Simt ca azi va fi o zi buna.
Ma trezesc lejer, surprizand-o pe Tikki, imi fac rutina de dimineata si cobor jos.
- Buna dimineata mama!
- Aaa, buna scumpa mea! Ti-am pregatit micul dejun. spuse mama pe un ton vesel.
Ma asez la masa si incep sa mananc, reusind sa strecor cativa biscuiti pentru Tikki in caz de orice.
- Marinette sa nu uiti ca azi trebuie sa patrulezi cu Chat! Trebuie sa va intalniti la 12 la Turnul Eiffel!
- Da da Tikki, oi fi eu neindemanatica, dar nici chiar asa.
Termin de mancat si merg la scoala, mai relaxata ca oricand.
Cand ajung, observ ca nimeni nu este in curtea scolii. Putin panicata, intru in scoala. Dar si aici e destul de liniste.
Atunci imi iese Tikki din geanta.
- Marinette, du-te si verifica sus, in clasa. Poate sunt acolo.
- Da, dar daca este un om akumatizat? Trebuie sa fiu pregatita sa actionez!
Urc scarile hotarata si ma indrept catre usa clasei. Deschid usa incet si vad ca doamna de franceza...preda? Dar nici nu s-a sunat ca sa intram la ore!
Ma misc ca un ninja si reusesc sa ajung la locul meu neobservata.
- Marinette ce tot faci? Scoala a inceput acum o ora! se repede Alya
- Alya, e aproape 8!
- Dar tu nu stii ca s-a dat ceasul inainte?
Ops, se pare ca am uitat amanuntul acesta.
Rad putin de prostia mea si incep sa iau notite cat mai pot.Dupa ce s-au terminat orele, Alya a venit la mine in fuga.
- Marinette, vrei sa mergem azi la un film?
- Umm...suna bine. Sper ca nu horror.
- De data asta ai noroc, fiindca s-a facut un film despre Ladybug si Chat Noir! Iti vine sa crezi? Cica actorii sunt chiar adevaratii Ladybug si Chat! Trebuie neaparat sa-l vad si premiera e in seara asta. Te rog te rog zii ca mergi cu minee! ma roaga ea aproape in genunchi
Ce? Un film despre mine? Bine, aproape eu. Dar cand l-au facut? Noi nu am fi trebuit anuntati intr-un fel?
- Okay Alya, vin.
- Yaaay!
- Hey, ce faceti fetelor? vine si Nino cu Adrien
- Salut Alya! Marinette!
- B-b-una A-adrien.
- Hey, fiti atenti: s-a facut un film despre Ladybug si Chat Noir si mergem in seara asta. Vreti sa veniti?
- Normal. Bro?
Adrien se pare ca a ramas ceva pe ganduri.
- Da, cred ca vin si eu.
- Super. Hai.
In 10 minute eram deja la cinematograf, cu popcorn-ul in mana si biletele intr-alta.*Adrien pov.*
Un film despre Ladybug si mine? Wow, ce mai noutate. Sper ca actorul Chat sa fie destul de bun. Dar staaaaaii oare ii va prezenta pe ei si detransformati? O doamne, nu cred.
- Alya, trebuie sa ma duc putin la baie. Vin imediat. spun si o zbughesc
Vazand ca baia e goala il scot pe Plagg.
- Ce e pustiu'? Ce te mai ingrijoreaza? Se vinde si camemberg pe aici?
- Plagg, filmul la care merge este despre mine si bugaboo! Daca ne va arata si pe noi detransformati?
- Nu cred ca ar avea sanse, tinand cont ca nimeni nu stie ca esti renumitul, faimosul, chipesul Chat Noir. Si daca ar fi, nu ati fi voi. Imi mai dai branza?
- Off Plagg, ce ma fac cu tine...
Ii dau o bucata si plec inapoi la prietenii mei.*Marinette pov.*
Intram in sala si Alya ma aseaza langa Adrien. Tipic ei.
Dupa ce inerc sa evit contactul vizual cu el, incepe si filmul. Nu e chiar asa rau, dar nu ma reprezinta deloc. Dar pe Chat l-a nimerit la fix.
