Kb 8-kor felkeltem és írtam Launak, hogy készülődjőn, mert érte megyek. Felkeltem az ágyamból, majd kiválasztottam egy fekete trikót és egy sötétkék rövidnadrágot. Lementem a konyhába és csináltam magamnak kaját. Megettem, majd írtam egy cetlit, hogy elmentem vásárolni és elindultam Lauhoz. Az út nem volt sok, így gyorsan odaérkeztem. Lau már várt rám. Beszált és el is indultunk.
-- Szia. - köszöntött mikor beszált.
-- Szia. Köszi, hogy eljössz.
-- Szivesen. Szóval akkor mit kell venni??
-- Na szóval, szerintem kell pia és nasi. És kell rendelni egy Dj-t.
-- Ok. Akkor menjünk a plázába. Ott ismerek valakit aki tud dj-eskedni.
-- Ok. Akkor oda megyünk először és utána megyünk a többiért. - elmentünk a plázába és a tetováló szalonba vezetett Lau.
-- Öö Lau még nem szeretnék tetkót. Még nem.
-- Hülye nem azért jöttünk. Itt van a Dj barátom. Thomas!! - odament valakihez és megölelte. - Ő itt Sam. Ő meg itt Thomas. - mutatott be minket egymásnak.
-- Szia. Hallom Dj kell neked. Szívesen dj-kedem a bulidon.
-- Óó, az szuper!! - örvendeztem.
-- Mikor lesz a buli?
-- Két hét múlva pénteken, tessék itt a címem. - adtam át neki egy cetlit amire gyorsan ráírtam a címem és az időpotot.
-- Ok. Azt is hallottam hogy szeretnél majd tetkót. - mondta. Úgy néz ki, hogy ennek a gyereknek mindet elmond Lau.
-- Igen de csak majd. Még azt se tudom hogy mit. De mindegy is. Köszi hogy majd jössz. Akkor most megyünk. Csá. - kimentünk a szalonból majd elindultunk az autó felé.
-- Te mindent elmondasz ennek a gyereknek? És egyáltalán hány éves? - támadtam le.
-- Nem, nem mondok el mindent és annyi idős mint te. Egy óvodába jártunk.
-- Ok. Na mindegy. Menjünk, vegyünk piát, aztán húzás haza.
-- Ok. - egyezett bele. Megvettük a kaja, piát, aztán haza vittem Laut és én is haza mentem. Megkajáltam majd elmentem az edzésre. Ez is egy átlagos edzés volt.
-- Megjöttem!! - ordibáltam
-- Gyere a konyhába!! - ordibált vissza anya. Bementem a konyhába és anya éppen mosogatott.
-- Szia, kicsim. Mivel most értem haza most kérdezem. Mindent megvettél??
-- Igen, de ha valami nincs meg akkor van még 2 hét. - mutattam a kezemmel kettőt. - Mindegy. Felmegyek, lezuhanyzok.
-- Ok aztán gyere és vacsorázz meg. Ja és majd szolj a tesvéreidnek hogy ők jöjjenek.
-- Ok. - felmentem, lezuhanyoztam majd köntösben bementem az öcsémhez és a hugomhoz és mondtam neki, hogy ,,vacsora''. Mondjuk inkább beordítottam. Bementem a szobámba és felvettem a pizsim. Lementem, megvacsoráztam, mad felmentem a szobámba. Megnéztem a közösségeim, majd bemásztam az ágyamba majd úgy fél óra mulva már aludtam is.
YOU ARE READING
Samanta Élete[Befejezett]
FantasyEz a történet Samanta Whiteról szól, akinek nem egy átlagos élete van. Benne van az iskola lacrosse csapatában 10 fiúval és az egyetlen barátnőjével, Laurával. A pasija, Adam is játszik a csapatban. Sam elég jó játékos, de nem elég jó ahhoz, hogy cs...