"Kau nak apa..?mana kau dapat nombor telefon aku ni..?" Iman menjerkah aku dalam telefon selepas aku memperkenalkan diri aku..Ganazz nye tomboy ni...Cute tak apa la..Hahahaa..Kisah pulak aku kalau dia ganas macam mana sekalipun...If aku nak kat dia..Aku tetap kena dapatkan..
"Well.. Your mum yang bagi..Aku ambik je la..Salah eah nak berkenalan..?" aku menjawab dengan selamba..Aku mendengar dengusan dari dalam telefon menandakan dia bengang.. Hahaha..marah-marah tapi tak nak letak telefon..
"Kau gay kan..Asal ada taste kat aku..?macam aku tak tau.. Aku perempuan okay." balas Iman dengan suara yang masih kasar..Hahaha..Bongok la tomboy ni..Mengaku pulak perempuan.. Takut kena tebuk dengan jantan gay ke.?Hahaha..
"Iye..Aku memang gay...Sebab muka kau macam lelaki..Cute..That's why aku suka kat kau...Siapa suruh cute sangat.." aku meneruskan lagi perbualan aku..Aku tersenyum sinis mengenakan pemilik suara di sana..Habis la kau tomboy...
"Fuck..!! Aku tak suka lelaki la..Aku suka perempuan.. Jangan ganggu aku lagi..!!" Iman Firdaus menjerkah lagi sebelum memutuskan talian telefon..
'Kau tak kan boleh lari la tomboy.. Once aku dah suka kat kau..Kau tak kan boleh lari..No one boleh terlepas dari aku..' aku bermonolog sebelum sekuntum senyuman sinis terbit dari hujung bibir aku..😏😏
************************************
"Weh doh..Kau pehal buat aku macam ni..?Kau suka dera jiwa aku kan..?" Aku agak beremosi bila aku berjumpa dengan Hanif..Aku dah sayang dekat dia..Bila dia buat aku macam ni..Aku tak kuat la..Aku dah nak menangis..
"Sorry la sayang..Aku tak bermaksud apa-apa..Aku takut aku tak terlayan kau..Nanti kau sentap..Kau marah aku..Aku busy cuti ni..Sorry okay.." Hanif memegang tangan aku memujuk aku..Aku dah mula bertakung air mata..Tinggal nak pecah je..Aku diam sambil memandang mata dia..Ada keikhlasan dalam meminta maaf tu..
"Alar..Lagipun awal-awal je kan..Sehari dua je..Lepastu dah okay kan..?" Hanif sambung lagi memujuk.. Aku mengesat air mata yang telah turun sedikit menggunakan kain lap yang Fik hadiahkan masa birthday aku tahun lepas..
"Dah la..Aku okay.. Lupakan hal tadi..Aku takut kau lari dari aku..Tu je..Aku sayang kau.." aku bersuara dalam serak-serak menahan tangisan..Aku melepaskan tangan Hanif sebelum berlalu ke bilik air..Selamat waktu rehat tu kelas kosong..Kalau tak dah macam drama Korea dah...
Masa kat tandas tetiba aku teringat kat minah tomboy cute tu..Iman Firdaus..Ada kelas jugak agaknya..Telefon aku tertinggal pulak.. Hadoi..Kalau tak boleh kacau dia..
Dalam masa yang sama Iman Firdaus tengah syok berdengkur tetiba terjaga sebab mimpi yang mungkin bagi kita seronok.. Tapi bagi dia adalah malapetaka yang maha dasyat dan menyeramkan..Dengan tetiba bulu roma Iman Firdaus meremang dengan sendirinya..
#IN THE DREAM (Iman P.O.V.)
Aku leka berjalan seorang diri di satu laluan yang kosong sepi..Actually memang la kosong..Belakang rumah orang.. Tetengah malam..Nak balik rumah awal punya pasal lalu jalan singkat..Aku tak sedar ada sesuatu akan terjadi pada masa tu..Aku pun pasang la lagu lepas headphone di sarungkan..
Zup..Tangan aku di sambar..Mulut aku di tutup..Badan aku di tekap ke dinding...Aku cuba meronta tapi ternyata gerangan orang tu sangat kuat..Walaupun aku tomboy..Tapi masih seorang perempuan..Aku takut sangat..Nak menangis dah aku masa tu..
"Malam ni kau akan jadi milik aku..How cute you want to be a man..Did you don't know how many gays out there..? Lama aku aim kau..Sedia eah...?pemilik suara mula memainkan peranan dia meraba keseluruhan badan aku..
"Erm..Arghh..Ermm..Argh.." aku mendengus kesedapan..Baru first time aku buat project ni..Aku still virgin..Aku takut dalam sedap..
Tangan tadi merayap ke bahagian celah kelengkang aku..Aku tersedar dari lamunan..Aku sentap topeng yang dia pakai..Aku terkejut dan aku pun tersedar dari mimpi tadi..Jantung aku berdegup kencang bila melihat muka lelaki tadi..Macam aku kenal..
************************************
Ada free masa ni sikit..aku buat slow-slow.. enjoy la reading korang..hehehhe..jangan lupa vote..hehehe..Thanks again guys..
YOU ARE READING
KERANA SESEORANG
RandomPunca berlakunya conflict yang menyebabkan penyesalan seumur hidup.. Cari kawan biar yang betul-betul sayangkan kita sebab kawan..Bukan atas sebab lain..Seperti Nafsu.. Kalau Bodoh..Memang senang kena tipu..Kalau pandai senang menipu.. Lumrah kehidu...