv...