ÖZEL BÖLÜM 1

1K 45 37
                                    


   Bu zamana kadar sürekli kurduğum her 'film izlemeyi her şeyden çok severim.' cümlesinin doğru olduğuna canı gönülden inanmış olsam da, şu an bu tabuyu yıkmış ve yıllar boyunca sanki bir yalanda yaşamışım gibi hissediyordum.

   Yıllarca koskoca bir yalanın içinde yaşamıştım ve bunu şimdi anlıyordum. Ve o cümlenin doğrusu kesinlikle şöyle olmalıydı.

   'Aleisha'yı izlemeyi her şeyden çok severim.' 

   Ben de tam şu anda, belki girdiğimiz tüm o filmler boyunca yaptığım gibi onu izliyordum. Ve bundan asla bıkacak gibi de hissetmiyordum.

   Sahnelere verdiği tepkileri, nelere nefesinin kesildiği, nelere üzüldüğü, nelere sevindiği, hatta nelerden korktuğu... Tüm bunları ona bakarak çözmeye çalışıyordum.

   Derin bir nefes alıp, koltuğun bölmesinde duran suyuma uzandım ve büyük bir yudum alıp kuruyan boğazımı ıslattım. Tam o sırada Aleisha birden elini kolumun üzerine koydu ve iri iri olmuş gözleriyle filme odaklandı. Gözlerini filmden çekemezken şaşkınlık ve korku arasında bir nida ile konuştu.

"Tanrı aşkına, kızı öldürecek!" Dudakları da hafifçe aralanmışken uzanıp onu öpmemek ve içinde bulunduğu modu bozmamak için kendimi zorladım.

"Logan! Kızı vuracak!" Gülümseyerek gözlerimi filme çevirdim ama filmi başından kaçırdığım için neden bahsettiğini anlamamıştım.

   Bakışlarımı geri ona çevirdim ve onu izlemeye devam ettim. Tüm Noel'i sinemada geçirmiş sayılabilirdik. Her gün en az bir filme giriyor, ardından bir restoranda geçip saatlerce birbirimiz hakkında konuşuyorduk.

   Aslında, filmi Aleisha izliyor, filmden çıktıktan sonra saatlerce bana sanki filmi izlemişim gibi filmden bahsediyor ve izlemediğimi fark edince ağzına geleni saymaktan asla çekinmiyordu. Ama yine de eve dönerken kollarımın arasında olmayı en az benim sevdiğim kadar sevdiğini biliyordum. 

   Bugün Ell ve Zayn, Noel için Londra'ya gideli tam 3 gün olmuştu ve bugün döneceklerini tahmin ediyordum.

   Bir anda tüm salon silah sesleriyle dolunca, irkilerek daldığım düşüncelerden sıyrıldım ve gözlerimi kırpıştırdım. İrkildiğimi fark eden Aleisha kıkırdayarak bana döndü ve sinsi bir sesle konuştu.

"Ne o, korktun mu?" Dudaklarıma küçük bir gülümseme yayılırken ona doğru eğildim ve kulağına doğru konuştum.

"Dün korku filmi izlediğimiz ve korkudan neredeyse altına yapacağını, hatta sırf bu yüzden gece bana koala gibi sarılıp uyduğunu hatırlatmamı istemezsin bence." Aleisha kıstığı gözlerini bana çevirdi ve sinirle tısladı.

"Bence de hatırlatmasan iyi edersin." Korkutucu görünmeye çalışan yüzüne yaklaştım.

"O kadar korkunçsun ki, her an korkup kaçabilirim." Yüzünü benden uzaklaştırıp filme döndü.

"Film izliyorum, benimle uğraşma." Sesli bir şekilde aldığım nefesi verirken burnumu boynuna yaklaştırdım.

"Sıkıldım. Benimle ilgilen." Aleisha boynundaki kafamı eliyle itekledi ve perdeden yansıyan ışıktan gözlerini devirdiğini gördüm.

"Filmi izlesene." Ona sırnaşmaya devam ettim.

"Sen varken filme dikkatimi veremiyorum." Göz ucuyla bana baktı ama beni aldırmadan filmi izlemeye devam etti.

   Sıkıntıyla nefesimi verirken, pes edip sırtımı koltuğa yasladım ve kucağında duran kovadan bir avuç patlamış mısır aldım. Gözlerimi filmde tutmaya çalışıyorken elimdeki mısırları birer birer ağzıma atmaya başladım. Son mısırı tam atmıştım ki, Aleisha etrafına bakınarak sordu.

SPACE 3 | FUTURE OF THE PAST / z.mHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin