Κεφαλαιο 6

125 9 0
                                    

Το πρωί ξυπνησα με έναν γέρο πονοκέφαλο. Έπρεπε να πάω στην δουλειά όμως. Έτσι πήρα ένα παυσίπονο και ντύθηκα. Έβαλα ένα φουστάνι, μια παλάμη από τι γόνατο, με πολλά και περίεργα σχέδια. Βάφτηκα ελάχιστα για να μην φονούν τα κοκκινισμένα μου μάτια.

Μπήκα στο αυτοκίνητό μου και οδήγησα μέχρι την δουλειά. Ανέβηκα στο γραφείο μου και αφού άφησα το πράγματά μου πήγα στο γραφείο του κυρίου Νικολακόπουλου για να πάρω την εργασία μου.

Χτύπησα την πόρτα.

«Περάστε!»φωναξε. Ανατρίχιασα λίγο αλλά μπήκα.

«Καλημέρα σας! Ήρθα για να μου παραδώσετε την εργασία μου.»

«Ναι, ναι.» είπε και φάνηκε λίγο απογοητευμένος.

Ήταν όμως και πάλι γοητευτικός και πάλι μου θύμιζε τον... Ναι αυτόν. Δεν λέμε ονόματα γιατί θα βάλω τα κλάματα.

«Οριστε η σημερινή σας εργασία. Σε καμιά ώρα θα έρθει και ο κύριος Στάθης. Θέλω να του δώσεις τον κόκκινο φάκελο που έχω σε αυτό το συρτάρι.» είπε και μου έδειξε ένα συρτάρι στην άκρη του γραφείου. « Και μην διανοηθείς να τον ανοίξεις!» είπε. Διανοηθείς έλεγε συνέχεια ο... Ο ονόματα δεν λέμε.

«Μαλιστα κύριε.» έκανα να φύγω αλλά δεν πρόλαβα.

«Α! Και αύριο το Σάββατο το βράδυ θα γίνει ένα πάρτυ για όλους τους εργαζόμενους. Θα ήταν μεγάλη μου χαρά αν ένα ακόμα άτομο εμφανιζόταν.»

«Υποθέτω πως ναι. Αλλά που και ποτέ, εννοώ τι ώρα...»

«Ενα μπαρ που το έχει ένας Ανέστης Χατζιγεωργίου το ξέρεις; »

«Ναι! Εκεί βγαίνω με τους φίλους μου συνήθως... Γίνεται να καλέσω και μία φίλη μου;»

«Φυσικά! Στις δέκα να είσαστε εκεί!»

«Οπωτε ναι, θα τα πούμε εκεί. Καλή σας ημέρα!» είπα και έφυγα.

Μπήκα στο γραφείο μου. Μετά από λίγο χτύπησε η πόρτα. Μπήκε μέσα ο κύριος Νικολακόπουλος.

«Να σου πω Ειρήνη, τώρα εγώ φεύγω, λογικά σε κανένα τέταρτο θα έρθει και ο κύριος Στάθης.»

«Μην ανησυχείτε. Θα τα φροντίσω όλα. Α! Ναι θα είσαστε εδώ για να σας παραδώσω τα χαρτιά με την εργασία μου ή οχι;»

«Λογικα θα είμαι εδώ, αλλιώς αν δεν είμαι βάλε τα σε έναν πράσινο φάκελο μέσα στο συρτάρι που είναι και ο κόκκινος. Αντίο τώρα!»

«Αντίο σας.»

Πέρασε λίγη ώρα και ξαναχτύπησε η πόρτα. Μπήκε μέσα ο Στάθης.

Sounds Like AdventureWhere stories live. Discover now