Part 18

887 38 0
                                    

Back to Faris P.O.V

Masa dah semakin suntuk..PMR bakal bermula pada 2 minggu lagi..Aku still dalam problem ni..Hanif buat perangai..Dia fall in love with me..Dalam masa yang sama Abang Imran pun proposed kat aku nak jadi Boyfriend aku..Betul ke propose..?hahaha..

For information.. Aku sayang Hanif sebagai sahabat baik aku..Aku tak pernah nak ambil kesempatan atas dia..Tapi rupanya dia sayang aku lebih dari itu..Aku tak boleh nak halang la kan..Sebab itu atas diri sendiri nak suka siapa.. And untuk Abang Imran..Aku anggap dia abang aku..Even kami pernah banyak kali terlanjur..Bukan buat apa pun..Kissing lepastu ringan-ringan je..Tak de sampai tebuk..Tidur bersama bila time cuti sekolah..

Tapi hati aku..korang tak nak tau..?Hati aku ada dekat budak bernama Iman Firdaus..Walaupun dia tak suka aku langsung..But kan aku dah cakap..walau apa sekali pun.. She will be mine..Nasib la kau Iman..Aku kembali tersenyum sinis apabila teringat nama Iman Firdaus.. 😏😏

"Faris..Accept aku..Aku lama dah pendam perasaan aku kat kau..Please.. I'm begging you.."Hanif merayu kepada aku waktu kami pulang dari library.. Kami memang sengaja cari jalan jauh..Sebab benda ni la..Pasal perasaan dia..

"No..I can't.. Aku sayang kau sebab kau sahabat aku..bukan sebagai BF.." balas aku..Aku tak tau nak buat reaksi apa lagi..

"Kalau kau sayang aku sebagai sahabat..Why kau feel masa kita kissing dulu..?" sambung Hanif..Aku terfaktab sekejap..Aku samar-samar mengingati adegan kissing masa di tandas suatu ketika dulu..

"Hal dah lepas biar lepas..Masa tu aku dalam kecelaruan..Nak terima or tak..Jadi aku terima je la.." balas aku sambil mempercepat langkah kaki aku..Aku tak nak perkara lepas di panjangkan..Sedar-sedar dah sampai ke kelas..

"Balik nanti tunggu aku kat tandas sekolah..Ada perkara yang tak habis di bincangkan.." Hanif meninggalkan aku mendahului memasuki kelas..

"Kau kenapa Faris..?Ada masalah..?" Fik bertanya selepas aku duduk bersebelahan dengan dia..Mungkin mendengar keluhan dan melihat wajah sugul aku..

"Tak ada apa la..Aku nak jadi macam kau..Tak terlibat lagi dengan dunia gay.." balas aku sebelum aku menekup muka aku ke meja..Aku harap Hanif tak dengar apa yang aku cakap..

"Oh..baguslah..Actually.. Aku still ada lagi perasaan ke arah gay tu..Tapi bukan dengan kau la..Susah nak berhenti.." sambung Fik lagi..Aku paham.. Syaitan suka permainkan kita..Hasut nafsu songsang kita..Tak pernah berhenti.. Just sabar dan tahan je..

"Hurm..Tak apa..Slow-slow.. Eah Cikgu Nizam dah masuk..Better diam sebelum kena ke depan.." aku memberi amaran sebelum berdiri memberi salam selepas ketua kelas..

Mana pulak jantan ni..Tadi suruh tunggu kat tandas waktu balik..Sekarang tak muncul-muncul lagi..Aku paling pantang orang janji tak di tepati..Bengang aku..Tetiba aku rasa tangan aku di tarik dari belakang dan terus di tolak di dinding dalam tandas..

"Aku nak sekali je..Lepasni aku lepaskan kau..Maafkan aku Faris.." Hanif memulakan pergerakan tangan dia meraba seluruh tubuh badan aku..Aku tak dapat berbuat apa-apa sebab ada sepasang tangan lain yang memegang tangan aku..mulut aku terlebih dahulu diikat supaya senyap..Mata aku mula berair bila aku menatap sepasang mata yang menolong Hanif tadi..

"Maafkan aku Faris..Aku pun teringin badan kau yang sedap ni..Aku tahan je..I'm sorry sangat.." Fik menyuntik tangan aku dengan ubat pelali..Dos yang diberikan tak terlalu kuat tapi cukup untuk melemahkan aku..Aku mula terlentok ke atas badan Hanif..Hanif mengangkat aku ke atas sinki tandas dan membuka satu persatu pakaian aku..Aku hanya mampu mengalirkan air mata sahaja..
Fik menjilat seluruh tubuh aku yang terdedah..Tangannya menjalar ke bahagian kelengkang aku..Meraba batang aku.. Hanif membuat lovebite pada bahagian dada aku..Petang tu aku di nodai oleh dua orang kawan baik aku, Fik dan Hanif.. Kau memang binatang..Sakit seluruh badan aku termasuk celah punggung aku yang teramat sangat..Batang dia orang masing-masing besar..Aku terkulai dan menangis..

************************************

Sorry adegan yang bawah tu tak reti nak describe panjang lebar..Aku memang hambar sikit part2 tu..spe tau boleh tunjuk ajar..hahaha..Sempoi je..Cerita bertemakan KAWAN PUAKA..Hahaha..Keep reading and keep voting

KERANA SESEORANG Where stories live. Discover now