*Marinette pov.*
Am cercetat toata zona, dar nici urma de o alta iluzie, Volpina sau Chat Noir. Imi e al naibii de frica pentru Alya si motanel. Oare ce au patit?
Imi arunc yo-yo-ul in jurul rotii si ma urc pana in varf. Arunc o ocheada dar nimic, doar muzica care devine din ce in ce mai terifianta a carnavalului.
Oftez si incerc sa imi arunc yo-yo-ul, cand observ silueta lui Chat Noir care parea ca merge catre o tinta.
- Chaaaat! Chat, opreste-te putin! Ma auzi? CHAAAAAT! zip cat pot de tare dar el nu se opreste. Decid sa il urmaresc.
Am trecut peste numeroase tarabe, am ocolit corturi si era sa intru intr-un aparat de facut vata de zahar dar tot nu ne-am oprit. Mi s-a parut destul de dubios, dar am continuat.
Chatton s-a oprit undeva in spatele carnavalului. S-a intors catre mine si mi-a zambit traniu. Am inghetat.
- Deci, daca tot m-ai urmarit pana aici, presupun ca ai crezut ca sunt real nu? spune el razand usor
- Volpina a vrut sa ma ademenesti Clona?
- Deci m-ai recunoscut dragostea mea! Ti-ai amintit de mine, cel ce ti-a transpus esenta in acea statueta ce infrumuseteaza Parisul! Sunt atat de fericit! Vino cu mine sa putem trai impreuna mereu, iubirea mea! zice si imi apuca mana delicat ca sa o sarute
Mi-o retrag rapid, scarbita de declaratia de dragoste si ma pun in pozitie de lupta.
- Nu esti singurul care imi face curte Copiatorule. Esti pe cale sa pierzi. Zic si arunc yo-yo-ul in el
Se fereste genil si face o mutra acra.
- Ce are el si nu am eu? (80% dintre voi poate ati citit-o cu vocea Deliei 😂) Sunt mai bun ca maidanezul acela!
- Atunci dovedeste-o. Tin minte ultima oara ca el te-a invins in lupta dreapta.
Zambeste neafectat de replica ce i-o servisem.
- Atunci facem asa dragostea mea. Daca ma invingi in lupta te voi lasa in pace. Daca te inving, iti vei preda miraculosul si te vei marita cu mine.
Raman socata. El era doar o iluzie, puteam sa ma marit cu asa ceva? Dar nu conteaza, oricum trebuie sa il inving.
- Accept. Sa te vad de ce esti in stare.
Atat astepta. Fuge spre mine cu o viteza nebuneasca si incearca sa ma zgarie cu ghearele. Ma feresc de incercarile lui si incerc sa il lovesc la randul meu. Acesta fenteaza si isi rasuceste batul, facandu-l mai lung. Incerc sa il apuc cu yo-yo-ul dar este inutil, se fereste prea bine. Ma agat de un stand si raman pe el, locul in care fusesem se afla bastonul lui si o gaura serioasa in pamant. Asta vrea sa ma omoare?
Isi extinde batul pana la mine, dar il apuc si ma las cu toata greutatea pe el, Copiatorul fiind aruncat cu viteza intr-un cort.
- Lucky Charm! Strig cat de tare pot, iar in maini imi cade un fel de baston mai mic. Avea un buton pe el in forma de buburuza asa ca l-am apasat, batul lungindu-se fara oprire. Speriata, iau degetul de pe buton si ma agat cum pot. Copiatorul iesi de sub cortul prabusit si incepe sa rada.
- Ai primit un baston ca al meu? Atunci lupta devine din ce in ce mai interesanta.*Adrien pov.*
Nevrand sa atrag atentie nedorita, am investigat carnavalul de la sol. Totul pare normal, mult prea normal.
De dupa un mic stand, observ o fetita. Ma ascund bine si o privesc, nestiind daca e de partea noastra sau nu. Aceasta incepe sa planga brusc si o ia la fuga murmurand ceva. O urmaresc, si cand o ajung din urma observ ca fetita avea un par brunet, prins in 2 cozi bine stranse. Purta un tricou alba si o mica salopeta lila. Era cu spatele la mine si isi pusese mainile la ochi, scotand sunete ciudate.
- Hei, sunt aici. Nu ai de ce te teme. Cum ai ajuns aici?
Dar incepe sa rada usor. Sub privirea mea, culorile i se schimba, iar tricoul ii devine o rochie cu multe colturi. Incepe usor sa leviteze si se intoarce spre mine cu un zambet fals.
- Chat Noir? Stii unde iti este papusa? Am nevoie de papusile mele!
- Mica Papusar!
- Ma mai tii minte Chat? Ce surpriza placuta! Din pacate, eu nu am cum sa te atac. Dar tot in pericol esti.
- C-ce vrei sa spui? Zic, luand pozitie de lupta
- Micuta papusa care te reprezinta este ascunsa undeva pe aici si trebuie sa o gasesc. Daca o voi gasi, vei fi aub controlul meu. Daca tu o vei gasi, castigi jocul. Nu e distractiv sa te joci cu mine? Spune razand
Ma incrunt nervos, dar nu am ce face, trebuie sa intru in jocul ei.
- Sa ii dam drumul.
Am inceput amandoi sa fugim in directii diferite. Cotrobaiam in fiecare cotlon in speranta ca ma voi salva. Parca din moment in moment aveam sa imi pierd cunostiinta, iar acest gand nu ma lasa sa ma concentrez.
O revad pe Micuta si o vad zambind. Oare..?
Alerg cat de repede pot inspre directia ei si o vad. Papusa mea statea pe tejgheaua unui stand de tras la tinta. Imi lungesc batul si ma avant in fata ei, reusind in ultima clipa sa o apuc si sa o rup in doua.
- Nuuu, papusa meeeaa, nuuuuu....
Tipand, se transforma in cunoscutul praf portocaliu si dispare. Linistit ca totul s-a terminat, ma intorc ca sa plec, dar aud zgomote din partea opusa. Fug repede intr-a colo si o observ pe Bugaboo luptandu-se cu....mine?
Acela se pregatea sa ii serveasca o lovitura finala, dar ma bag repede intre ei si parez.
Ladybug deschide ochii uimita.
- C-chatton?
- Buna My Lady. Ti-a fost dor de mine?
Impostorul iai retrage batul si afiseaza un zamet arogant.
- Tu, maidanezule. Ce cauti aici?
- Pai, am dorit sa sar in ajutor printesei mele regasite.
- Un concurs, intre noi doi. Ca sa vedem cine este cel mai bun dintre noi doi. Castigatorul va putea fura un sarut din partea printesei. De acord?
- Orice pentru domnita mea.
Ladybug incearca sa imi spuna ceva, dar cerceii ii bipaie, semn ca se va transforma in curand.
- Oho, dar tu nu vei pleca de aici. Altfel intelegerea cade.
Bugaboo ramane incremenita.
- C-ce?
- Vei sta aici si vei observa care este cel mai bun motan pentru tine dragostea mea. Iti voi arata cum voi sterge pe jos cu nimicul asta si vei vedea superioritatea mea.
- Nu, trebuie sa...
- Stai linistita Bugaboo. Voi termina repede cu el.
Ma asez in pozitie de lupta, si ne invartim in cerc, analizandu-ne si comparandu-ne miscarile. Dar, nemaiavand rabdare, ma ataca. Ma apar rapid si incerc sa il atac pe la spate, dar prevazand asta se intoarce si se apara cu bastonul. Ma imping inapoi si imi reconsider strategia. Trebuie sa fiu in stare si fara ajutorul lui Ladybug sa imi inving clona.
Vine spre mine cu o viteza impresionanta si ma ataca, parand si atacand inapoi, facand un fel de meci de scrima.
Ladybug statea incordata langa noi si se uita cu ingrijorare spre mine. Bipaitul se auzea din nou, trebuie sa termin rapid sau va afla identitatea ei. Trebuie sa il tin ocupat ca ea sa fuga si sa se detransforme intr-un loc sigur.
Il apuc de bat si il trantesc peste un stand, ramanand doar aschiile din el. Ma reped in el si il pun la pamant, tinandu-l strans.
- Acum cine e cel mai bun motan impostorule?
Acesta ma privea cu o ura de nedescris si se zbatea sa scape, dar il tineam bine.
- Cataclysm! Striga si incearca sa atinga. Sar de pe el, si ma pun ceva mai departe. El se ridica, si cu un zambet de increzut vine si ma ataca. Ma feresc cat ma feresc, dar ma impiedic si cad.
Copiatorul ma vede si incepe sa rada batjocoritor.
- Nu se spune ca pisicile cad in 4 picioare? Sau tu esti defapt impostorul aici?
- Daca eu sunt impostor, tu ce esti?
Zambetul ii dispare de pe fata, se apropie de mine si se uita in ochii mei invingator.
- Eu am castigat, Ladybug va fi a mea pentru totdeauna, iar tu nu imi vei mai incurca planurile!
Se pregateste sa ma atinga, iar eu speriat, doar puteam sa imi privesc sfarsitul in ochi.
- Mereu mi-am dorit sa vad cum functioneaza Cataclysm pe oameni.
Mana cea blestemata se apropia cu viteza, iar eu priveam speriat catre el. Mi-am inchis ochii rapid si am asteptat, dar nu s-a intamplat nimic. Ii deschid incep si o vad pe Ladybug cu o bucata de lemn in mana, acum facuta praf.
- Nu imi voi lasa partenerul sa moara cat timp eu sunt aici Copiatorule! Striga si il loveste cu bastonu ei. Ma ajuta sa ma ridic si, dand din cap amandoi, il atacam impreuna. Se fereste cu greu de atacurile noastre combinate, Ladybug reusind sa il lege cu yo-yo-ul ei si sa ii fure poza din buzunar. O rupe in doua repede si o arunca pe jos.
- Ladybug, te iubee.... Incearca sa spuna dar nu reuseste, transformandu-se in praf.
O iau repede in brate si o strang tare, fericit sa o revad teafara.
Probabil ar fi fost un moment frumos si tandru, dar un ultim bipait s-a auzit, iar o lumina stralucitoare o invaluia pe Bugaboo. Am terminat cam prea tarziu.Deci, de vreo...2 luni am pus cartea in pauza?
Nu am nici o scuza, si sunt constienta ca mai toti m-ati trecut in Death Note cu o moarte groaznica fiindca am fost inactiva atat de mult timp. Dar, am reusit sa termin azi multumita lui Gigicapitica si xxInfinityDream fiindca, intr-un fel, m-au motivat astazi 😂
Si v-am facut un capitol luung si foarte plictisitooor de 1660 de cuvinte. Mai mult am batut campii pe aici, dar mai bine asa decat nimic 😂😂
Probabil il voi edita candva, fiindca nu aunt multumita de cum a iesit.
Si da, 2 capitole am promis in vacanta asta, 2 fac. Probabil si inca un bonus, dar nu va bazati pe asta prea mult. 🙃
Scuzati greselile gramaticale, e scris putin pe fuga.
Si va multumesc a mia oara ca ma rabdati pe mine si toanele mele. Sunteti niste mici miracole 😂
CITEȘTI
Miraculous: Marele secret (Ladybug and Chat Noir) //Pause//
FanfictionMarinette Dupain-Cheng, o fata pe o parte "normala" duce o viata dubla in calitate de elev si supererou al Parisului. In aceasi situatie este si Adrien Agreste, fiul celui mai mare designer din Franta. Vor avea lupte de castigat, teste de trecut, in...