*Adrien pov.*
Eram super nerabdator sa imi spun sentimentele pisicutei mele. Ma plimbam nervos prin camera, gandindu-ma cum sa ii spun cand Tikki ma trezeste la realitate:
- De ce esti asa nerabdator?
- Deoarece azi imi voi spune iubirea pisicutei mele.
- Pai si cu Marinette?
- Chiar daca as avea sentimente fata de ea, bogaboo ramane mereu dragostea mea. Spun cu o fata visatoare
Tikki ma privi dezamagita de alegere.
- Adrien, eu as spune sa ii dai o sansa lui Marinette. Ladybug te-a respins de atatea ori, te vede ca pe un prieten. Marinette te iubeste si se vede asta. Mereu roseste langa tine si se balbaie. Te rog da-i ei o sansa!
- O spui de parca ai cumoaste-o.... Inca sunt confuz. Dar indiferent cine e sub masca aia o voi iubi mereu.
- De asta mie teama.... Sopteste Tikki.
Tocmai voiam sa o intreb de ce, dar imi amintesc ca trebuie sa ma duc la cina.
Conor scarile si dupa ce mananc ceva, ma transform si ma joc cu yoyo-ul prin camera, doar sa treaca timpul mai repede.*Marinette pov.*
(Cine vrea sa asculte melodia asta. E putin mai trista dar m-a inspirat in capitol si e una din melodiile mele preferate. Ar trebui sa ajungeti la refren cand Chat ii va spune ceva lui Ladybug😊)
Am stat toata ziua creandu-mi o rochie marca Ladybug si o masca asemanatoare cu originala.
Dupa ce termin vad ca mai am o ora pana ne intalnim, asa ca imi las parul liber, cazandu-mi in bucle pe umeri, ma imbrac cu rochia si imi pun masca pe ochi. Ma transform si eu si pornesc spre turn.
Seara se anunta frumoasa, perfecta pentru plimbari romantice sub clar de luna.
Ajung acolo inaintea lui Chat si ma detransform, ramanand in rochia creata de mine. Ma apropii de margine si ma las fermecata de privelistea mirifica a orasului iubirii. Mici cupluri de indragostiti se plimbau prin parcuri, copii se jucau cu mingea pe langa case si doamnele au iesit pe banci sa discute. Toata privelistea parca e scoasa dintr-un basm cu printi si printese, saruturi si o dragoste prescrisa, aventuri si tragedii.
- Luna ne clipeste complice, nu-i asa bugaboo?
Tresar la auzul glasului necunoscut si observ ca motanelul si-a facut aparitita.
- Nu te-am auzit.
- Am fost silentios ca o.....buburuza?
- Buna gluma. Uite. Zic si ii dau inelul.
El si-l pune si iese Plagg.
- Pustiule! Ce dor mi-a fost de tine!
- Plagg au trecut 2 zile.
- Pai si?
- Apropo, uite-ti cerceii. A fost destul de bizar sa ii port.
Mi-i da si Tikki a iesit din cercei.
- Tikki!!
- Ma..adica Ladyybugg!
De fericire o iau in brate.
- Chat, kwami-ul tau mananca prea mult. Ma mira ca nu m-a lasat leftera.
Chat rasese la glumita mea si rad impreuna cu el.
- Am destui bani ca sa il pot hrani.
- Deci esti bogat?
- Aaa...
Chicotesc, pana ajung sa rad de-adevaratelea.
- Bine, cred ca ar trebui sa plec...
- Stai!
Chat ma prinde de mana si ma intoarce, privindu-ne in ochi. Nu am observat ce ochi frumosi are, ca jadul, asemanatori cu ai cuiva...
- Ce e Chat? Ti-a mancat pisica limba?
-N-nu, voiam sa iti spun ceva de mult timp.
Clipesc nestiutoare, surprizandu-ma putin seriozitatea si timiditarea din glas.
- Ladybug, eu....eu te iubesc. Mi-ai furat imina de prima oara cand te-am vazut. Nu imi pot scoate din minte ochii tai senini ca cerul, parul tau innebunitor cu miros de biscuiti, zambetul tau stralucitor.... M-ai fermecat. Purr si simplu mi-ai luat inima si mi-ai smuls-o din piept. Te iubesc bugaboo. Mult de tot.
Socata, am ramas pe loc. Chat chiar ma iubeste? Eu-eu il iub....
Nu mi-am mai putut continua gandul ca (,) Chat ma prins intr-un sarut flamand. Buzele noastre parca erau facute sa fie impreuna, iar limbile noastre se luptau pentru conducere. Tot ce imi mai ramasese dinn ratiune s-a scurs undeva departe de mine si m-am descarcat cu toata ardoarea in sarutul acela.
Despartindu-ne pentru cateva clipe, l-am privit in ochii lui verzi incredibili si mi-am dat seama de ceva.
Chat mi-a furat imina.
CITEȘTI
Miraculous: Marele secret (Ladybug and Chat Noir) //Pause//
FanfictionMarinette Dupain-Cheng, o fata pe o parte "normala" duce o viata dubla in calitate de elev si supererou al Parisului. In aceasi situatie este si Adrien Agreste, fiul celui mai mare designer din Franta. Vor avea lupte de castigat, teste de trecut, in...