Ma trezesc buimaca, de parca nu as fi dormit demult si se pare ca voi intarzia. Dn nou.
Sar ca arsa, ma duc la baie, ma imbrac si cobor jos, parca zburand.
- Pa mama! Pa tata!
- Dar unde pleci asa grabita? Sper ca stii ca e weekend nu? spuse mama
- Oh, da. Hehe.
Uitand acest mic detaliu ma asez pe canapeaua din sufragerie, alaturi de tata.
(poate nu ma urati :)
- Si, stai, GOOOL! AM CASTIGAT! IUHUU! FRANTA A CASTIGAT!
De fericire tata m-a stans in brate si a topait.
- AM CASTIGAAT! 2-1 HAHA!
- Tata, daca ai terminat de topait, poate vrei sa-mi dai drumul si, sa jucam un joc video?
- Oh da, scuze Mari. M-a luat valul. Sigur, de ce nu. Oricum ma bati mereu.
- Cee? Pfff, nu e adevaraat... spun cu o fata nevinovata
L-am batut de 7 ori la 6 jocuri diferite intr-o ora. Hehe...
Dupa ce tata arunca nervos consola pe canapea, ma ridic si eu mandra si ma uit la ceas. Oh vai. Nu nu nu nu.....
- ... Nu nu nu nu nu...
M-ai am doar 5 minute sa ma aranjez dragut pentru Adrien, inainte de a veni la carnaval alaturi de Nino. Am uitat COMPLET de asta.
Fug in camera mea, imi rearanjez coditele, imi schimb tricoul, ma incalt, imi iau poseta cu Tikki si fug ca o descreierata pana in mijloul Parisului, uunde are loc carnavalul. Noroc ca m-a ajutat Ladybug.
- He-hei prieteni, ce faceti? zic eu obosita
- Marinette! Exact la fix! zise Alya. Isi schimbare tinura obisnuita pentru un maiou inflorat si o fusta bleomarin cu margini inflorate si niste baleini simpli crem.
- Au venit?
- Nu inca, dar o sa apara in curand, sunt sigura.
- Deci Alya, tine-ti casca cat mai acoperita. Eu te voi ghida si iti voi spune ce sa faci, okay?
- Sigur.*Adrien pov*
- Nino, ai inteles planul da? Iti voi spun prin casca ce sa faci. Nu e greu.
- Bine bro, dar am emotii. Stii ca o plac pe Alya si restul dar nu vreau sa mearga prost.
- Si de aceea, eu, expertul in iubire, te voi ajuta in problema asta dificila.
- Ce? Tu, expert in iubire? Nici nu poti sa-i dai cu flit lui Chloe sau sa-i spui lui...
- Shh, ti-am zis sa nu spui la nimeni! Daca sunt paparazzii prin preajma. Un cuvant lipseste si sunt terminat!
- Scuze bro. Uita-le pe fete!
Cand ajungem la ele, se pare ca Alya s-a imbrac frumos pentru o zi la carnaval. Nino, rosind, se apropie de Alya si incep sa discute, nu inainte de a-i transmite ea un mesaj lui Mari, care incepe imediat sa roseasca.
Cei doi amorezi se duc sa se plimbe, ramanand doar eu si Mari. Incep si eu sa rosesc la randul meu si abia mai pot rosti cateva cuvinte de emotie.
- N-nu vrei in c-caruusel?
- S-sigur.
Dupa nimeni nu mai vorbeste nimic. Se mai intorc cateva capete curioase dupa mine dar incerc sa le ignor. Apoi un gand m-a fulgerat: daca fotografii ma gasesc aici si imi fac poze cu Marinette, nu doar ca o vor face de rusine, tata ma va crede ca o insel pe Chloe si voi avea mari probleme dupa asta.
- Marinette, ce ar fi daca am merge in parc?
Aceasta ma privi putin speriata si ma facu sa-mi amintesc de Nino. Nu il pot lasa balta.
- Stii ce, eu vreau in caruselul ala si niste vata pe bat. E buna oferta?
Marinette incepu sa zambeasca, apoi o luam din loc. Ne-am luat vata pe bat, cremvusti pe bat, hotdogi, acadele, ne-am da in carusel, roata de cateva ori, i-am castigat un urias urs de plus tare pufos, l-a care a rosit foarte tare, dar l-am aflat ca si ea o ajuta pe Alya, asa ca puteam lucra impreuna.
Cand s-a terminat si intalnirea celor doi, ne-am dus la iesire, unde veneau si cuplul nou format, tinandu-se de mana si zambind cu gura pana la urechi. Cand venira, Alya vazu uriasul urs de lus si zambi si mai tare, asta facand-o pe Mari sa arate ca o tomata umblatoare. E asa draguta cand roseste! Seamana cu Ladybug, dar sigur nu are cum sa fie ea. S-ar putea sa am mai multe sanse cu ea ca Adrien decat cu Ladybug ca Chat Noir, dar tot nu-mi pot lua gandul de la ea, de la ochii aceia mari si albastrii ca marea, de la parul acela uimitor de matasos, de la curajul ei incredibil care da dovada de fiecare data cand salvaza Parisul si de la ingeniozitatea ei care ne salveaza de fiecare data.
Scutur putin din cap, aducandu-ma cu picioarele pe pamant, si ne continuam drumul catre casele noastre. M-am oferit sa o conduc pe Marinette pana la casa ei mergand lejer prin parc.
O ploaie torentiala ne-a prins pe drum udandu-ne pe amandoi pana la piele. Fugind amandoi, Marinette s-a impiedicat iar eu am prins-o, uitandu-ne lung unul la altul, parca intiparindu-ne fiecare detaliu al fetei noastre in minte. Apoi nu stiu ce s-a intamplat, dar nu m-am putut abtine si am sarutat-o. Socata, a rosit puternic dar mi-a raspuns si am adancit sarutul, stand in ploaie amandoi, ca in filme. Buzele ei erau moi si catifelate iar limbile noatre se luptau pentru suprematie.
Apoi, parca dandu-si seama ce face, Marinette rupe sarului si, rosie la fata, o ia la fuga catre casa ei, eu ramanand tintuit locului, neputand face nici un pas, ploaia udandu-ma bine de tot. Abia mai tarziu m-am miscat de acolo, mergand agale catre conacul meu, iar ploaia oprindu-se la fel de brusc precm aparuse, lasand loc cerului instelat.
CITEȘTI
Miraculous: Marele secret (Ladybug and Chat Noir) //Pause//
FanfictionMarinette Dupain-Cheng, o fata pe o parte "normala" duce o viata dubla in calitate de elev si supererou al Parisului. In aceasi situatie este si Adrien Agreste, fiul celui mai mare designer din Franta. Vor avea lupte de castigat, teste de trecut, in...