"Weh Faris..sini duduk sebelah aku.."panggil Nazmir dalam nada separa kuat..Almaklumlah dalam library..Walaupun perlahan aku dengar sebab tak la jauh sangat aku duduk..
"Sini la duduk dengan aku.. Asal duduk sorang je.." Sambung Nazmir sambil aku melabuhkan punggung aku yang aku rasa dah nak besar..hahaha..Aku tunjuk isyarat senyap yang bertampal di dinding library tersebut.. Dia hanya tersengih malu..Hahahaha..Padan muka..Aku memang sengaja nak kenakan dia...Library sekolah aku ni duduk atas lantai je..Ada meja yang ala-ala jepun yang muat-muat bersila..Tiba-tiba dia tarik tangan aku letakkan kat atas peha dia sambil dia kenyitkan mata kat aku..Ok aku tau maksud dia..Ha sebelum tu sebelah dia ada Hafiz, Amir dan Haiqal yang sedang leka membaca buku..Jarak antara Nazmir dengan dia orang agak jauh jugak lah..tak nampak kut apa yang aku akan buat..hahahhahaha..
Tangan aku mula memainkan peranan mengusap-ngusap peha sehingga ke batang dia..Dan aku tau dia tengah stim.. Tapi muka dia cover sambil memegang buku kat atas meja..Aku dengan beraninya membuka kancing dan zip seluar dia..Dan aku mengorak langkah yang semakin jauh..Tangan aku menyeluk ke dalam seluar dalam hitamnya dan memegang batang dia..Aku cuba keluarkan..agak susah sebab batang Nazmir besar dan panjang..Aku dah semakin tak keruan..Dada dah berombak sebab baru first time aku tengok batang dia...Tapi aku still buat muka selamba pandang buku atas meja..Bila aku berjaya keluarkan..Aku buat-buat tunduk nak ambik sesuatu..Aku tengok batang dia..pergh..putih..besar dan agak berurat..Aku just pegang batang dia sampai habis waktu library kelas aku..Sekolah aku memang ada satu masa kat setiap jadual kelas waktu ke library..
......................................................................
"Faris..Tido rumah aku eah malam ni.."Nazmir seakan merengek meminta aku untuk tidur di rumah dia..Aku tau dia nak apa malam ni dari aku..And yes tekaan aku tepat..Masa aku sampai rumah dia, tak ada orang dalam rumah.. Hanya dia yang sedang menunggu di depan pintu dengan hanya berboxer..
Aku terus di tarik ke bilik dia..Nazmir tolak aku ke katil dan terus menerkam aku dengan rakusnya..Dia mencium setiap inci tubuh aku dan aku berasa geli bila tiba di bahagian batang aku..Dia menghisap batang aku dengan rakus..Batang aku tak lah sebesar batang dia..Dia mencabut tuala dia dan menarik kepala aku ke arah batang dia.. Seperti yang aku jangka..batang dia tiada sehelai bulu langsung..rupanya belum akil baligh lagi..Tapi muka agak matang..Aku menghisap batang dia yang bagi aku agak gergasi..
Dia menjilat bahagian lubang aku..Aku kegelian sehingga mengeluarkan dengusan gersang sebab dia memang pandai mencari spot..Dia mencapai losyen dan melumur di lubangku dan dia memulakan untuk mencucuk aku..But aku tak tahan dengan kesakitan yang aku terima..Aku menolak badan dia menggunakan kaki..
"Weh..sakit doh..aku tak tahan..Aku tak sedia.." aku terduduk selepas aku menolak dia..Serius sakit..sebab baru first time kan..Lubang ketat lagi..
"Ala..jangan la macam ni..sikit lagi..kau sayang aku kan..tahan la sikit.."pujuk Nazmir dengan cuba melabuhkan aku semula..
"Eah..tak nak la..Sakit kau tau tak..Kau tak rasa boleh la.." balas aku sambil aku memeluk pinggang Nazmir...
"Erm..Tak pe la..Kita buat 69 je la..aku hisap batang kau..Kau hisap batang aku.." Nazmir memberi cadangan..Dia tau aku tak sedia..Aku pun mengangguk dan terus mencium mulutnya..Tangan aku tak lepas dari batang dia yang gergasi tu..Kami baring bersilang antara aku dengan dia..Aku mula memainkan peranan dengan menghisap semahunya..Dia juga melakukan benda yang sama..Serius aku cakap..sedap gila batang dia..Puas aku kerjakan..
Tiba-tiba, berdas-das tembakan dari batang dia sehingga membuatkan mulut aku penuh sampai nak termasuk ke hidung air mani dia..Banyak gila cairan pekat dia..Aku terpaksa telan kesemuanya..Pergh.. Manis..First-class punya..Hahahhaha..Dan aku kekejangan..Aku melepaskan beberapa das ke dalam mulut dia..Dia pun sama menelan..Kami pun tertido kepenatan..
Hujung minggu kami akan melakukan benda yang sama..Sehingga sebulan sebelum UPSR kami berhenti buat benda terkutuk tu..Selepas UPSR dia bagitau aku yang family dia akan berpindah ke Pahang..Ayah dia ditukarkan tempat kerja kerana dinaikkan pangkat..Sejak hari tu aku dah tak buat benda tu..Tiada sesiapa tahu rahsia kami..BFF aku and now become BF aku.. Aku just contact dia melalui FB je sebab masih awal untuk memiliki handphone sendiri..
......................................................................
Hari ini aku melangkah ke sekolah menengah pada umur 13 tahun..Sekolah yang agak dekat dari rumah aku..Tapi perlu menaiki bas untuk ke sekolah..Aku memasuki kelas yang diberi nama 1 Bakawali..Kelas yang mempunyai murid seramai 31 orang termasuk aku..Dan yang paling mengujakan..Ramai budak lelaki yang hensem serta putih didalam kelas aku..Almost 60 percent adalah lelaki...Aku duduk di sebelah seorang budak lelaki bernama Zakir..Good looking and putih.. Badan agak tegap dan besar sikit dari aku..
"Hai..Faris..Faris Nordin.." sapa aku sambil menghulurkan tangan..
"Hai..Zakir..Zakir Fikri..boleh panggil Fik"balas Zakir atau senang di panggil Fik..Aku tau nama dia tadi dari tag nama dia yang melekat kemas di bajunya..
Ok..Now aku rasa aku dah jatuh cinta pandang pertama kat dia..hahahaha..Tapi aku pendam dan buat tak tau je..Kang tetiba dia straight.. Dia beduk aku..Dah la badan dia besar..Tak lama lepas tu guru kelas kami iaitu Puan Marlina masuk..Dia memperkenalkan nama dan menyuruh kami perkenalkan nama kami juga..
YOU ARE READING
KERANA SESEORANG
RandomPunca berlakunya conflict yang menyebabkan penyesalan seumur hidup.. Cari kawan biar yang betul-betul sayangkan kita sebab kawan..Bukan atas sebab lain..Seperti Nafsu.. Kalau Bodoh..Memang senang kena tipu..Kalau pandai senang menipu.. Lumrah kehidu...