19 dalis.

3.3K 196 0
                                    

- Buvo laikotarpis, kai mano gyvenimas buvo pilkas

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

- Buvo laikotarpis, kai mano gyvenimas buvo pilkas. To kaltininkai buvo mano tėvai. Jie buvo ką tik išsikyrę,o ir tos skyrybos neįvyko gražiuoju. Man pačiam buvo vos 16 metų ir,na, supranti hormonai, paauglystė. Vieną dieną ji paliko mane po pamokų pasimokyti matematikos, kadangi pastaruoju metu gaudavau vien tik neigiamus pažymius. Turbūt tą dieną aš ir supratau, jog ji su manimi flirtuoja. O aš tam leidausi. Atrodo, to norėjom abu. Su ja man buvo pirmas kartas, kuris mane sužavėjo, kadangi mes mylėjomes ant mano suolo. Tai buvo neįtikėtina ir man, kaip jaunam, nuostabu. Tai buvo pirmas ir nepaskutinis kartas. Nustoti nenorėjom nei vienas. Aš turėjau merginą, ji vyrą, bet ir tai mums netrukdė... - jis nutilo.

Per visą pasakojimą jis nebuvo pakėlęs galvos. Visą laiką pražiūrėjo į mano antklodę. Sėdėjau ir žiūrėjau į jo plaukus. Šleikštulys dingo, dabar jaučiu tik užuojautą ir liūdėsį. Liūdėsiu turbūt užsikrečiau nuo Zayn. O užuojauta atsirado tada, kai supratau, kad ta moteris juo naudojosi.

- Nežinau, ką pasakyti... - atsidusau sukąsdama savo apatinę lūpą.

Aš tikrai neturiu žodžių. Noriu jam papasakoti apie savo praeitį, bet bijau. Bijau, jog jis paliks mane.

- Nieko ir nereikia. Dabar bent žinosi viską. Nebereikės bijoti, jog kažkada Tu viską sužinosi ir paliksi mane. - pagaliau vaikinas pakėlė galvą ir pasižiūrėjo man į akis.

Sustingau. O man dar teks gyventi su ta paslaptimi.

Jo akys buvo stiklinės. Dabar beveik 2 valanda nakties, o mes sėdim ant mano lovos ir kalbames. Manau, reikėtų eiti miegoti.

- Einam miegoti. Jau labai vėlu. - sumurmėjau atsistodama nuo lovos.

***

Zayn P.O.V

Lėtai pasukęs galvą švelniai pabučiavau Sky kaktą. Mergina kažką sumurmėjusi truputį pasimuistė ir paslėpė savo veidą mano kaklo įlinkyje. Tada nežymiai atsiduso taip išpūsdama šiltą oro gūsį tiesiai man į kaklą.

Nusišypsojau labiau prispausdamas jos kūnelį šalia savojo. Džiaugiuosi, jog grįžusi iš dušo ji man pasakė tai, ką aš ir norėjau išgirsti. Jai mano praeitis visiškai nesvarbi, jai rūpi tik tai, kad mano ateityje būtų vietos jai.

Šie jos žodžiai, iš jos lūpų nuskambėjo kaip nuostabi melodija. Aš tikrai ją myliu ir tai jai įrodysiu. Ji vienintelė tokia. Esu turėjęs daug merginų, bet nei vienai nejaučiau tokių jausmų, kaip Sky. Aš jų paaiškinti nemoku. Atrodo, dėl jos galėčiau paaukoti viską. Net ir savo gyvenimą.

Atsidusau. O maniau, kad daugiau niekada nebeįsimylėsiu.

***

Prabudau nuo šnabždėsių. Sunkiai pramerkęs akis, kelis kartus sumirksėjau ir, kai vaizdas akyse išryškėjo įsistebeilijau į tarpduryje stovinčią Sky mamą. Ji plačiai šypsojosi.

Pasukęs galvą pamačiau prie stalo sėdinčią Sky. Ji buvo susivėlusi ir vis dar su pižama. Sėdėjo indų stiliumi ir padėjusi ranką ant stalo lakavosi nagus. Rankomis pasitrynęs akis, pradėjau rąžytis.

- O. Tavo princas prabudo. - Sky mama nusijuokė ir aš atsisėdęs nusišypsojau jai.

- Labas rytas.

- Sveikas, mielasis. - ji meiliai man nusišypsojo.

Atsisukau į Sky, kuri buvo susikoncentravusi ties savo nagais. Atrodo, dabar jai jie visas pasaulis.

- Gerai, einu. Lauksiu jūsų apačioje. - Sky mama atsiduso ir man linktelėjus, ji apsisukusi dingo.

- Nuo kada jau nebemiegi? - atsisėdęs ant lovos krašto, pasižiūrėjau į brunetę.

Ji žiūrėjo į savo nagus ir mirksėjo.

- Koks skirtumas. - sumurmėjo po ilgos ir spengiančios tylos.

Linktelėjau atsidūsdamas. Arba man tik taip atrodo, arba jos bendravimas atšalo iš tikrųjų. Dar net savaitės nėra, kai mes kartu, o ji šitaip elgiasi. Na, taip, tarsi aš jai būčiau atsibodęs.

Pasiėmęs nuo mažo foteliuko savo džinsus, juos apsimoviau ir atsistojęs pasiėmiau nuo kėdės atlošo savo marškinius. Juos apsivilkęs, susikišau juos į džinsus ir pasitvarkęs kalnierių, rankos pirštais perbraukiau per savo plaukus. Užsiavęs batus atsisukau į merginą, kuri buvo atsukusi man nugarą.

- Važiuoju namo. Susitiksim po savaitės, dviejų. Manau, mums reikia pertraukos. - nutilau. - Keista. Net savaitės neišdraugavom, o Tu jau šitaip su manimi elgiesi. - prunkštelėjau pats tuo nepatikėdamas. - Aš Tave tikrai myliu ir nenoriu Tavęs prarasti, todėl tikiuosi, kad po tos savaitės viskas pasikeis. Tai yra pasikeisi Tu. - sumurmėjau pasiimdamas nuo stalo piniginę ir telefoną.

Sky ir toliau sau ramiai lakavosi nagus, tarsi manęs čia net nebūtų. Pripažinsiu, noriu, kad ji pasakytų, jog jokios pertraukos nereikia, bet to nebus. Turiu susitaikyti su ta mintimi, jog jos tikrai reikia.

Jei būtų mano valia, mes kiekvieną akimirką būtumę kartu. Bet, pasirodo, to noriu tik tai aš. Skaudu ir apsurdiška. Aš įsimylėjau merginą net nepraėjus savaitei po susipažinimo.

- Iki. - tyliai tariau prieidamas prie durų ir atsisukdamas į merginą.

- Iki. - ji sušnabždėjo ir mano širdis, atrodo, skilo.

Sučiaupęs lūpas linktelėjau ir apsisukęs išėjau pro duris. Tikiuosi po savaitės viskas bus pasikeitę. Nesuprantu, kas jai nutiko, bet man tai nepatinka. Turbūt tai dėl mano praeities. Taip ir maniau, kad pasakoti visko nereikėjo. Tiesiog sušiktai nereikėjo.

***

Gulėjau ant savo lovos ir žiūrėjau į lubas. Jaučiuosi toks siugniuždytas ir palaužtas. Grįžęs namo turėjau atsiklausyti mamos moralo, jog nebebūnu namuose, tada dar Safos sapalionių apie tai, jog mama išsiskyrė su Henriu.

Tačiau man niekas nerūpi. Mano galvoje tik Sky. Niekaip negaliu suprasti, kodėl ji šitaip pasielgė. Jei tai dėl to, ką jai papasakojau, tai kam tie jos žodžiai, kurie teigė, jog jai mano praeitis nerūpi? Kam ta prakeikta viltis, kuri leido man nusiraminti ir galvoti, jog ji ta vienintelė?

Aš noriu su ja būti amžinai, aš ją myliu, bet, manau, man teks skaudžiai nudegti. Norėjimas būti kartu matėsi tik iš mano pusės, bet rožiniai akiniai man ant akių, neleido man to pamatyti.

Paradise || z.m-ltu || ✔Where stories live. Discover now