Part 21

871 35 3
                                    

"Aku kat mana ni..?Pelik..Tak pernah nampak.." aku bersuara terketar-ketar setelah sedar dari mimpi yang menakutkan aku..Aku berusaha bangun dari katil yang empuk lagi sedap itu tetapi tak berdaya kerana sakit yang amat pada seluruh inci badan aku..Aku merasa sesuatu cecair pekat di bahagian muka dan badan aku..Aku seperti mengenali cecair tersebut..DAMNNNNN..

'Thanks for the last night..Duit RM500 dalam sampul surat..Aku harap cukup untuk kau..Jangan cuba lari dari aku lepasni..Dan kawan-kawan aku kata sedap lubang kau..' Surat yang terletak di atas meja aku baca. Aku menangis dan menjerit sekuat hati dalam bilik itu selepas membaca isi surat tersebut..Puaka kau Hanif..Aku akan bunuh kau..Aku kembali menangis sambil memeluk lutut aku..Aku tak tau apa salah aku..Apa dosa aku sampai aku dilakukan macam ni..

#FLASHBACK MALAM TADI
Hanif P.O.V

"Kamal..bawak aku ke Hotel Bernit..Aku dah siap tempah..Malam ni kita kekah budak ni..Kau dah cakap dengan Nizam dan Izwan..?" Kamal kawan aku tetapi tua sikit dari aku..Umur 18 tahun..Nizam dan Izwan masing-masing umur 17 dan 16 tahun..

"Ok..Dah.. Aku dah bagitau dia orang..Tak sabar sial nak rasa lubang jebo..Asyik main perempuan je..Sekali sekala tukar taste.." Kamal membalas kata-kata aku..Tangan mengemudi stereng kereta menuju ke arah Hotel Bernit.. Tak lama selepas itu kami sampai dan kelihatan Nizam dan Izwan sedia menunggu di pintu hadapan hotel..

"Bilik 218..Terima kasih.." lelaki dekat kaunter menyerahkan kunci kepada aku sebelum kembali melakukan tugasnya..Aku menjeling ke arah Nizam..Rupanya tengah mengayat lelaki tadi..Haish..Hotel Gay..Hotel ni memang terkenal di kalangan gay-gay sebab ramai yang berkunjung ke sini bersama pasangan..Pihak hotel tak membantah perkara macam tu..

Aku menapak ke bilik yang disebutkan tadi..Kamal dan Izwan menjinjing Faris membawa bersama..Nasib baik aku paksa dia minum air tadi..Aku dah campur ubat tidur yang kuat..Langsung tak sedar sampai sekarang.. Setelah masuk ke bilik 218..Faris di baringkan..Aku tak sabar terus menanggalkan bajunya sehingga tiada seurat benang pada badan dia..Aku menjilat seluruh badan Faris kemudian aku mengulum batangnya..Aku mengarahkan Kamal merakam aksi kami..Hahaha..Puas aku..

Kemudian kami meneruskan aktiviti tak bermoral tersebut sehingga bertukar-tukar memuaskan nafsu masing-masing.. Aku memainkan peranan sorong tarik sehingga aku klimaks dan memancutkan benih-benih subur aku kedalam lubang jebur Faris..Aku puas.. Arghhh..Izwan mengambil alih memainkan peranan dia juga..Sama seperti aku..Izwan memancutkan spermanya ke dalam lubang hangat Faris..Tak lama selepas itu Nizam sampai..Aku mengambil alih tugas merakam dari Kamal..

Kamal dengan ghairahnya mencium mulut Faris..Kemudian memasukkan batangnya yang besar ke dalam lubang nikmat Faris..Faris seperti menggeliat menahan sakit..Tapi dos yang aku bagi tak mampu menyedarkan dia..Kamal mencapai klimaks..Kamal memancutkan spermanya ke atas badan Faris..Malam ni Faris bermandi sperma..

Nizam yang terakhir menjalankan tugas terkutuk kami dengan menjolok rakus lubang jebo Faris kemudian memuntahkan sperma likat ke atas muka Faris..Hah..Kami kepuasan..Kami mandi bersama dan membiarkan Faris tidur..Dalam pukul 12.30 pagi kami keluar meninggalkan Faris berserta nota dan sedikit wang saguhati sebab puaskan kami..

Done #FLASHBACK
Back to Faris P.O.V

Aku sedaya upaya bangun membersihkan diri sebelum menyarung pakaian untuk keluar dari bilik ni..Masa mandi perit terasa dibahagian lubang punggung aku..Koyak mungkin akibat perkara semalam..Terpaksa aku tahan.. Aku cuba gagahkan diri berjalan..Badan terasa bagai ingin demam..Aku menaiki teksi untuk ke rumah Iman..

Aku menekan loceng rumah Iman..Kelihatan Iman menuju ke pagar rumah..Iman terkejut melihat aku dalam keadaan lemah dan pucat..Belum sempat Iman membuka pintu.. Aku rebah menyembah bumi..Mata aku dengan perlahan menutup..Telinga semakin perlahan mendengar teriakan Iman sebelum semuanya menjadi sunyi..Aku pengsan.. Biar aku mati..Aku tak sanggup dilakukan sebegini..Dunia sangat kejam..

************************************

Tet...Makin ke penghujung cerita ke..?Hurm..Kesian si Faris..menderita..Pilih kawan biar yang betul-betul ikhlas..Bukan macam Hanif..Teruskan membaca dan thanks so much sebab voting. SAYANG korang..

KERANA SESEORANG Where stories live. Discover now