19. Fejezet

540 35 4
                                    

Az elmúlt egy hétben nagyon sokat edzettünk. Mivel ketten vannak, és nem mindig lesz mellettem valaki, sokkal erősebbnek kell lennem és két emberre kell figyelnem. Sokáig nem tudtam figyelni kettőre, de most már jobban tudok többre koncentrálni.
Mikor felkeltem nem a saját szobámba voltam. Körbe néztem és jobban megbizonyosodtam róla, hogy ez tényleg nem az én szobám. A szobában nem volt ablak és csak egy ajtó volt rajta. Feláltam majd az ajtóhoz mentem és kiakartam nyitni de zárva volt. Kicsit megrángattam de nem történt semmi. Mikor megfordultam hogy visszamenjek az ágyhoz kattant a zár és kinyilt az ajtó. Gyorsan megfordultam és láttam hogy Adam az.
-- Végre hogy felébredtél. - mondta majd elkezdett felém jönni. Én csak hátráltam és hátráltam, mikor egy falba ütköztem. Francba.
-- Jaj, hagyj már békén. Mi a francnak csatlakoztál ahhoz a hülyéhez?
-- Mert, nem mindegy az neked? - mondta majd az egyik kezével a falnak szorított és én próbáltam eltolni magamtól, de nem sikerült. A másik kezében tartott valamit, amit aztán a karomba szúrt és a tartalmát belenyomta. Fél perc se telt el és sötétség elnyelt.

《Scott szemszöge》

Reggeli után elindultam az erdő felé, mert Sammal megbeszéltük, hogy ma egész nap edzünk. Már egy fél órája vártam, ezért elindultam a házuk felé, azon az úton amin ő szokott jönni. Az úton nem találkoztunk ezért becsöngettem hozzájuk és az anyja nyitott ajtót.
-- Jó napot. Samhez jöttem. Nem jött edzeni. Már fél órája vártam rá és az úton sem találkoztunk.
-- Nem tudom, hogy hol van. Reggel nem volt az ágyában. Hívtam is, de nem vette fel.
-- Francba. Megpróbálom én is. - mondtam majd tárcsáztam a számát. Valaki felvette de nem Sam szólt bele.
-- Hello Scott. Samet keresed? Nem tudom adni. Épp alszik. - majd letette.
-- Francba. Mattel van valahol. Próbáljuk meg megkeresni hogy hol van a telefonja. Van egy ilyen ismerősöm aki ilyet csinál.
-- Rendben. Menj. Addig megvárlak. - mondta majd elmentem ahhoz az ismerősömhöz. Húsz perc alatt végzett, de ő azt mondta hogy le van védettve. A francba. Visszamenet felhívtam a farkasbandát. Vagyis Laurát, Andrewot, Joet, Johnt, Jacket. Kértem hogy jöjjenek Sam házához, mert ugye nem tudjuk hogy hol van. Mire oda értem mind ott voltak. Bementünk majd leültünk a nappaliban.
-- Le van védettve a telefonja, de Mattnek tudom a rejtek helyeit. 3 hely van. Mi meg hatan. Mindenhova ketten megyünk. Ha valahol ott van mind odamegyünk és kiszabadítjuk. - mondtam majd elosztottuk az embereket. Én Andrewel mentem. Leírtam két lapra két címet és oda adtam nekik. Elindultunk három különböző helyre. Remélem meg lesz.

《Sam szemszöge》

Mikor felébredtem egy székhez voltam kötözve. Mellettem egy asztal volt. Ha jól láttam kinzó eszközökkel rajta. Most komolyan nem tud egyszerűen megölni? Mondjuk nekem ez így jobb mert ha észre vették hogy nem vagyok otthon, akkor nagy valószínűség hogy keresnek. Kinyilt az ajtó és beléptek mind a ketten. Nem szóltak semmit csak felkapott egy kést és a lábamba döfte.
-- Aaa. - annyira fájt hogy köpni-nyelni nem tudtam. Kihúzta a kést majd a másik lábamba döfte. Ahonnan kihúzta be is gyógyult. Nagy meglepődöttséget láttam az arcukon, de én is nagyon meglepődtem. Felkapott 3 kést és beledöfte a másik lábamba és a kezeimbe. Egy negyedikkel mevágta a hasamat. Vért éreztem a számba ezért köptem egyet és jól éreztem hogy vér. Fintorogtak egyet majd folytatták a kínzásom.

