Capitolul 6

1.4K 115 6
                                    

*Adrien pov.*

Visam ceva despre Ladybug si Marinette, cand razele soarelui m-au trezit bland.....si o voce pitigaiata care imi tipa la ureche.
- Sus baiete! Imi este foame!
Sar speriat din pat si sarut podeaua rece.
- C-cine esti tu?
- Nu mai tii minte? Sunt Tikki, kwami-ul lui Ladybug deoarece Artistul v-a schimbat miraculosii si ea nu vrea sa va aratati identitatile. Cel putin nu acum.
Adica ar vrea?
- Adica sunt sanse sa ii aflu identitatea? Incep sa topai prin camera
- E cea mai tare zii din viata mea! Dar nu cred ca imi vei spune cine e nu?
- Nu fiindca nici ea nu vrea. Dar daca ar stii cine e Chat.... Atunci isi da una peste gurita
Ladybug ma cunoaste?
- Deci sa inteleg ca, daca ii arat identitatea mea va vrea si ea?
- Hai sa vorbim despre altceva, cum ar fi sa ma duci ei inapoi fara sa te stie, nu crezi? Sau cand imi dai de mancare.
- Okay okay, lasa-ma sa ma imbrac si vedem ce e in bucatarie. Dupa mergem la scoala.
Dau o fuga pana la baie unde fac un dus scurt, ma imbrac si ies din camera cu Tikki, de unde ne ducem in bucatarie.
Caut un timp niste biscuiti, dar o voce groasa si autoritara ma face sa inghet pe loc.
- Buna dimineata Adrien. Ce cauti? Trebuia sa iei masa acum 4 minute si nu sa scormonesti prin camara! Ce tot cauti?
- Eu...ei bine...aaa...caut b-biscuitii aia de aseara care i-am mancat si mi-au placut mult.
Tata ma priveste cu un ochi critic.
- Sunt la micul dejun inclusi. Ar fi mai bine sa mananci mai repede altfel intarzii la scoala. Spune si pleaca.
Rasuflu usurat si fug la masa, unde ii strecor lui Tikki pe furis niste biscuiti.
Dupa ce termin, imi iau rucsacul si ma duc in limuzina si plec la inca o zii chinuitoare de scoala.

*Marinette pov.*

O alarma sacaitoare ma trezeste. Marai exasperata si arunc ceasul in peretele alaturat. Intotdeauna m-a enervat.
- Stii, nu rezolvi nimic daca distrugi un ceas. Tot in intarziere esti pustoaico.
Sar din pat speriata de vocea necunoscuta si observ un kwami negru cu urechiuse care statea tolanit pe biroul meu.
- Alarma aia suna de 30 de minute dar mi-a fost prea lene sa ma ridic sa o opresc sau sa te trezesc.
Atunci amintirile de ieri imi dau navala si imi dau seama ca kwami-ul lui Chat Noir e tare lenes.
- Huuuh...multumesc pentru nimic. Deobicei Tikki ma trezea. Dar nu-i nimic, nu poate fi asa tarziu, adica mai sunt....10 MINUTE? O DOAMNEE!
Sar ca o racheta, ma duc la baie, fac un dus, ma imbrac si ma spal pe dinti, mananc si ma incalt, imi iau rucsacul si pe Plagg si fuc ca o descreierata pana la scoala.
- Tarziu tarziu tarziu....
Dar se pare ca ajung destul de bine in clasa.
Rasuflu usurata si ma asez in locul meu.
Alya vine si ma saluta dar cand sa se aseze la locul ei, se aseaza in locul lui Adrien.
- Mari, m-am mutat eu cu Nino si tu vei sta cu Adrien. Stai calma si incearca sa nu mai rosesti atat de tare ok?
Cand mi-a spus asta am rosit destul de tare amintindu-mi de primul meu sarut in ploaie. Am fost asa ocupata ca nu i-am spus nici Alyei.
Pana a venit Adrien, am fost ca un sac de artificii rosu gata sa explodeze.
Se uita nedumerit la Nino iar el ii face semn catre mine. Adrien roseste si cu timiditate se aseaza langa mine.
Am vrut sa vorbim despre ce s-a intamplat ieri, dar a venit doamna si a inceput sa ne predea.
De fiecare data cand ne atingeam accidental in ora roseam amandoi si ne uitam in ochii celuilalt cateva secunde. A fost asaaa romantic!
In pauza am fugit direct la baie si am stat acolo.
- Plagg, nu stiu ce sa fac. Ma emotionez asa de tare in fata lui Adrien si mie frica daca spune ca nu ma place...:
- Pustoaico asculta, daca el nu te place, de ce te-a mai sarutat atunci hmm?
- Mda ai dreptate dar....hei, de unde stii ca Adrien m-a sarutat?
Plagg a ramas uimit de prostia care a zis-o si ramane incremenit cateva minute.
- A....pai stii tu...Chat patrula pe atunci si hehe....mda ceva de genul....si v-a vazut...si da...paa. Zice si fuge in poseta.
- Heei, nu am terminat cu ti-
Observ pe mana un inel argintiu cu urme de pisica pe el. Pai si cerceii mei....?
Atunci imi dau seama. Chat imi poarta cerceii? Am ras pe rupte in baie. Cred ca am sa ma uit dupa un baiat cu cercei de buburuza, poate e pe aici. Cine stie.

Miraculous: Marele secret (Ladybug and Chat Noir) //Pause//Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum