Uzun süredir varlığıyla uyumaya alıştığım göğsümdeki boşluğun yokluğu bariz ortadaydı. Ve dürüst olmak gerekirse bu oldukça tuhaf hissettiriyordu.
Derin bir nefes alıp tek elimle gözlerim ovaladım. Bedenimi kuş kadar hafif hissediyordum. Gözlerimi yavaşça açtım ve başımı yana çevirdim. Zayn çoktan beni izliyordu. Sonuna kadar açık gözlerini gördüğümde kaşlarımı çattım. Fena halde kırmızılardı.
"Hey, neden uyumadın?" Ben tamamen ona dönünce esnedi.
"Seni bekledim." Anlamayarak ona baktım.
"Ne?" O da yan dönüp bana yaklaştı.
"Kriz geçirirsin diye düşündüm ve onu bekledim. Ama o kadar derin uyuyordun ki kılın bile kıpırdamadı." Gülümseyip gözlerimi devirdim.
"Atak için fazla yorgundum." O da gülümsedi.
"Bundan oldukça memnun oldum." Elimi uzatıp yanağını kavradım ve baş parmağımla dudağındaki yaraya dokundum. Gözlerini gözlerimden ayırmadan fısıldadı.
"Yumruğun sağlamdı." Kıkırdadım.
"Aynısını dün Jonathan da söylemişti." Gülerek tek kaşını kaldırdı.
"Ona da mı yumruk attın?" Yattığım yerden omuz silkmeye çalıştım.
"Seninle alakalı konuşup durdu. Ben de dayanamadım." Ufak bir kahkaha attı.
"İşte benim kızım." Gözlerimi devirdim. Yanağındaki elimi boynuna kaydırdım ve hafifçe tenini okşadım.
"Uyu biraz." Başını salladı, ardından sordu.
"Sen ne yapacaksın?" Planlarım beynime dolduğunda nefesimi verdim. Uzun yolculuk çekemeyecek kadar yorgundum.
"Londra'ya gideceğim." Yarı açık gözleri irice açıldı.
"Ne?" Gülümsedim.
"Londra'ya gidip Aleisha'yı buraya gelmesi için ikna etmeye çalışacağım. Logan cidden kötü durumda." Kaşlarını çattı.
"Vay canına." Ardından doğrulup oturdu ve yere uzandı. O boxerını üzerine geçirip yataktan kalkarken şaşkınca onu izliyordum.
"Ne yapıyorsun? Uyuman lazım." Tişörtünü başından aşağı geçirdikten sonra yerdeki iç çamaşırlarımı bana uzattı. Bana uzattığı elini tutup doğruldum.
"Seninle geliyorum." İç çamaşırlarımı üzerime geçirirken onun odada dolanmasını izledim.
"Neden? Daha yeni geldin." Omuz silkti.
"Seni yalnız bırakamam. Yolda uyurum." Ona karşı çıkmadım. Benim için bu daha iyi olurdu.
Üzerimi tamamen giyinip odadan çıktığımda Zayn duşa girmişti. Mutfağa girdiğimde Logan'ı masaya oturmuş ayılmaya çalışırken buldum. Beni görünce derin bir nefes aldı.
"Günaydın." Uzanıp yanağına sulu bir öpücük bıraktım. Başını benden çektiğinde kafasının arkasına vurup en neşeli ses tonumu takındım.
"Nasıl hissediyorsun?" Omuz silkti ve sorumu cevapsız bıraktı. Dolaba ilerleyip kahvaltı için birkaç malzeme çıkarıp masaya bıraktım. Kahve makinesini çalıştırıp kupalara kahveyi doldurdum ve masaya bıraktım.
Logan kendi kupasını önüne çekerken diğer kupalara bakıyordu.
"Neden 3 tane kupa var?" Yumurta almak için dolaba ilerlerken ona baktım.
"Çünkü Zayn de burada." Yumurtalarla tezgaha döndüğümde kendime bir kase bulup yumurtaları onun içine kırdım.
"Ne zaman gelmiş?" Ocağın altını yakıp ona döndüm.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SPACE 3 | FUTURE OF THE PAST / z.m
Fanfiction"Sadece yanlış sonuçlanmış bir sahneyi değiştirip, olması gerektiği gibi sonlandıracağız... Senaryoyu değiştireceğiz." Space #3. Kitap