"Sorry for semalam..Tak tahan..you are too hot.."Nazmir berkata sambil tangannya berada di bahu aku..
"Its ok..but keep it secret.." balas aku sambil buat tanda janji dengan jari kelingking..Dia pun tersenyum bila aku cakap macam tu..
Kepala otak dia..siapa yang tak suka bila orang yang kita crush balas balik perasaan kita..Aku pandang dia yang sedang leka membelek buku nota sains yang diatas mejanya..Dia perasan aku pandang dia..Tapi dia buat tak tau je..sengaja..
Tiba-tiba cikgu Sains masuk........................................................................
"Petang ni aku datang rumah kau..bosan ah duk rumah.."kata Nazmir sambil menarik badan aku menggunakan tangan yang di letakkan di belakang tengkuk aku..
"Datang ah..lagipun mak n bapak aku tak de..gi outstation.."balas aku sambil membetulkan tangannya..sakit tengkuk aku sebab tangan dia pejal wo...
"ok good..wait for me ok.." balas Nazmir sebelum dia mengambil jalan ke rumahnya..Rumah aku dengan rumah dia tak la jauh sangat..Cuma rumah aku kena belok kanan..Rumah dia belok kiri..Dalam pukul 4 petang Nazmir dah terpacak depan rumah aku..Dia siap bawak twisties ngan mr potato lagi..Nampak macam lama je dia nak lepak..hahaha..nampak tak macam aku tak ikhlas..Aku mempelawa dia ke bilik aku..Rumah aku agak sunyi kebetulan kakak aku ada latihan bola jaring di sekolahnya..
"Kakak kau mana..?" tanya Nazmir..Tangan dia tak lepas dari twisties yang dia bawak..Macam tak bagi aku makan je gamaknya..
"Oh..kakak aku ada latihan bola jaring kat sekolah dia.."balas aku..
Tiba-tiba dia menolak aku jatuh ke atas katil..Dia dengan rakusnya mencium bibir aku..Aku tersentak...Aku menolak dia tanda protes..Aku belum bersedia lagi..lagipun bila-bila masa kakak aku boleh balik..
"wait-wait..sejak bila kau ni..?I think you are straight.." Aku dah kelam kabut bangun dari tempat pembaringan..
"memang aku straight.. Tapi kau dah bengkok kan..aku tak tahan tengok kau.."Nazmir membalas sambil menarik aku ke ribanya..Aku seperti merelakan dia memeluk aku dari belakang..
"Sejak bila..?"aku ajukan lagi soalan untuk mendapat kepastian..
"After aku nampak muka kau blushing kat tandas aritu..kau nampak seriously comel gila.."balas dia sambil mengeratkan lagi pelukan dia..Aku pun teringat peristiwa yang diceritakan pada Part 1..
Dia terus meletakkan aku di atas katil semula..Perlahan-lahan dia mengucup bibirku yang dah tersedia menerima perkara baru..Sedang aku terleka dengan kucupan Nazmir..Aku terdengar pintu rumah aku di buka..Terus aku tolak Nazmir dari atas tubuhku..Aku tau kakak aku balik..Aku terus bukak laptop buat macam tengah buat kerja sambil Nazmir melihat di sebelah..Memang kacau stim betullah kakak aku ni.."Be my BFF merangkap my BF.."bisik Nazmir ditelinga aku..Aku rasa macam geli pulak..Rasa dia tengah menggeletek telinga aku..
"Erm..ok.."aku tanpa banyak soal aku terus terima..Lagipun memang aku sayang dia dari dulu lagi..
Dia tersenyum..Dengan tiba-tiba dia mengucup kembali bibirku..Aku terpana dengan keasyikan tersebut sebelum dia melepaskan bibir dia yang manis bak madu tu dari bibir aku..Dia meminta izin untuk balik..Aku pun mengangguk..Perghh..melepas aku arini..baru nak dapat pisang yang aku dambakan..Walaupun belum aku tau rupanya..hahahha
YOU ARE READING
KERANA SESEORANG
RandomPunca berlakunya conflict yang menyebabkan penyesalan seumur hidup.. Cari kawan biar yang betul-betul sayangkan kita sebab kawan..Bukan atas sebab lain..Seperti Nafsu.. Kalau Bodoh..Memang senang kena tipu..Kalau pandai senang menipu.. Lumrah kehidu...