Kehidupan kami setiap hari seperti pelajar yang lain..normal..hanya kami dua orang je yang tau segala rahsia antara kami...hahaha..kau nak mati kalau bocor..Depan orang lain..kami bahasakan aku kau..belakang orang sweet gila namatie..
"Hai..Sorang je..?"tegur Nazmir sambil menolak manja badan aku..Dah tau aku seorang..Tanya lagi soalan..
"Eah tak..Ramai ni..Tak nampak ada Jin bertanduk kat sebelah aku ni.."balas aku selamba..Tangan aku lantas mengeluarkan buku nota dari laci meja untuk menulis sesuatu..
"Oh..baguslah..Eah jin..sana sikit..aku nak duduk.." Nazmir memulakan loyar buruknya sambil melabuhkan punggungnya di sebelah aku...Aku tak pandang pun dia..Hari ni mood aku agak tonggang terbalik sikit sebab pagi-pagi lagi aku dah kena marah dengan mak aku sebab bangun lambat..So..aku agak malas nak banyak cakap..
Aku tercari-cari buku latihan aku di bawah laci..tapi aku tak jumpa..Setahu aku semalam aku dah susun dah bawah meja ni..Memang laci meja aku ni kemas sebab aku jenis tak suka tempat aku bersepah..Lain pulak dengan si Nazmir ni..Laci dia...pergh.. Tikus pun tak nak ah..
"Weh..kau ada nampak buku latihan aku tak..?"tanya aku lepas aku dah fed up cari..
"Ada kat aku..kau cari la dalam laci tu..Aku pinjam semalam.."jawab dia selamba..Khusyuk sangat baca buku teks bahasa melayu yang banyak cerita-cerita menarik tu..hahahahhaha
Aku pun tunduk nak cari buku dalam laci dia..Tiba-tiba tunduk punya tunduk tak sedar aku terkena batang dia yang separa menegang tu..Rupanya dia tengah menahan nafsu dari terus menegangkan batang dia.. Hahaha..Aku buat tak tau je..Lepas aku jumpa buku latihan aku..Aku kembali melakukan beberapa latihan yang aku rasa tak berapa nak betul masa buat semalam..Tiba-tiba tangan aku ni gatal pulak nak meraba mamat ni..selamat meja aku dengan Nazmir ni paling belakang..So..clear la nak meraba ni..
Aku letakkan tangan aku diatas peha Nazmir sambil mengelus lembut peha dia..Makin lama aku tengok batang dia makin mengeras dan menolak seluar dia ke atas..Makin lama aku gosok sampai ke pangkal peha dia..Dia angkat tangan aku terus letak kat batang dia..Aku dah terkejut plus terketar dah tangan aku..Aku ingat dia marah.. Rupanya tak..lagi suka..hahahha..setan betul Nazmir..
Not bad la batang dia..besar n panjang.. Tapi aku tak nampak lagi yang tulen..mungkin seluar dalam dia tebal..Dengan beraninya aku membuka zip seluar dia..Dan aku ternampak seluar dalam warna hitam menutupi batangnya yang tak sabar nak keluar..
Aku hanya meraba sambil bermain dengan batangnya yang berada dalam seluar dalam dia je..Tak berani nak lebih-lebih..Kang tetiba dia beralih mood..mati aku.."Aku nak tengok boleh..?"bisik aku kat telinga dia..Dia still melayan buku teks BM dia tu..Seperti tiada apa-apa yang berlaku..Aku nampak dia menulis sesuatu di sticky notes atas meja dia..
'Nanti dulu..Dalam kelas ni..Kang orang perasan nanti.. 'dia menunjukkan sticky notes tu kat aku..Ok..aku paham..aku lepaskan batang dia..dan zipkan semula seluar dia..Aku tak tahan dah masa tu...Tapi apa kan daya..Ikut je la cakap tuan empunya barang.. Hahahaha..Cikgu BM kami pun masuk tak lama lepas tu.....................................................................
"Weh..esok sabtu..Malam ni kau tido rumah aku eah..mak aku ngan bapak aku kebetulan kerja malam.." pelawa Nazmir waktu kami tengah berjalan keluar dari sekolah kami..
"Ok..aku tanya mak aku dulu..Kalau aku datang tu boleh la..Kalau tak datang tu tak boleh la.."balas aku..Mak aku ni agak berwaspada jugak dengan perangai aku..Takut aku kawan ngan budak tak elok..Tapi mak aku kenal Nazmir ni..Mak aku pun kenal mak Nazmir ni..Jadi mak aku pun bagi la aku tido rumah Nazmir..Aku kayuh basikal aku menuju ke rumah Nazmir.. Rumahnya sunyi..Mak dengan ayah dia dah gi kerja..Abang dia duduk asrama..Aku terus bagi salam..Tak lama lepas tu dia keluar dengan hanya bertuala..Dia pelawa aku masuk..
"Pasal bertuala ni..?" tanya aku sambil duduk kat kerusi di ruang tamu rumah dia..
"Aku baru lepas mandi..panas ah.."balas dia sambil melabuhkan punggungnya di kanan aku..Dia menekan punat remote tv..Keluarlah adegan yang tak sepatutnya kami tengok..Dua orang lelaki sedang berpelukan sambil mencium antara satu sama lain..Aku nampak dia dah tak senang duduk..kejap-kejap betulkan batang dia yang semakin menegang..
"Kau tak selesa eah..?Meh aku betulkan" sambil tangan aku memegang batang dia yang besar tu..Dia dah gelisah apabila aku memegang batang dia..Aku cuba mendekatkan kepala aku ke batang dia..Dia terus menarik muka aku dan melepaskan satu ciuman yang membuatkan aku nak lemas dalam kucupan dia..
Aku memulakan rentak aku dengan bermain puting dia yang menebal tanda dah tersangat stim..Aku menjilat dari leher dia ke pangkal pusatnya..Dia agak kesedapan dengan apa yang aku buat..Baru aku nak bukak tuala yang dia pakai.. "Tin Tin" bunyi hon kereta di hadapan rumah Nazmir.. Pergh..Lagi sekali potong stim..Paklong dia datang pulak dengan isterinya..Again..melepas pisang yang dah masak menunggu dipetik..aduh...
YOU ARE READING
KERANA SESEORANG
RandomPunca berlakunya conflict yang menyebabkan penyesalan seumur hidup.. Cari kawan biar yang betul-betul sayangkan kita sebab kawan..Bukan atas sebab lain..Seperti Nafsu.. Kalau Bodoh..Memang senang kena tipu..Kalau pandai senang menipu.. Lumrah kehidu...