Part 20

784 35 2
                                    

Esok PMR..aku macam tak sedia lagi nak duduki exam ni..Aku tengah serabut lagi kepala..Dengan masalah kat rumah yang macam apa tah..Mak ngan ayah asyik la bergaduh..Tau la memasing sibuk..Aku memang dah macam anak terbiar sejak dua menjak ni.. Balik rumah sunyi..Kosong..Mak tak ada, ayah pun tak ada..Bila harta dan wang di damba..Anak keluarga di abaikan..

'Sorry mak, ayah..Faris tak tahan tinggal macam ni..Mak ayah asyik bergaduh.. Faris tertekan..Kalau Faris dah rasa Faris nak balik..Faris baliklah.. Sekian Faris..' aku selesai tulis surat aku letak atas meja makan..Aku keluar dari rumah dengan seribu satu masalah dalam kepala...Aku harap aku dapat lupakan masalah tu buat sementara waktu..

'Iman..Boleh tolong aku tak..?' aku menaip dengan laju keypad telefon aku meWhatsapp Iman..Tak lama lepastu Iman pun balas..

'Ha..Tolong apa..?kalau aku boleh aku tolong.. ' - Iman

'Aku lari dari rumah..Parent aku bergaduh teruk.. Aku nak tumpang rumah kau dulu boleh tak..?' aku sambung menaip..

'Erm..Aku tanya mak aku dulu..Tapi bukan ke esok kau ada exam..?' Iman bertanya semula sebab mengetahui tarikh untuk PMR adalah esok..

'Ha a..Tapi kau jangan cakap aku lari dari rumah..Dan kau cakap ngan mak kau jangan bagitau parent aku..Aku nak biarkan dia orang selesaikan masalah dia orang..' aku membalas pertanyaan Iman..Iman hanya membalas dengan perkataan OK...

Sementara menunggu keputusan Iman..Aku berjalan menuju ke sebuah shopping complex.. BIG EON..Niat aku nak ambik aircond yang sejuk je kat situ..Maklumlah tengahari...Panas..Aku duduk kat satu kerusi rehat kat situ..Tengah best-best bersandar aku nampak Hanif dan..Shit..Dia menuju ke arah aku..Aku segera kemas apa yang patut..Belum sempat aku nak bangun.. Hanif menarik tangan aku mengikut dia..Sial..Sakit siak tangan aku..Genggam kuat gila..Sampai nampak bekas merah..

"Kau nak apa ni sial..?" aku bersuara selepas Hanif melepaskan aku di belakang bangunan shopping complex tu..Area tempat pemunggahan barang..Aku sedikit demi sedikit terundur apabila Hanif dengan muka bengang dia merapati aku..Sial..Dah kat dinding..Aku tak perasan...Aku semakin takut..

"Kau kenapa nak lari dari aku..?I know that I'm did a wrong thing..But aku dah cakap..Aku sayang kau..Asal kau tak boleh terima..?" Hanif membalas sambil sebelah tangan dia menekap di dinding bersebelahan dengan muka aku..Aku hanya mampu menelan air liur melihat muka bengis dia..

"Ak..Akk..Aku...Aku sakit hati dengan kau..Aku tak sanggup terima apa yang kau dah buat..Tolong lepaskan aku.." aku terketar-ketar menjawab perkataan Hanif..

Tangan Hanif memegang kedua tangan aku kemudian mulut dia ingin menjamah mulut aku..Shit..Kat public ni..Kepala hotak dia..Aku cuba mengalih muka ke arah tempat lain supaya Hanif tak dapat menjamah mulut aku..

"Aku tak tahan Faris..Kau membuatkan ghairah aku naik..Aku nak kau jugak.." Hanif membisik di telinga aku..Aku menelan air liur yang kelat apabila mendengar kata-kata dia..Tak kan aku kena kali kedua..?Tolong aku...

"Hanif..Public.. Aku malu la..Please lepaskan aku.." Aku dah meronta-ronta untuk di lepaskan..Tak berhati perut betul Hanif ni..Aku dah mengalir air mata..Takut perkara sama berlaku lagi..

"No..Tak ada orang kat sini..Aku nak sikit je..Lepas ni aku bagi apa je yang kau nak...Buat baik dengan aku.." Hanif berbisik lagi kepada aku..Tolong aku..Aku tak nak..Aku tak sanggup.. Tangan aku dah di kunci rapi oleh badan Hanif yang sado tu..Sebelah tangan dia memegang muka aku sebelum mulut kami bertemu..

Aku tak boleh berbuat apa-apa..Aku terpaksa menerima ciuman padu Hanif..Aku di lemaskan oleh ciuman dia..Hanif mula bermain dengan leher aku..Membuat lovebite.. FUCK..Nanti berbekas..Jangan...Aku tak nak..Lepaskan aku..Tapi itu semua hanya dalam hati aku je..Tak terkeluar oleh mulut yang dikunci dengan nafsu..Tak lama lepastu..Sebuah kereta berhenti di tempat kami..Aku di tarik masuk ke dalam kereta..Aku makin takut..

************************************

Hai korang..Ngantuk pulak nak habiskan taip cerita ni..Huhuhu..Baru lepas berbuka kan..Hehehe..Apa-apa pun.. Selamat membaca dan selamat voting.. TERIMA KASIH.. Nantikan sambungan kisah ni nanti..

KERANA SESEORANG Where stories live. Discover now