- Sii, cum ti-se pare de actorul Chat? intreaba Adrien
- Cred ca il reprezinta la fix. Dar Ladybug nu e asa de jucausa. E mai severa putin, foarte ingenioasa si totimpul face toata treaba.
- Ba nu e adevarat! E....adica Chat are si el contributiile lui. Dar nu e chiar asa de ingamfat ca actorul! O fi el prea glumet, dar niciodata asa!
- Ba nu, la fel face. O sacaie intr-una pe mi....adica Ladybug cu glumele lui expirate.
- Deci nu ai o parere buna despre Chat?
- Nu chiar. E totimpul prea plin de el, crede ca poate cuceri orice fata pe care o vede si cateodata il pot compara cu Chloe.
Adrien face o fata putin jicnita si tace din gura, uitandu-se la film din nou. Am zis eu ceva gresit?Dupa ce s-a terminat filmul si m-am intors acasa, o scot pe Tikki si ii dau un biscuite.
- Deci, cum ti-sa parut filmul? intreaba Tikki
- Un dezastru total. La un moment dat credeam ca ar trebui sa vina adevaratii eroi sa "salveze situatia".
- Nu a fost asa rau, dar nici de Oscar nu e.
- Bine Tikki, la culcare.
Imi pup kwami-ul de noapte buna si ne bagam in pat.
Dar nici bine nu inchid ochii ca sar speriata din pat, aterizand pe jos.
- Trebuie sa ma intalnesc cu Chat in 30 de minute! Am uitat complet de asta! Tikki, trezireaaa!
- Uuh, ti-am spus eu ca uiti.
Dar o bataie in geam imi distrage atentia. Tikki abia mai are timp sa se ascunda ca intra Chat pe geam.
- Ce vrei Chat?
- Nu am voie sa-mi vizitez printesa?
- Nu sunt printesa ta si te rog, pleaca. Trebuie sa te intalnesti cu Ladybug in jumatate de ora.
- Da da...stai, de unde stii tu asta?
M-am demascat singura. Imi duc ambele maini la gura si incerc sa caut o scuza convenabila sub ochii acuzatori ai lui Chat Noir.
- Umm....pai....stii....eu cu Ladybug....suntem prietene bune, da!
Acesta ma priveste uimit.
- Zau? O stii pe bugaboo?
- D-da, de ce?*Adrien pov.*
Deci, sunt prietene? Oare stie cine este sub masca? O stie pe iubirea mea?
- Stii cine e Ladybug?
- Mnu, doar cu masca. De asta ai venit sau mai ai altceva sa-mi spui?
- Vroiam sa stii ca Adrien mi-a spus ce crezi despre mine si chiar m-ai jicnit. Nu sunt asa rau, pervers, increzut cum crezi Mari. Poate masca ma face sa par altfel, dar nu sunt asa rau pe cum crezi. Daca mi-ai da o sansa...
- De unde il stii pe Adrien?
- Eh pai, stii...suntem si noi prieteni buni. L-am cunoscut odata cand l-am salvat de un akumatizat. Oricum, daca o vezi pe Ladybug spunei sa vina la Turnul Eiffel ca sa patrulam.
- Daca o vad ii spun. Altceva? spun deja plictisita de discutie
- Cred ca ar trebui sa plec acum. Ne mai vedem, Mari....*Marinette pov.*
-...Ne mai vedem, Mari...spuse Chat apropiindu-se periculos de mult de mine si ma saruta pe buze scurt.
Eu raman socata, rosind toata, stand doar si privindu-i ochii aceia hipnotizanti de smarald asemanatori cu ai cuiva, dar nu-mi pot aminti cine acum. E ca un deja-voo...
Acesta pleaca rapid, eu privind in urma lui, pana ma trezeste Tikki la realitate.
- Marinette, trebuie sa te intalnesti cu Chat in 5 minute! Marinette? Marinette! Esti bine?
- Tikki, se pare ca am inima impartita in doua...
CITEȘTI
Miraculous: Marele secret (Ladybug and Chat Noir) //Pause//
FanfictionMarinette Dupain-Cheng, o fata pe o parte "normala" duce o viata dubla in calitate de elev si supererou al Parisului. In aceasi situatie este si Adrien Agreste, fiul celui mai mare designer din Franta. Vor avea lupte de castigat, teste de trecut, in...