Κεφαλαιο 28

76 3 0
                                    

Ο καιρός είχε περάσει. Ήμουν ευτυχισμένη μαζί με τον Φώτη. Σήμερα ήταν Μεγάλη Τρίτη και δηλαδή η τελευταία μέρα πριν τις πασχαλινές διακοπές. Ο Φώτης μου είχε πει ότι θα με πήγαινε στους γονείς του το Πάσχα στο εξοχικό τους στην Άρτα και εγώ του είπα ότι θα πηγαίναμε μαζί το καλοκαίρι στους γονείς μου γιατί δεν τον ήξεραν καλά.

Καθόμουν στο γραφείο και σημείωνα κάτι ραντεβού του Φώτη. Χτύπησε η πόρτα και τον είδα να μπαίνει μέσα με μία σακούλα από τα bershka. Την άφησε πάνω στο γραφείο μου και έφυγε χωρίς να πει κάτι.

Την άνοιξα και έβγαλα από μέσα ένα λευκό φόρεμα που από το στήθος και πάνω ήταν διαφανές και έπιανε μέχρι τον λαιμό. Το υπόλοιπο ήταν λευκό με κόκκινα λουλούδια και το λάτρεψα απλά. Έτσι όπως το κοίταζα έπεσε ένας φάκελος. Τον άνοιξα και έλεγε μέσα:

#Αυτο το φόρεμα το διαλεξα εγώ για εσένα και ελπίζω να σου αρέσει. Ήταν το νούμερο 1 δώρο σου. Θα ήταν μεγάλη χαρά για εμένα αν το απόγευμα το έβαζες. Θα περάσω στις δώδεκα να σε πάρω❤#

Τι γλυκός! Περίμενε νούμερο ένα; Δηλαδή πόσα είχε; Ωχ! Μου αρέσουν τα δώρα αλλά δεν μπορώ να περνώ πολλά ειδικά από ένα συγκεκριμένο άτομο!

Κατά τις έξι τελείωσα και έφυγα. Μπήκα σπίτι και έκανα ένα αφρόλουτρο με άρωμα καρυδιού και σαντιγί και όταν βγηκα ένιωθα σαν κρέπα! Δεν έχω ωραίο χιούμορ!

Μπήκα στο δωμάτιό μου και έβγαλα το φόρεμα. Το φόρεσα και εφάρμοζε τέλεια επάνω μου. Μου πήγαινε και πολύ!

Ίσιωσα τα μαλλιά μου και έφτιαξα την φρατζα μου την οποία είχα από πέρσι και δεν έλεγε να μακρύνει! Βάφτηκα και έβαλα απ' όλα. Κραγιόν ρουζ σκιά μάσκαρα μολύβι! Και πολλά πολλά ακόμα. Θυμάστε τότε που έμοιαζα με κούκλα; Τώρα μοιάζω λιγότερο.

Έβαλα τις κόκκινες μου γόβες και πήρα τον άσπρο μου φάκελο και έβαλα μέσα κλειδιά κινητό και λεφτά.

Άκουσα μία κόρνα και κατεβήκα κάτω. Είδα μία άσπρη mercedes να με περιμένει απ' έξω. Στραβοκατάπια και μπήκα μέσα. Γύρισα το κεφάλι μου και είδα κάποιον θεό που λέγεται Φώτης.

Φορούσε ένα μαύρο κοστούμι με μία ροζ γραβάτα. Είχε σηκώσει τα μαλλιά του και έδειχνε πολυ γοητευτικός.

"Δεν μου είχες πει ότι δεν φοράς ροζ;" Τον ρώτησα.

"Όχι είχα πει ότι το ροζ πουκάμισο δεν μου πάει!" Είπε και έβαλε μπροστά την μηχανή.

"Που θα πάμε;" Τον ρώτησα.

"Κάπου να φάμε!" Είπε απλά και συνέχισε να οδηγάει.

Sounds Like AdventureWhere stories live. Discover now