Κεφαλαιο 9

109 6 0
                                    

Το πρωί σηκώθηκα και ντύθηκα. Έβαλα ένα άσπρο πουκάμισό, ένα μπεζ πουλόβερ, και ένα μπεζ υφασμάτινο παντελόνι. Από κάτω τις καφέ μου μπαρέτες. Έπιασα τα μαλλιά μου σε έναν ψηλό κότσο και έφυγα.

Μπήκα μέσα και δεν ήταν κανείς στη ρεσεψιόν. Έτσι σύρθηκα ήσυχα και αθόρυβα στο γραφείο μου. Δεν ήθελα να τον δω σήμερα.

Θυμήθηκα την εργασία μου. Ήταν στο γραφείο του! Σούπερ! Χτύπησα δειλά την πόρτα και μπήκα μιας και δεν πήρα απάντηση. Μπήκα μέσα και δεν είδα κανένα.

Άνοιξα σιγά σιγά το συρτάρι πήρα τον φάκελο και βγηκα το ίδιο σιγά. Περπάτησα αθόρυβα στο γραφείο μου και κάθησα.

Θα με ρωτήσετε. Γιατί να του κρυφτείς; Γιατί θα με έκανε να του τα πω όλα και δεν ήμουν ακόμα έτοιμη για αυτό. Η πόρτα χτύπησε και εγώ από την τρομάρα μου έπεσα κάτω από το γραφείο. Ποιος ήταν;

«Ειρηνη μου να περάσω;» ρώτησε ο Άρης! Πάλι καλά...

«Εισαι χαζό; Με τρόμαξες!!!»

«Συγνώμη άλλη φορά θα μπουκάρω μέσα χωρίς να σου χτυπήσω τη πόρτα! Είσαι πολύ έξυπνη! Τρόμαξες επειδή σου χτύπησα την πόρτα; Κάτι τρέχει... Νόμιζες πως ήταν ο άλλος ο μαλάκας;»

«1ον συγνώμη,
2ον ναι νόμιζα πως ήσουν ο Φώτης και
3ον μην τον ξαναπείς μαλάκα! Το πιάσαμε;» είπα λίγο πιο φωναχτά το τελευταίο.

«Καλα νταξ. Ήρθα να μιλήσουμε για το θέμα σου.»

«Οκ. Να σου πω. Επειδή πρέπει να δουλέψω και δεν ξέρω και τι μαραφέτια κάμερες έχει εδώ έλα το απόγευμα από το σπίτι μου. Οκ;»

«Νταξ...» ξαφνικά χτύπησε η πόρτα πάλι και μπήκε αυτή τη φορά ο Φώτης. Τι φάση...

«Ειρ...»

«Ενα λεπτό Φώτη.» του είπα σαν να μας διέκοψε από κάτι.

«Να σου πω Αρούλη. Όπως είπαμε το βράδυ σπίτι μου. Να μην με αφήσεις να σε περιμένω!»

Είπα και το έκλεισα το μάτι, δήθεν ναζιάρικα. Ο Φώτης είχε γίνει κόκκινος και ήταν έτοιμος να σκοτώσει τον Άρη ο οποίος το είχε καταλάβει και έτρεμε.

«Δεν θα αργήσω ούτε λεπτό! Χάνω την πρώτη φορά!» είπε. Είναι έξυπνος και το έπισε με την μία.

Μου έκλεισε επίσης το μάτι ναζιάρικα και μου έστειλε ενα φιλί. Μετά έφυγε.

Ο Φώτης ήταν κατακόκκινος. Έβγαζε καπνούς από τα αυτιά και τα μάτια του γυάλιζαν. Έτρεξε κατά πάνω μου. Αλλά δεν με άγγιξε. Απλά πλησίασε πολύ.

Sounds Like AdventureWhere stories live. Discover now