Paėmiau dėžutę saldainių ir įdėjau į vėžimėlį, kurį stūmė greta manęs einantis Zayn.
- Sky, - juodaplaukis ištarė mano vardą ir aš atsisukau į jį. - Vasara jau eina į pabaigą, - tarei ir aš atsidusau nusisukdama.
- Žinau, - beviltiškai burbtelėjau ir jo tvirta ranka apkabino mano pečius.
Jau mąsčiau apie tai. Ir, man atrodo, jau priėmiau sprendimą. Aš grįšiu į Niujorką, tačiau tik tam, kad susitvarkyčiau dokumentus ir mokslus galėčiau tęsti kažkuriame iš Londono universitetų. Dėl to nesu visiškai tikra, tačiau vos pasikalbėsiu su tėčiu, viskas paaiškės. O kai paaiškės, aš pasakysiu tai Zayn.
- Nenoriu vėl išsiskirti, - vaikinas atsiduso ir aš ranka apsivijusi jo liemenį, prisiglaudžiau arčiau jo šono.
- Ir nereikės, - tyliai tariau ir jis klausiamai pažvelgė į mane.
Šyptelėjusi jam, pasistiebiau ant pirštų galiukų ir greitai pakštelėjau į jo putlias lūpas. Vaikino veidą nutvieskė didžiulė šypsena, o mano širdis suspurdėjo iš džiaugsmo. Mano berniukas.
***
Zayn garsiai alsuodamas sukrito šalia manęs. Pasukusi veidą į jį, išsišiepiau ir ištiesusi ranką, uždėjau ją ant jo suprakaitavusios krūtinės, kuri greitai kilnojosi nuo tankaus kvėpavimo.Atsigulusi šonu, pradėjau ranką leisti jo pilvo presu žemyn.
- Skylor... - jis sudejavo. - Jėzau, užteks, - prunkštelėjo pažvelgdamas į mane.
Sustabdžiusi ranką, klausiamai kilstelėjau antakius.
- Ar Tau nepatinka? - paklausiau ir vaikinas nusijuokė papurtydamas galvą.
Taip pat atsigulęs šonu, jis ranka apsivijo mano liemenį ir prisitraukė mano nuogą kūną prie savo tvirtos krūtinės. Pakštelėjęs į lūpas, išsišiepė.
- Aš tai dievinu, mažute, tačiau treji orgazmai iš eilės... Ne mano jėgoms, - nusijuokė ir aš sukikenau.
- Tau tik dvidešimt penkeri. Dar pati jaunystė, - nestipriai ranka kumštelėjau į jo krūtinę.
Zayn dar kartą nusijuokęs, vėl pakštelėjo man į lūpas.
- Pirma pavalgykim. Vėliau galėsim būtinai pratęsti, - šypsodamasis tarė ir aš pritariau linktelėdama.
- Taip, Tu teisus. Mirštu iš bado, - sudejavau atsisėsdama lovoje.
Vaikinas nusijuokęs, pabučiavo mano nuogą petį. Ištiesusi ranką pavėliau jo ir taip susivėlusius plaukus bei garsiai nusijuokiau, kai Zayn nestipriai žnybtelėjo man į šoną.
- Kvailiukas, - sukikenau, kai jis išlipęs iš lovos užsivilko pilkas treningo kelnes.
- Kelkis kvailiuko meile, - jis prunkštelėjo ir aš sukandau apatinę lūpą nužvelgdama jo nuogą krūtinę, kuri prieš kelias minutes glaudėsi prie mano nuogos ir krūtinės. - Sky, - jis atsiduso ir aš pavarčiau akis taip pat išlipdama iš lovos.
- Gerai gerai, keliuosi, - sumurmėjau ir apsivilkusi juodus jo marškinėlius, ištipenau iš kambario paskui jį.
Vos Zayn atidarius šaldytuvą, per visą butą nuskambėjo durų skambutis. Klausiamai pažvelgiau į vaikiną, tačiau šis tik truktelėjo pečiais.
- Atidarysiu, - tariau ir nelaukusi jokio atsakymo, išėjau iš virtuvės.
Prisiekiu, jei tai prakeikta Hetera, aš jai nurausiu plaukus. Po velnių, kaip galima trintis prie vaikino, kuris dešimt metų už ją jaunesnis ir dar turi merginą. Na, ji totali kekšė. Tikrai.
Nė nežvilgtelėjusi pro durų akutę, atidariau buto duris ir pamačiusi už jų stovintį žmogų, lyg įgelta nustėrau.
- Louis, - išlemenau po minutės mirtinos tylos.
Brunetas kilstelėjęs antakius, nužvelgė mane nuo galvos iki kojų. Nekreipiau į tai dėmesio ir pykčio bangai užplūdus kūną, pakreipiau galvą. Pamatęs mano spiginančias iš pykčio akis, vaikinas atsikrenkštė.
- Mums reikia pasikalbėti, - tarė ir dabar jau aš kilstelėjau antakius.
Taip, žinoma. Ką daugiau šis bjaurybė gali pasakyti?
- Louis, - suurzgiau pro sukąstus dantis. - Turėk bent gėdos jausmą ir nešdinkis iš čia.
Jis atsidusęs, rankas sugrūdo į džinsų kišenes.- Prašau, Sky... Jėzau, jaučiuosi taip sušiktai, - jo veidą perkreipė skausmas, tačiau manęs tai teigiamai nepalietė.
Priešingai. Tik dar labiau sunervino.
- Louis, aš Tavęs nekenčiu! - tyliai šūktelėjau. - Tu nepaisei mano jausmų ir mane pabučiavai...
- Ką? - išgirdusi už savęs ledinį Zayn balsą, sustingau.
Tik po kelių minučių įstengiau į jį atsisukti. Jis vis dar nevilkėjo marškinėlių ir jo plaukai buvo dar tokie pat seksualiai susišiaušę. Nurijau seiles. Dabar galas...
- Zayn, - cyptelėjau, kai jis lėtai priėjo prie mūsų ir atsistojo vos keliolikos centimetrų atstumu nuo Louis.
Dabar bus galas. Jėzau, jie vienas kitą užmuš!
- Kada? - juodaplaukis iškošė pro dantis ir aš vėl nurijau seiles.
- Louis nenorėjo, jis... - pradėjau vapėti, tačiau Louis užtikrintas balsas mane pertraukė.
- Kai buvome sodyboje. Ir žinai ką? Man tai velniškai patiko! Po velnių, aš ją myliu ir gerbiu ją dar labiau, nei Tu, nes aš bent jau...
Smūgis, privertęs bruneto veidą persisukti į kitą pusę ir žengti kelis žingsnius atgal, jį nutildė akimirksniu. Griebęs jį už atlapų, Zayn dar kartą jam trenkė ir aš nesusilaikiusi garsiai sucypiau.
- Ji, - smūgis. - Yra, - smūgis, po kurio Louis parkrito ant žemės. - Mano, - spyris į šonkaulius. - Mergina, išsigimėli Tu! - Zayn užriaumojo spirdamas Louis į veidą.
Ranka užsidengusi burną, be žado spoksojau į juodaplaukį ir negalėjau patikėti, kad tai jis. Tas pats vaikinas, kuris ką tik švelniai mane mylėjo, vaikinas, kuris atsargiai bučiavo mano lūpas, vaikinas, kuris pasidaro bejėgis, kai kalba pasisuka apie mano išvykimą... dabar jis talžo žmogų be gailesčio, su degančiomis akimis ir ant kaktos bei kaklo iššokusiomis venomis.
- Zayn, gana! - suklykiau, griebdama jo ranką. - Gana! - ašaros išsiveržė iš akių ir aš nė nesistengiau jų sulaikyti.
Kas tai buvo...?
ESTÁS LEYENDO
Paradise || z.m-ltu || ✔
FanficAtsikėlęs ryte Tu nenutuoki, kas Tavęs laukia šią dieną. Kas nutiks, o kas ne. Atrodo, kad Tavo diena suplanuota, tvarkinga, bet ar kam nors gyvenime ta diena buvo praėjusi taip tvarkingai ir suplanuotai, be jokių atsitiktinumų? Turbūt, kad ne. Tas...