*Adrien pov.*
Toata ora am stat tensionat din cauza lui Marinette. Inca nu stiu daca simt ceva pentru ea sau nu, iar sarutul ala nu m-am putut abtine. Era asa frumoasa.
Dupa ce s-a sunat se pauza, Mari a fugit din clasa, am vrut sa o urmez dar am crezut ca se duce la baie, asa ca m-am dus si eu.
Pe drum toti se uitau ciudat la mine. Am crezut ca nu imi statea parul bine sau ca am ceva pe fata, asa ca am fugit restul drumului.
Ajuns in baie, am incuiat usa si am ramas singur.
Tikki mi-a iesit de sub camasa si mi-a spus tinandu-se de nas:
- Adrien, mai da-te si tu cu un deodorant, ai transpirat enorm de mult.
- Scuze Tikki, doar ca am fost emotionat toata ora din cauza lui Marinette. Inca nu stiu ce simt pentru ea, eu totusi o iubesc pe Ladybug.
Tikki ma privi trist si spuse:
- Si daca ai afla cine e Ladybug si ai vedea ca nu e asa cum te astepti tu, ce ai face?
- Adica?
- Doar raspunde.
- Pai presupun ca as accepta-o indiferent cum, deoarece ea e sufletul meu pereche si stiu ca pe dinauntru e curajoasa, buna, uimitoare, creativa.... Zic si gandul imi zboara la Ladybug. Oare ce face? Este bine? Oare chiar o cunosc? Este mai mare ca mine sau avem aceasi varsta? Poate....
- Adrien? Adrieen!
- Ce ce unde arde?
- Te-ai holbat in oglinda aia ceva timp. Stiu privirea aia. Asa face si Ma....Ladybug cand se gandeste la persoana iubita...
- Are pe cineva?
- Nu, doar iubeste pe cineva.
- Cine e?
- Nu pot spune, vei afla la momentul potrivit.
Zambesc trist la gandul ca Ladybug poate are iubit. Dar clopotelul imi intrerupe sirul gandurilor.
- S-a sunat. Sa plecam.
Dar inainte de a pleca, observ de ce se holba toata lumea la mine. PORT CERCEI! Cand sa ii dau jos, Tikki tipa la mine.
- Nu Adrien! Daca ii dai jos eu ma voi intoarce in cercei si nu voi putea iesi decat cand ii va purta Ladybug! Tu nu te vei mai putea transforma.
- Si eu ce fac?
- Pune-ti pe cap o caciula.
- E cald afara. Ce ma fac?
- Cred ca am eu o idee. Spune Tikki si intra in cercei
- Tikki! Tikki!
Ma uit in oglinda si observ ca cerceii capata culoarea pielii, cu greu vazandu-se.
Tikki iese din nou si zice:
- Gata! Nu se mai observa asa tare. Acum la ore.
Ma intorc putin mai linistit si ma asez in banca, asteptand-o pe Marinette. Am decis ca eu chiar daca as avea sentimente fata de Marinette, Ladybug este si va fi jumatatea mea.
Mari apare si ea in clasa, dsr inainte de ai spune ceva, profesoara isi face aparitia. Mai bine ii zic dupa ore.
Dar nici asta nu a fost posibil deoarece vechiul nostru prieten Artistul si-a facut aparitia.
- Copii, pentru siguranta voastra duceti-va acasa. Si nu uitati sa cititi...!
Dar am fugit cat de repede am putut pana in baie, unde o scot pe Tikki.
- Sper ca Ladybug sa fi gasit o solutie. Tikki transformarea!*Marinette pov.*
Dupa ce profesoara ne trimite acasa, gasesc locul potrivit pentru transformare.
- Plagg scoate ghearele!Se pare ce Boybug (alt nume nu am gasit 😂) era deja acolo si lupta era in desfasurare.
- Ha, va distrati fara mine?
- Salut pisicuta mea! Ai venit sa torci sau sa imi dai o labuta de ajutor?
- Ladybug, Chat Noir, se pare ca nu v-a ajuns lectia de ieri! De data asta miraculosii vor disparea si imi vor reveni mie! Striga Artistul si incearca sa ne improaste cu (,) culori.
Gasim adapost si ramanem acolo.
- Domnita, cum putem sa il infrangem?
- Nu ma intreba pe mine. Foloseste Lucky Charm-ul si gaseste o solutie. Mie doar spune-mi ce sa fac.
- Bine, dar dupa as vrea sa vorbim.
- Si eu.
Chat putin surprins isi activeaza putere si in mana ii cade.....o oglinda?
- Pisicuto du-te si fi pregatita!
Chat aseaza oglinda astfel orbindu-l pentru cateva momente pe akumatizat, suficient cat sa ii iau pensula si sa o distrug cu Cataclysm.
- Nuuuu!
Chat deposeda akuma-ul si totul revine la normal, inafara de miraculousi.
- De ce nu ne-am transforma la loc?
- Nu stiu, dar nu e de bine.
- Chat, voiam sa vorbim despre miraculosi oricum. Ma gandeam daca ne-am imbraca normal si doar ne-am pune masti, ne-am putea intalni undeva si facem schimb. E bine asa?
- Mda....
- Parca voiai sa imi zici ceva.
- Mai incolo. Ne vedem la patrulat in Eiffel. Zise Chat si fuge inainte sa se transforme.
- Pa. Si plec si eu
Intru pe geamul camerei mele si ma detransform, si normal c il aud pe Plagg plangandu-se din nou ca ii e foamne.
- Asteapta si tu putin. Ma duc jos sa vad ce am.
Cobor in sufragerie si ii vad pe ai mei relaxandu-se si fur niste branza din bucatarie. Il hranesc pe kwami si o sun pe Alya.
- Hey Alya.
- Buna Mari! Ce faci?
- Bine. Ma gandeam daca ai vrea o petrecere in pijamale azi?
- Suna bine. Vin si eu in 30 de minute!
Si inchide. Restul timpului l-am petrecut aranjandu-mi camera si Alya bate la usa.
- Salut fato. Esti gata pentru o petrecere ca la carte?
- Sigur, de ce nu?
Ne-am uitat la filme horror si comedie, am barfit, ne-am facut unghiile, am mancat tot ce este nesanatos, ne-am batut cu pernele, pe scurt ne-am distrat. Der cred ca a venit timpul sa ii zic de sarut.
Dupa ce termin de povestit. Alya zambeste pana la urechi si chicoteste:
- Vezi Mari, ti-am zis ca te place!
- Da dar poate a fost ceva spontan...
- Hai nu mai spune. Nu mai nega adevarul Marinette! Adrien chiar te place.
- Crezi?
- Normal. Sunt experta la capitolul baieti.
O mica bubuitura s-a auzit de afara. M-am dus repede la geam sa vad akumatizatul dar in schimb am vazut ceva rosu cu buline care a cazut langa casa mea si fuge. Oare Chat m-a spionat? De ce ar face-o?
CITEȘTI
Miraculous: Marele secret (Ladybug and Chat Noir) //Pause//
FanfictionMarinette Dupain-Cheng, o fata pe o parte "normala" duce o viata dubla in calitate de elev si supererou al Parisului. In aceasi situatie este si Adrien Agreste, fiul celui mai mare designer din Franta. Vor avea lupte de castigat, teste de trecut, in...