《Scott szemszöge》

Remélem megtaláljuk Samet. Igazából nagyon megszerettem. Andrewal most értünk ide. Bementünk a lehető leghalkabban. Mivel a mienk volt a legmesszeb egy valakitő már kaptam sms-t hogy ott nincs. Szóval vagy itt van vagy a harmadik épületben. Mivel három szintes a gyár, mert ez egy elhagyatott gyár, körbenéztünk a földszinten, de nem volt ott senki. Felmentünk a második szintre de ott se volt senki. Mikor mentünk fel a harmadik szintre kaptam egy sms-t hogy a harmadik épületben megtalálták, ami egy elhagyatott hotel. Amilyen gyorsan csak tudtunk, odamentünk. Amikor odaértünk kint vártak a hotel előtt.
-- Hányan vannak?
-- Csak ők ketten vannak és Sam sok sebbel.
-- A francba. Menjünk gyorsan. Hol vannak?
-- Pince, folyosó vége. - amilyen gyorsan csak tudtunk halkan menni, leszaladtuk az ajtó elé. Mikor megbeszéltük hogy ki mit csinál berontottunk a szobába.

《Sam szemszöge》

Még mielőtt belevághatott volna mégegyett a csuklómba nagy robbanásra lettem figyelmes. Adam és Matt is odakapták fejüket. Az egész farkascsapat ott volt. A kis megmentőim. Négyen Matt és Adam ellen mentek. Lau és Andrew hozzám jöttek segíteni. Aggódó szemekkel néztek rám majd a késekre.
-- Húzzátok ki. - mondtam majd elég furán néztek rám. Amolyan ,,ezt most komolyan mondod?'' nézéssel. - Bizzatok bennem. - mondtam majd kihúzták a késeket. Mivel rövid gatya volt rajtam ők is látták hogy gyorsan gyógyulok.
-- Mondtam hogy bízzatok bennem. De valaki elengedne valahára? - háborodtam fel. Levették rólam a köteleket, majd megpróbáltam felálni de visszaestem. Megint feláltam de most már Andrewba kapaszkodtam.
-- Gyertek gyorsan. Egy ideig kiütöttük őket. Zárjuk be őket ide. Úgy is kiszabadulnak de így nyerünk egy kis időt. - mondta Scott majd kimentünk és eltorlaszoltuk az ajtót. A haza fele vezető út kínos csendben telt de nem bírtam tovább így megszólaltam.
-- Amúgy hogy találtatok meg?
-- Szerencsére tudtam három címet. És az egyiken itt voltál.
-- Az jó. De miért nem jutott eszetekbe hogy valamelyikőtök hozzon autót? - kérdeztem, ugyanis haza fele battyogtunk. Most már egyedül mentem, mert már nem volt szükségem segítségre.
-- Hát...Öö...
-- Nem motyogj tovább. Csak egyszerűen mond hogy hülyék vagytok. Ja még megsem köszöntem. Kösziii!! - mondtam majd megöleltem mindanyiukat. De persze megálltunk.
-- Szivesen. Azt hittem meg se köszönöd.
-- Egy legendának minek kell mindent megköszönnie?
-- Hahaha. - tettette a röhögést Scott.
-- Akkor edzünk ma? - kérdeztem.
-- Persze csak előbb megebédelek.
-- Gyere hozzánk. Anya csak ad neked kaját ha már benne voltál a megmentésemben. - mondtam majd az út további részén nem szólaltam meg csak hallgattam a többieket. Mindenki ment a maga dolgára, mindenki haza pihenni. Mikor hazaértünk, gyorsan lezuhanyoztam és átöltöztem. Miközben Scott kajált addig én mindent elmeséltem anyának. Mindent. Egyszer-kétszer Scott közbe vágott, de hagytam hagy játsza a hőst.
Miután megkajált elmentünk eddzeni. Legfőképp a kiszabadulást gyakoroltuk. De így az általános dolgokat is csináltuk. Miután végeztünk az edzéssel hazamentem majd lezuhanyoztam és elvégeztem az esti további teendőim. Még olvastam egy kicsit, néztem egy filmet majd valamikor elaludtam.

Bocsánat, hogy az elmúlt napokban nem jött rész de nyaraltam ahol a wifi szar volt és az adathálózatom is elfogyott teljesen. Kárpótlásul egy hosszú részt hoztam. Eredetileg ez a rész kettő lett volna de most egybe raktam.

Samanta Élete[Befejezett]Where stories live. Discover now