27

1.1K 62 112
                                    

   Elimdeki poşetleri tek elime alıp evin kapısını açtım ve kendimi içeri attım. Aleisha'ya ilaç almak için markete gitmiştim ama birkaç şey daha alayım derken, aldıklarımı taşıyamaz hale gelmiştim. Alışveriş yapmayı sevmezdim. Ama bir şeyler almaya başladığınızda asla arkası kesilmiyordu. Bu yüzden alışverişlerimizi Logan yapıyordu işte. Bu benim çıktığım ilk ve son mutfak alışverişi olacaktı.

   Zorlanarak mutfağa ilerlediğim sırada, hangi odadan çıktığını göremediğim Zayn yanımda bitti ve elimdeki poşetleri aldı. Ona minnetle baktığımda bana göz kırpıp mutfağa girdi.

   O, poşetleri mutfaktaki masanın üzerine bırakınca, dolaptan bir şişe su aldım ve masaya yönelip poşetlerin içini karıştırmaya başladım. Zayn sessizce beni izlerken, Aleisha için aldığım ertesi gün hapını buldum ve kutuyu açıp içinden iki tane çıkardım. Zayn kaşlarını çatıp eliyle kutuyu gösterdi.

"O tahmin ettiğim şey mi?" Başımı kaldırıp ona baktım ve usulca başımı salladım. Onunla daha önce bu tür konulardan hiç konuşmamıştık.

"Evet. Aleisha için." Gözlerini kutudan kaldırıp benimkilere sabitledi.

"Sen de onlardan mı kullanıyorsun?" Başımı eğip elimdeki kutuya baktım. Ben konuşmadan önce Zayn devam etti.

"Çünkü ben korunmuyorum da." Derin bir nefes alıp omuz silktim. Bu sırada kutunun arkasındaki talimatlarda göz gezdiriyordum.

"Londra'dayken doğum kontrol hapı alıyordum. Ama buraya gelince şu 6 aylık doğum kontrol iğnelerinden oldum. Kafam fazla bulanık oluyordu ve hap almayı unutmayı göze alamazdım." Başımı kaldırıp ona baktığımda yüzündeki rahatsız ifadeyle bana baktığını gördüm. Aslında bu benimde pek konuşmaktan haz aldığım bir konu değildi.

"Sen... Sen burada olduğun süre zarfında hiç biriyle..." Kaşlarımı çatınca durdu. Başımı iki yana salladım.

"Hayır. Kimseyle birlikte olmadım. Olamadım." Sesini çıkarmadan bana bakmayı sürdürdü. Gerek olmasa da bunu biraz daha açıklama ihtiyacı duydum.

"Denedim. Birçok kişiyle denedim. Sırf seni kafamdan atabilmek için yapmadığım şey kalmadı. Ama iş biriyle birlikte olmaya gelince, birden o kişinin yüzünde sen beliriyordun. Bilmiyorum, kulağa delirmişim gibi geldiğini biliyorum ama olan buydu. Senin yüzünü görünce de birden panik atağım tutuyordu ve kriz geçiriyordum. Sonra da Logan beni bulup oradan çıkarıyordu."

   Yüzünü buruşturunca uzanıp kolunu omuzlarıma doladı ve dudaklarını alnıma bastırdı. Başımı göğsüne yasladım. O günler kelimenin tam anlamıyla benim adıma berbat geçmişti. Yaptıklarım aklıma gelince irkildim. Bunu fark eden Zayn'in omuzlarımı saran kolunu sıkılaştırdı. Ondan ayrılırken, gergin havayı yumuşatmak için gülümsedim.

"Daha 1 ayımız var. Merak etme, davetsiz misafirimiz olmayacak."

   Gülmesini bekledim ama tepki vermeden gözlerini masadaki poşetlere çevirdi. Poşettekileri yavaşça dışarı çıkarırken bu konuşmanın burada bittiğini anlamıştım. Masanın üzerindeki hapları ve suyu alıp mutfaktan çıktım ve direk Aleisha'nın odasına ilerledim. Logan daha ortalıkta görünmemişti.

   Odaya girdiğim an yatağında uzanan Aleisha'dan hiç tepki gelmedi. Ona yaklaşınca, kulaklarında kulaklıklarını takmış, müzik dinlediğini gördüm. Yan yatmıştı ve bacaklarını iyice kendine çekip yatakta iyice küçülmüştü.

   Kafasının karışık olduğunu biliyordum. Bunun onun için zor olduğunu da biliyordum. Ama artık John meselesini arkasında bırakıp yoluna devam etmesi gerekiyordu. Bu yol Logan'la olsun ya da olmasın, ilerlemesi gerekiyordu.

SPACE 3 | FUTURE OF THE PAST / z.mHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin