Capitolul 5

1.6K 114 7
                                    

*Marinette pov.*

O doamne....n-nu-mi vine sa cred....sigur am visat.....simt ca ma topesc din picioare...
Intru repede in brutarie si fug in camera mea, simtindu-mi fata in flacarile dragostei.
Ma prabusesc in pat si urlu in perna cateva minute.
- Marii! Vezi, ti-am zis eu ca te place! E un baiat asa dulce! zise Tikki
- Nu il mai lingusi! In starea in care sunt as putea fi geloasa pana si pe tine! Tikki, ciupeste-ma, sigur visez.
Dand din umeri, kwami-ul meu vine si ma ciupeste puternic de brat.
- Aaaauuuuu! Tikki, pentru ce a fost asta? Era doar o expresie!
-Upsi.
Ma prabusesc pe pat si ma gandesc la cele intamplate. Nu-mi vine sa cred. Adrien, iubirea mea ma iubeste. Adrien, iubirea mea m-a sarutat. Adrien, iubirea mea.....
Si am adormit cu gandul la el, jumatatea mea.

*Adrien pov.*

Am sarutat-o pe Marinette....dar eu o iubesc pe Ladybug.....O sa ii spun maine ca a fost ceva spontan si ca nu am sentimente pentru ea. Sau poate am?
Intru bulversat in casa unde ma intampina tatal meu.
- Unde ai fost pana acum? Si de ce umbli noaptea pe strazi? Trebuia sa il suni pe sofer sa te ia, nu sa mergi ca ceilalti cetateni saraci.
- Unu: Nu am starea acum sa ma cert din nou cu tine. Doi: am fost la carnaval cu prietenii mei, asa cum ti-am zis daca mai fi ascultat. Trei: sunt bine, sanatos multumesc de intrebare. Spun fara chef si plec in camera mea.
- Adrien sa vii la masa dupa ce te schimbi de hainele alea jegoase.
Oftand, urc scarile ai deschis usa care ducea la stadionul sau camera mea.
- Uuu... Ce a fost aia? Cumva pustiul e indragostit de cineva si nu i-a zis micutului lui kwami?
- Mai taci Plagg, chiar nu stiu ce sa zic. Eu tot o iubesc pe Ladybug, dar cred ca am sentimente si pentru Marinette.
- Pustiule, tot mata ai ramas. Tu nu vezi ca Ladybug te respinge incontinuu? Nu crezi ca ar fi mai bine sa ii dai o sansa lui Marinette?
- Presupun, dar Ladybug va ramane intotdeauna in inima mea de motan.
- Cum spui tu. Ai camenberg? Mie foamneee.
- Sigur. Ii arunc o bucata mare si o inghite dintr-o inghititura.
Ma duc la computer si deschid la Bubu-blog. Se pare ca Alya filmeaza live.
- "....aflu la Luvru, unde se pare ca un akumatizat face ravagii printre oameni. Sper ca Ladybug sa vina mai repede. Vreau sa ii cer un interviu. *fuge si se ascunde undeva mai aproape de akumatizat* Voi sunteti primii...."
Dar nu am mai stat mult.
- Plagg, scoate ghearele!

*Marinette pov.*

Dormeam linistita si visam despre nunta mea cu Adrien cand un glas pitigaiat ma trezeste:
- Marinette, trezeste-te! Parisul e in pericol! Marinettteeeee!
- Hmm, ce? Unde a disparul preotul? Urma sa ma casatoresc....
- Mari nu e timp! Transforma-te!
- Bine. Tikki transformarea!
Dupa ce transformarea e completa, ies pe acoperis si fug catre sursa zgomotelor.
- Hmm...aici era domnita mea! Te-am cautat peste tot!
- Nu e timp de mustaceli, unde e akuma-ul?
- Hahaha, Ladybug si Chat Noir! Ce bine imi pare ca ati venit! Sunt Artistul si trebuie sa va inbunatatesc! Spune si arunca cu (,) culori in noi.
- Dati-mi miraculosii si poate va voi lasa in pace!
- Nu inteleg de ce ne intreaba toti akumatizatii asta. De parca o sa vii dam voua, nici in visele cele mai purrfecte.
Oftez si incerc sa fac un plan.
- Chat, akuma-ul e in pensula.
- Am inteles domnita. Cataclysm!
Chat fuge si incearca sa ii ia pensula din mana, dar Artistul il fenteaza si ajunge sa distriga un stalp de iluminat.
- Si ala e mai inteligent decat el... oftez si il capturez pe Artist, dar scapa si incearca sa ma nimereasca. Ma feresc, dar cand nu sunt atenta acesta ma improsca.
- Bugaboo nuuu!
Inchid ochii asteptand, ei bine, nu stiu ce si...nu se intampla nimic.
Ii deschid incet si observ ca ceva rosu cu buline negre ma imbratiseaza. Il dau jos de pe mine si observ ca am gheare. O-oh.
- Ce ne-ai facut? Tip la el furioasa
- Pentru inceput, v-am schimbat miraculosii. Dar nu aveti grija, ii voi lua in cele din urma. Pana atunci, seara buna! Spune Artistul si sare pe cladiri.
Adica...eu am miraculosul lui Chat si...invers? O nu, va trebui sa ne aflam identitatile? Nu pot avea si eu o zi fericita fara sa se intampla nimic rau?
- Ladybuuuu*ii observa noul costum*g? Ai miraculosul meu? Trebuie sa admit, iti sta atat de purrfect domnita mea! Ma faci sa torrc...
- Bine ca nu ne-a transferat si personalitatile. Ce ne facem? Trebuie sa ne aflam identitatile si nu trebuie?
- De ce nu bugaboo sau sa iti zic....pisicuto?
- E mai rau ca bugaboo. Lasa glumele felinesti. Cred ca trebuie sa pastram miraculosii pana maine asa si voi gasi eu ceva. Daca Artistul nu ne mai ataca, ne intalnim maine la patrulat la Eiffel ok?
- Bine pisicuto, apropo, kwami-ul meu este Plagg si mananca doar camenberg. Si ai grija cu el, nu sta locului.
- Al meu e Tikki si mananca doar biscuiti cu ciocolata. E foarte cuminte si dragalasa. Ai grija de ea.
- Voi avea. Noapte buna domnita mea!
- Noapte buna!
Spun si imi incerc noul bat. Cu chiu cu vai ajung acasa si ma detransform.
- Pustiule! Pustiule? Stai, asta nu e casa mea si tu nu esti Ad... adica detinatorul meu!
- Da Plagg stiu dar.... hei, tu nu ar trebui sa stii ce s-a intamplat?
- Mda, voiam sa fac pe victima. Deci tu esti Ladybug nu? Esti draguta. Ai camemberg?
- Da am jos si te rog din tot sufletul, nu ii spune lui Chat identitatea mea.
- Daca imi dai de mancare ma mai gandesc.
Il hranesc pe micul kwami al distrugerii si ma pun in pat obositac, adormind pe loc.

Miraculous: Marele secret (Ladybug and Chat Noir) //Pause//Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum