Capitolul 10

1.4K 105 22
                                    

*Marinette pov.*

O-okay.
L-am sarutat pe Chat din nou, ca Marinette.
In aceleasi 24 de ore.
Si faza proasta e ca mi-a placut.
Ma simt ca in serialele alea ieftine pentru adolescenti, pline de drame, pupaturi si mister.
Dar amintindu-mi de probleme, revin cu picioarele pe pamant.
- Tikki trebuie sa ne transformam! Clarificam totul dupa!
Tikki inainte sa imi zica ceva, o forta misterioasa o absoarbe in cerceii mei si redevin mult-iubita si misterioasa Ladybug.
Asigurandu-ma ca parintii nu or sa ma deranjeze, ies pe balcon si merg dupa sursa problemei.
Dupa ceva cautari, cauza akumatizata se pare a fi o fata de varsta mea, cu ate de papusi in jurul ei.
- Acum nu ma ve-ti mai lua in ras! Acum eu va voi controla! Eu sunt The Puppet Maker si nimeni nu va scapa de furia mea! striga si cu firele ei apuca 2 oameni mai apropiati, legandu-i cu sforile de gat, maini si brate, astfel putand sa ii controleze.
Chat se pare ca lupta de ceva timp, ferindu-se la timp de firele inlantuitoare.
- Am auzit un mieunat de ajutor?
- Se pare ca gandacelul si-a facut aparitia! Da-mi miraculosii tai de buna voie, altfel pisicuta o pateste!
- Alo, aici un motan in toata firea! De ce ma confunda toata lumea cu o pisica?
The Puppeter profita de neatentia lui Chat si incearca sa il apuce, dar il feresc cu yoyo-ul meu si ma bag in ajutor.
Lupta a durat ceva, dar am reusit sa o deposed pe biata fata, totul revenind la normal.
O ajut sa se dezmeticeasca pe fata si plec de acolo.
Dar de data asta Chat ma striga si incepe sa ma urmareasca.
- Bugaboo! Stai!
Ma opresc pe cel mai apropiat acoperis si ma intorc:
- Da motanel?
- Bugaboo...eu...eh....voiam sa clarificam....sarutul. Eu tot ce ti-am zis e adevarat my lady. Eu te iubesc cu adevarat.
- Dar tu iubesti doar o masca. Sunt cu totul diferita de cum ma comport in misiuni.
- Pot spune ca regula asta nu ma ocoleste si pe mine. Sunt destul de timid in realitate si, chiar daca e greu de crezut, nu fac atatea glume cu pisici.
Putin surprinsa de raspuns, ii raspund:
- Nu stiu daca e chiar atat de bine sa ne aflam identitatile. Plus ca nu ma simt pregatita. Momentan te refuz, dar va veni momentul in care vei afla motanel.
- Defapt, voiam parerea ta despre aseara.
M-a blocat.
Raman in loc, holbandu-ma in ochii verzui ai lui Chat.
Hipnotizata, spun cuvintele care erau incuiate undeva in adancul inimii mele:
- Chat...cred ca te iubesc... spun si, fara sa imi dau seama, il sarut pe obraz si imi iau talpasita.
Cred ca in ultimul timp ador iesirile dramatice.
Ma detransform in camera mea si ma uit pe telefon.
- 12 apeluri de la Alya? O doamne o doamne...ce am uitat? Sigur e furioasa pe mine! Unde imi sta gandul? La baieti desigur si uit mereu de Alya!
In timp ce eu ma crizam, Tikki apasa pe "Apelare" si imi arunca telefonul.
Aproape a cazut pe jos, dar l-am prins la timp.
Il pun la ureche si astept, dar nu raspunde.
Am sunat-o de 15 ori si nu a raspuns.
- Poate are si ea treaba. Sigur o sa te sune mai incolo. Dar da-mi si mie niste biscuiti. Mor de foame! spuse micul kwami imbulinat
- Bine Tikki. Ce m-as face eu fara tine.
- Practic mai nimic.
Chicotesc si ii arunc 3 biscuiti, punandu-ma apoi la birou, incepand temele pentru maine.

*Adrien pov.*

Cred ca e cea mai frumoasa zi din viata mea. Ladybug a zis ca ma iubeste! De fericire topai tot drumul  pana acasa.
Intru pe fereasta si ma detransform cu zambetul de buze, dansand putin si punandu-ma pe scaunul de la birou.
- Plaagg! Am auzit eu bine sau o buburuza incredibila il iubeste pe motanul de mine?
- A zis, citez, "cred ca te iubesc" nu "Chat te iubesc asa mult intotdeauna am avut o pasiune pentru tine vino si saruta-ma pana nu mai am aer motanel poznas ce esti" zise Plagg cu o voce subtire
- Da dar ma sarutat dupa, deci sigur ma iubeste! Abia astept sa ii aflu identitatea! Sunt cel mai fericit motan din lumee!
Plagg isi da o palma peste fata.
- Daca ai stii tu...
Astfel ma pun pe facut teme, dar nu dupa mult timp un ciocanit strident la usa imi distrage atentia.
- Adrien esti acolo?
- Da Natalie, este totul in regula?
- Trebuie sa vii imediat.
- De ce?
- O treaba urgenta. Vino!
Usor speriat, o urmez pe asistenta pana la usa biroului tatei.
Natalie deschide usa, inchizand-o imediat dupa ce am intrat.
Dar acesta nu e biroul tatei.
Era o incapere intunecoasa, un miros dulceag gadilandu-mi narile si un geam mare predominand camera goala. Peste tot puteai observa fluturi mici, albi, care zburau gratios dintr-un capat in altul.
Dar fluturii se dau la o parte, descoperind o silueta inalta, cu un guler ascutit si un baston in mana, avand un fel de caciula de ski gri.
- O, bine ai venit Adrien! Sau sa iti spun Chat Noir?
Am inlemnit de spaina, tremurand ca varga.
- H-Hawk Moth? C-ce t-tot indrugi acolo? Eu? Chat Noir? Ce?
- Nu te mai obosi sa negi. Imi vei da miraculosul tau si nimeni nu iti va afla identitatea. E un targ corect nu?
- Nu nu e! Mincinosule! spun si alerg spre usa, dar se pare ca a disparut de tot, blocandu-ma cu maniacul asta.
- Pe mine nimeni nu ma refuza.
- Atunci nu m-ai cunoscut pe mine. zic si ma transform
Incerc sa il atac cu batul, dar imi bareaza fiecare miscare. Incearca sa ma atace cu un lichid negru dar ma feresc cu usurinta.
- Hmm...semeni atat de mult cu mama ta...
Ma opresc socat de cele auzite. Mama mea? A cunoscut-o?
- Ai cunoscut-o?
- Da, chiar mai bine ca oricine. Am iubit-o, dar intr-o zi a disparut. A murit.
- De unde o stii?
- Crede-ma, stiu mai multe ca tine.
Hawk Moth isi arunca batul si isi da jos miraculosul. Fix inainte sa se transforme ma trezeste alarma ceasului.
- Hmm...? Ce..?
Ma ridic obosit de pe scaunul incomfortabil, si incerc sa imi deschid ochii mai bine.
- 7:27... CE 7:27?
Am adormit la teme? E dimineata? Totul a fost un vis?
Inca buimacit, alerg la baie si ma pregatesc pentru scoala.
- Plagg? Unde esti? Plaagg!
Negasind micuta vietate, scot dintr-un sertar o bucata de camembert. In secunda doi un mancator de branza imi insfaca bucata puturoasa si o inghite.
- Neata si tie. Mai ai camembert?
- Da in rucsac.
Fuge repede in rucsac si eu il inchid rapid.
- Heeei! Da-mi drumul!
- Acum plecam la scoala.
Mi-l iau de pe jos so fug catre limuzina care ma astepta in fata casei. Sper sa nu intarzii prea mult.

Miraculous: Marele secret (Ladybug and Chat Noir) //Pause//Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum