Κεφαλαιο 4

172 9 0
                                    

( Η Ειρήνη τώρα )

Μπήκα σε κάμποσες εταιρίες και άφησα βιογραφικό. Μία όμως με προσέλαβε αμέσως! Θα έπιανα την Δευτέρα δουλειά.

Σήμερα θα πέρναγα μονο από τον κύριο Σταματιάδη για να μου δείξει την δουλειά μου. Το γραφείο μου ήταν ωραίο και η δουλειά μου απλή. Το γραφείο μου ήταν δύο γραφεία μακρυά από το γραφείο του διευθυντή. Θα μπορούσα να τον επισκέπτομαι για τυχων προβλήματα ή απορίες που θα είχα.

Κατεβήκα τις σκάλες και βγηκα από την εταιρία. Πέρασα απέναντι και πήρα ένα πακέτο τσιγάρα. Τα έχωσα στην τσάντα.

Έφτασα σπίτι και άλλαξα. Άφησα τα μαλλιά μου κάτω και έβαλα ένα τζιν με ένα κοντό μπλουζάκι. Έβγαλα τα τσιγάρα και άρχισα να καπνίζω. Ποτέ δεν ήθελα να καπνίσω αλλά το τσιγάρο ήταν ο μόνος τρόπος να μην σκέφτομαι. Το βράδυ θα έβγαινα έξω. Έτσι κατά τις εφτά άρχισα να ετοιμάζομαι.

Έβαλα μια μαύρη μπλούζα. Από κάτω μια ασπρόμαυρη ριγέ φουστα, τα μαύρα μου πουά all star και ένα τζιν μπουφάν ( εικόνα )

 Από κάτω μια ασπρόμαυρη ριγέ φουστα, τα μαύρα μου πουά all star και ένα τζιν μπουφάν ( εικόνα )

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Χτύπησε το κουδούνι. Άνοιξα την πόρτα και πετάχτηκε η Γαυριέλλα φουριώζα. Μόλις συνήλθε με κοίταξε και μετά κοίταξε το τσιγάρο μου είχα στο χέρι μου.

«Δεν σου έχω πει να μην καπνίζεις;» πόσες φορές μου έχει κάνει αυτή την ερώτηση έχω χάσει το μέτρημα.

«Κι εγώ δεν σου έχω πει γιατί καπνίζω;»

«Καλά παιδί μου ξέχασέ τον! Δεν του αρέσες γι' αυτό που είσαι. Δεν χρειάζεται να γίνεις κάποια άλλη για να του αρέσεις; Άσε που ούτε ξέρουμε τι έχει γίνει ο Φώτης. Μπορεί να είναι μακαρίτης!» ελπίζω πως όχι γιατί τα έχω σχεδιάσει όλα τόσο τέλεια!

Θα με συναντήσει μία μέρα θα δει τι θέα είμαι και μετά θα του χώσω χυλόπιτα! Τέλος κακό καλά να πάθει!

«Δεν πάει να πνιγεί; Χέστηκα!»

«Αφού χεστηκες γιατί καπνίζεις;»

Sounds Like AdventureWhere stories live. Discover now