15 dalis.

3.6K 185 3
                                    

- Iki

Ups! Gambar ini tidak mengikuti Pedoman Konten kami. Untuk melanjutkan publikasi, hapuslah gambar ini atau unggah gambar lain.


- Iki. - pamojavusi Carai išėjau pro duris į vėsų lauko orą.

Pasitvarkiusi kuprinės petnešas, užsikišau plaukų sruogą už ausies ir patraukiau per pustuštę automobilių aikštę link autobusų stotelės. Buvo jau tamsu, todėl žibintai buvo įjungti ir jie apšvietė tik gatves. Niekada nesuprasiu, kodėl tiems žmonėms gaila žibintus pastatyti ir parkuose ar aikštėse.

Sustingau, kai pajaučiau tvirtą ranką apsivėjant mano liemenį, o kitą delnu uždengiant man burną. Kelis kartus sumirksėjusi pasimuisčiau ir giliai įkvėpiau. Vos tik mano nosies šnerves pasiekė Zayn kvepalų kvapas, išsišiepiau.

- Kitą kartą užspausiu nosį. - Zayn sukikeno patraukdamas delną.

Išsišiepusi atsisukau į jį ir rankomis apsivijusi jo kaklą, įsisiurbiau į jo lūpas. Mano liežuviui įslinkus į jo burną, pajaučiau mėtų skonį. Zayn abiejomis rankomis apsivijęs mano liemenį, prisispaudė mano kūną dar arčiau savęs.

- Darbas jau baigtas? - man truputį atšlijus nuo jo, paklausė.

- Taip. Pagaliau.

Zayn nusišypsojęs atleido savo rankas ir atsitraukęs nuo manęs, paėmė mano ranką ir sunėrė mūsų pirštus. Šyptelėjau jam.

- Man reikia Safaa parvežti iš draugės. Nori kartu? Paskui, kai grįžtumę galėtumę važiuoti pas Tave arba pasilikti pas mane. Visgi rytoj savaitgalis.

Trūktelėjau pečiais. Pasilikti pas jį tikrai nenoriu, bet tikrai norėčiau, kad jis pasiliktų pas mane. Pasvarsčiusi dar kelias sekundes, linktelėjau šyptelėdama.

- Puiku. - Zayn išsišiepė ir pradėjo temptis mane per aikštę.

- Bet, kai parvešim Tavo sesę, važiuosim pas mane, gerai?

- Kodėl nenori pas mane?

Kelis kartus sumirksėjau. Ką dabar sakyti? Ar, kad dėl to, jog Tavo mama mano psichologė ir ji gydo mane nuo narkotikų. Taip, tai tikrai skambėtų, kaip pasaka.

- Na... - numykiau mums priėjus Zayn ' Range Rover '. - Tiesiog... Aš dar nepasiruošusi susitikti su Tavo tėvais. - tariau ir atsidariusi mašinos dureles, įlipau į ją.

- Aš gyvenu su mama ir patėviu. Jie abu draugiški, nebijok. Mano mama pasichologė, tad ji tikrai miela. O patėvis... Jis irgi neblogas vyrukas. - juodaplaukis taip pat įsėdęs į mašiną, atsisuko į mane.

- Kur Tavo tėtis? - paklausiau pamėgindama nukreipti temą.

- Jis gyvena Londone. Jie su mama išsiskyrė, kai man buvo 16. Baigęs mokyklą gyvenau pas tėtį ir mokiausi universitete. Baigęs jį, grįžau čia. - išbėrė Zayn užvesdamas mašiną.

Linktelėjau užsisegdama saugos diržą. Štai dėl ko anksčiau jo niekada nemačiau.

- Ką studijavai? - pasidomėjau mums pradėjus važiuoti.

Paradise || z.m-ltu || ✔Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang