Vakar visą dieną su Zayn pragulėjom lovoje, valgėm ir žiūrėjom televizorių. Pripažinsiu, man patiko tokia diena. Būtų buvę nuobodu jei būčiau buvusi viena, bet ačiū Dievui nebuvau. Dabar suprantu, kad su mylimu žmogumi gali, kad ir lovoje visą dieną pragulėti ir nuobodu tikrai nebus.- Sky, naujas klientas!
Kelis kartus sumirksėjusi pamačiau priešais save stovinčią Carą. Ji mosakavo su ranka man prieš veidą.
- Aha, einu. - delnais perbraukiau per veidą ir pažiūrėjusi į susiraukusią raudonplaukę, nuėjau prie dvėjų vyrų staliuko.
- Laba diena, ar jau išsirinkote? - maloniai paklausiau žiūrėdama į vyrą, kuris buvo atsisukęs į mane. Kitas buvo atsukęs nugarą.
- Taip. Aš norėčiau bokalo alaus ir didelio kepsnio. - jis nusišypsojo ir aš linktelėjau.
- O Jūs pone? - žengusi žingsnį į priekį, pažiūrėjau į vyrą atsukusį man nugarą.
- To paties.
Sustingau. Tas balsas... Tai jis...
***
- Maldauju, ne! - rėkiau ir spardžiausi, kai buvau paguldyta ant pilvo ir užgulta sunkaus kūno.
- Tu tokia smulkutė. Man patiks Tave krušti. - skardus ir šlykštus balsas sušnabždėjo man į ausį ir aš pradėjau dar labiau verkti.
- Maldauju, ne.. - verkiau, kai staiga pajutau, jog aš jau be šortukų ir apatinių.
Jėgų priešintis nebebuvo. Skruostais ritosi ašaros, o širdis daužėsi kaip pašėlusi. Suklykiau, kai pajutau skausmą papilvėje. Jis tai padarė. Jis mane išprievartavo.
***
Žiūrėjau į jį, kaip į vaiduoklį. Aš jo nemačiau nuo pat to karto... O dabar. Po daug metų jis sėdi čia, priešais mane ir susiraukęs žiūri į mane. Noras jam trenkti arba jį nušauti manyje atgijo ir prisiekiu Dievu, jei turėčiau šautuvą dabar jis išsitiestų ant purvinų kavinės grindų.
Jis nepasikeitė. Visdar tas pats nusigėręs, raudonas valkata. Visdar tos pačios šlykščios pabalusios akys.
- Ko Tu žiūri? Dirbk! - jis užrėkė ir aš kruptelėjau paeidama atatupsta.
Nieko nesakiusi apsisukau ir greitai nužingsniavau prie prekystalio už kurio stovėjo Cara. Ji niūniavo kažkokią melodiją ir valė skudurėliu prekystalio paviršių.
YOU ARE READING
Paradise || z.m-ltu || ✔
FanfictionAtsikėlęs ryte Tu nenutuoki, kas Tavęs laukia šią dieną. Kas nutiks, o kas ne. Atrodo, kad Tavo diena suplanuota, tvarkinga, bet ar kam nors gyvenime ta diena buvo praėjusi taip tvarkingai ir suplanuotai, be jokių atsitiktinumų? Turbūt, kad ne. Tas...